Recensie Miemie, Marowee, Rotterdam 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik schrijf normaal niet echt veel hier. Maar gezien iedereen wilt weten hoe mimi is...
Ik ben afgelopen vrijdag geweest, omdat janet niet vrij was. In het kort:
Vriendelijke dame: ondanks vrij gebrekkig Nederlands en Engels probeert ze in het begin wat small talk te doen
Ze wist me te vertellen dat ze sinds een paar weken in Rotterdam is. Daarvoor werkte ze 2 jaar in Leeuwarden en 10 jaar in Zweden. Komt er dus op neer dat ze geen 27 is. Ik gok eind de 30.
Zij is vrij klein en slank. Dus die grote tieten vallen wel op. Echter denk ik dat ze bij het plaatsen er stenen hebben ingestoken ipv siliconen. Zo hard...
Massage: begon eigenlijk heel goed. Echter voel ik na 10 min iets nat op mijn onderrug vallen (ze was net mijn nek aan het masseren). Toen heeft ze meer dan een uur (uit de 90 min die ik heb geboekt) enkel mijn voeten, onderbenen en armen gemasseerd. Op zich deed ze dat zeer goed, wel een beetje eentonig. Maar goed, 15 min voor tijd omdraaien, (Geen btb gekregen) om met HP te eindigen wat ze ook goed deed voor mij. En toen liet ze mij liggen en ging ze zelf naar de douche...
Aangekleed kwam ze me vertellen dat ik ook mocht douchen en vertrekken.
Bij het opstaan bemerkte ik paar rode vlekken op bed en viel de puzzel in elkaar. De nattigheid op mijn rug, alle masseren waar ze niet het bed voor op moest, bezig met keukenrol en het eerst douchen...
Heb ik eerlijk nog nooit meegemaakt. Maar kan gebeuren...
Als Janet niet beschikbaar is zal ik haar nog wel eens proberen. Ze is naar mijn mening zeker de beste die er rondloopt bij Sainam. Ik ben curieus hoe het loopt zonder incidenten. Dat start was in ieder geval heel goed. Massage technisch weet ze wel wat ze doet.
Geen extra gevraagd of aangeboden gekregen, omdat ja...
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Janet was niet aanwezig dus maar verderop Miemie geprobeerd. Ik merkte dat ze een beetje afstandelijk is. Maar tijdens de massage heb ik daar niks van gemerkt. Na de massage heeft ze lekker btb massage gegeven en dat doet ze goed. Jammer inderdaad dat haar borsten aanvoelen als stenen, maar ze doet wel haar volle best. Je mag genieten van haar zachte lichaam en helpt je naar je hoogtepunt.
Mij ziet ze in ieder geval terug. Haar communicatie is matig, maar haar massage is super. Heerlijk ontspannen weggegaan.
 
Onderhand geweest + intiem. Ze doet intiem voor 50 euro extra maar geniet er niet van. Alhoewel ze haar best doet merk ik dat ze meer pijn lijdt dan het lekker is. Dus ik denk dat ik het op massage hou voortaan.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk bij Miemie geweest.

Allereerst ik vond die toko waar ze werkte echt een bende. Overal tassen en weet ik veel wat. De dame die me ontving had een of ander joggingspak aan en zag er onverzorgd uit.

Miemie kwam achter het gordijn tevoorschijn, en dat viel me toch een klein beetje tegen. Ze zag er niet uit zoals ik gedacht had, maar gaf haar het voordeel van de twijfel.

Kamer waar we naartoe gingen zag er wel prima uit maar ook wat rommelig. Even een prima douche genomen en het bed op.

Miemie komt over als een verlegen tante, maar naarmate het uur vorderde kwam ze wel wat meer los. Maar geen gezellig gesprek ofzo. Miemie is zo rond de 40kg en de massage was niet echt heel erg bijzonder te noemen. De body to body was wel ok, maar haar borsten zijn echt net van steen.

Daarna omdraaien en ook van voren helemaal gemasseerd en dat vond ik zeker wel prettig, omdat dat niet vaak gebeurt. Ook body to body. Viel zeker niet tegen. Daarna wat gefriemel tussen mijn benen, maar verwacht geen flink tease werk.

Opeens gingvm het condoom erom en begon ze mij, en dat was niet afgesproken, te pijpen. Vond ik natuurlijk niet erg. Maar ik weet niet wat voor een condoom dat was, maar ik voelde niets. Ze deed wel haar best. Daarna met een handjob, die ze wel kundig uitvoert afgemaakt.

Aan het einde heeft ze nog even kort mijn voeten gemasseerd en daarna weer de douche in en wegwezen.

Al met al was het ok. Niet heel bijzonder, maar dat is in heel Rotterdam zo. Als ik echt een keer zin heb en mijn vaste dame is niet beschikbaar dan zal ik wellicht nog een keer gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Miemie is niet verkeerd al meerdere keren langs geweest maar de massage zou beter kunnen meer spanning opbouwen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag naar miemie geweest en had voor de zekerheid een afspraak gemaakt, kwam binnen en ik kwam voor miemie, en kwam een klein jong thais dametje achter gordijn vandaan. Hup naar de kamer en afgerekend. Ze zei ,wil je nog extra,s, dus ik zei misschien.
Dus ff douchen en hup op bed . Zij ging masseren maar ikzelf ben nog al lang en ze zei hoop dat je wat voelt. En inderdaad masseren kan ze niet echt vind ik.
Ze kroop op me en ging met haar fake borsten over m'n rug heen en ze waren keihard maar wel echt een knap bakkie heeft ze. Had nog geen extra's aangegeven en pakte ze een condoom die eigenlijk te klein was en probeerde ze die met haar mond om te doen maar lukte niet en scheurde. Toen een 2e en met wat hulp ging ze me pijpen. Dat paste maar net in dat kleine mondje.
Ik zei zullen we neuken, en ze zei dat is goed voor 50 extra. Dus hup vroeg ze welk standje, ik zei jij bovenop. En kwak glij er op. En langzaam school die er in met wat gegil. Daarna heb ik haar doggy genomen en ze zei , deze doet wel pijn. Nou ze heeft echt een heel klein kutje

Ik vind wel voor herhaling vatbaar eigenlijk.
Helaas weinig tot geen teasen maar wel lekker strak neuk poppetje.
 
Ben ook wel benieuwd naar haar eigenlijk. Ik denk dat die van mij iets makkelijker zal passen als ik het zo lees haha.. Dus zij ging eigenlijk jou pijpen zonder dat daarover gesproken was? Lekker..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond weer bij miemie geweest, heerlijk ding is het toch. Half uurtje geweest inclusief pijpen en neuken. Wat is ze toch krap.
Klein mini pussy.
 
Sorry voor beetje offtopic, maar zijn Maroewee en Farrida van de zelfde eigenaar en wisselen ze de dames uit?
Maroewee heeft nu ook een nieuwe website en is het zelfde als Farrida
 
Wat een apparte prijzen op website maroewee. Zie miemie er nog niet tussen staan kwa foto ,maar wel in de tekst. Hoop maar dat ze het is. Kunnen we daar heen
 
Terug
Bovenaan Onderaan