Mila….wat is dit toch een meid om door een ringetje te halen! Zo'n leuke en spontane verschijning, stelt je gelijk op je gemak, teast je goed en als het spel dan eenmaal begint….zet je maar schrap want er is geen houden meer aan bij haar! Vandaag weer een leuke tijd met haar doorgebracht en ik ging zwaar voldaan en leeg naar huis.
Haar geile blik als ze je diep (en diep is ook echt diep) aan het pijpen is, haar heerlijke poesje likken en vingeren (zelfs zo ver dat t een natte boel kan worden) en ook haar heerlijke sterretje verwennen, het kan en mag allemaal mits je dit maar goed aangeeft en ook naar haar luistert of het kan want it takes two to tango! Ze is ook zeker niet vies van de beloning die je haar geeft en ontvangt dit graag over heel haar mooie lichaam.
Ik kan wel hele verhalen blijven tikken, maar dan nog komt dit niet in de buurt hoe fijn het is om samen met haar een spannende en vooral ook leuke tijd door te brengen.
Rest mij nog te zeggen: Mila je bent echt een topper en ik hoop je snel weer te mogen zien, proeven, voelen etc etc etc
Dikke kus en geil likje waar je m wilt,
Robert (uit Utreg
)