nou ik heb vrijdag Mila laten langs komen door de goede recensies hier en omdat ik een keer mee wil doen aan een gangbang en ik helemaal nieuw ben met gangbang denk ga ik eerst Mila uitproberen om vervolgens met haar een gangbang bij te wonen
Dus ik vorige week Mila een app gestuurd wanneer zei tijd had om bij mij langs te komen het app contact liep soepel en hadden al snel vrijdag avond vast gezet om bij mij langs te komen 

Na even video bellen en haar in het echt even te zien kon ik niet wachten tot dat het vrijdag was 

Het is vrijdag avond en kreeg appje dat ze onderweg was en op tijd bij mij te zijn 
En ja hoor ineens gaat de bel 🛎 en ik doe open zie ik een mooie meid met waanzinnige mooie lag met stralend witte tanden en mooie bruine ogen
en een geweldig lichaam mooie rondingen gewoon heerlijk 
Binnen gekomen heerlijk eerst ff gepraat over van alles en nog wat
Want deze vrouw is niet alleen heel leuk maar ook super intelligent 
Maar als snel zaten we zoenend op de bank jeetje wat heerlijk 
Daarna snel kleren uit af en toe een slokje wijn 
Daarna begon ze nou ik kan vertellen deze dame zegt dat ze skills en ja zeker dat heeft ze!!!!!
Alles wat we gedaan heeft is heerlijk een Girlfriend Experience over de top niet alleen ik geniet er met
% van maar Mila zelf ook 

Iemand hier op de site zei dat 1 uur met Mila te kort is nou het was jammer dat ze na mij al een afspraak had staan want kan je vertellen zelfs 2 uur is te kort 

Nou deze meid kan ik aan verslaafd raken gelukkig zie ik haar op mijn eerste gangbang aan komende vrijdag bij HaagsB en ga ik het mee maken met Mila en Sofie ik heb er zin in 

Mila bedankt
en tot vrijdag