Recensie Mila, Eindhoven, Baekelandplein 1 links 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
132
01/07/21
76
2
de liefste meid van het plein,voor mij althans ,ben en paar keer bij haar geweest in de past,lekker pijpen en neuken,maar mijn type is ze niet, maar ondanks dat ik haar telkens voorbij loop lachtse en zwaai altijt vriendelijk naar mij; darom is ze voor mij de liefste Borak
 
Mila komt van de Dominicaanse Republiek, maar woont al heel lang in NL en spreekt daarom goed onze taal.
Inderdaad een aardige, gezellige, geduldige en lieve vrouw.
Pijpt heerlijk met haar flitsende tongetje met piercing.
Heerlijke kont die bij doggy lekker mee deint. Ook meerdere strandjes geen probleem. Super geil en geen klok kijkster. Zwaait altijd enthousiast als je langs loopt.
 
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan Mila.
Was het raampje eerst voorbij gelopen om een rondje te maken, maar wist toch al dat het Mila ging worden.
Het genieten begint al als ze voor je de trap op loopt wat een heerlijke kont!
Ze begon lekker mijn tepels te likken waarna ze overging op pijpen, Ze vroeg in welke positie ik wilde neuken. Nou bij haar dacht ik gelijk aan doggy, wat mooi als je die billen mee ziet deinzen .Duurde ook niet lang voor het rubber volzat. Aangekleed en nog even gebabbeld.
Fijne dame die ik de volgende keer wat langer ga bezoeken.
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila is mijn favoriet van het plein dus ik heb haar al heel wat keren bezocht, de eerste keer was denk ik zes jaar geleden inmiddels. Een echte vakvrouw die de tijd voor je neemt en altijd vriendelijk. Twee lekkere siliconen en een heerlijk zandloperfiguur. Jammer dat ze niet aan anaal of zoenen doet, maar zo heeft iedereen zijn grenzen.
 
Als het goed is maandag t/m donderdag van de middag tot redelijk laat in de avond. Vrijdag vaak alleen tot vroeg op de middag omdat ze dan naar huis gaat voor het weekend (flink stuk rijden). Als ze een hele goede dag heeft met veel klanten wil ze weleens vroeg stoppen. Maar meestal is ze er gewoon op werkdagen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
an average experience. The first time i went there, she was a bit more into it and we had nice foreplay followed by a good but short blowjob. She hopped on top and moved that nice ass amazingly. Im sure she has the best ass on the square but her attitude during the second visit would make me not visit her again. She was cold and sounded annoyed when I wanted to switch positions.
 
Het was al weer lange tijd geleden dat ik bij Mila heb bezocht. Ze zwaait wel altijd enthousiast en vriendelijk als ik haar raam voorbij loop.
Bij afwezigheid van mijn favorieten besloot ik om weer eens naar haar te gaan. Daar heb ik geen spijt van. Blijkbaar was ze in "good mood" want ze nam ruim de tijd voor mij.
Een heerlijk lange pijp sessie, neuken in diverse standjes en tenslotte het rubbertje volgespoten in doggy standje.
Ze ziet er nog heerlijk uit (voor haar leeftijd) en voelt lekker strak aan. Over haar fantastische Latina kont is hier al vaak geschreven.
En na afloop was er nog ruim tijd voor een gesprek.
 
Net bij Mila geweest. Hele fijne ervaring gehad. Echt een goed lichaam en idd geen klokkijkster. Zelf zegt ze dat ze in de ochtend om 08:00 begint tot 00:00 en vrijdag een halve dag. Nog even na gekletst en ik vroeg haar waarom de laatste 10 jaar de prijs niet was gestegen, terwijl alles wordt geraakt door de inflatie behalve dat.
 
Onlangs weer eens bij Mila binnen geweest.
Heerlijke sex en genoten van haar lekkere kont en tieten.
Na afloop nog lang na zitten praten over onze vakanties en privé zaken.
Ze is een hele lieve, aardige en mooie vrouw.
Het blijft een van mijn toppers.
 
Enige tijd geleden voor de eerste keer bij Mila geweest. Ik vond haar een aantrekkelijk, vriendelijke en sexy dame.
Ze likte geil mijn tepels terwijl ze me aftrok, daarna gaf ze me een lekkere pijpbeurt. En nadat ze me goed stijf had gekregen, volgde reverse cowgirl met uitzicht op haar heerlijke kont. Ze reed me heerlijk af en ik moest oppassen niet al klaar te komen. Uiteindelijk in missionaris het rubbertje volgespoten.

Na afloop nog even gezellig nagepraat en het ging nog even over haar sexy zwarte laklaarzen die ik helaas pas na de daad opmerkte. Ze zei dat ze die wel voor rollenspelletjes met sommige klanten gebruikte.
Helaas op dat moment niet alert genoeg om nog even meer te vragen. Maar achteraf bleef ik me toch afvragen of ze ook voor meer kinky spelletjes in is.

Weet iemand van jullie of Mila ook in is voor het geven van prostaatmassages of je neuken met een dildo (wel een paar dildo's zien staan) of strap-on. Of misschien zelfs fisting? (zou voor mij wel de eerste keer zijn) Ik ben erg benieuwd.
Als Mila hier niet voor in is maar je weet nog alternatieven op het plein, hoor ik het uiteraard graag (ik heb al wel de positieve reviews mbt Maureen gelezen, wil ik zeker ook nog eens naar toe).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan