Recensie Mila, Felina, Zaventem 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeropaghus

Newbie
7
28/09/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Www.felina-massage.be
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meermaals bij Mila geweest. Meer dan de investering waard. Emma en Sandra aka Tess ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een zeer geslaagde date. Hou van tongzoenen en dat deed ze met verve. Ze houd ook van geeft worden en haar kreuntjes te horen vondt ze geweldig. Ze stond heet zei ze en dat h b ik gemerkt aan haar pijpkunsten mmmmm zeker de moeite. Daarna haar genomen in misso. Al bij al een lekker heet geval en geslaagd date. Ik kom zeker nog eens langs.
 
Een zeer geslaagde date. Hou van tongzoenen en dat deed ze met verve. Ze houd ook van geeft worden en haar kreuntjes te horen vondt ze geweldig. Ze stond heet zei ze en dat h b ik gemerkt aan haar pijpkunsten mmmmm zeker de moeite. Daarna haar genomen in misso. Al bij al een lekker heet geval en geslaagd date. Ik kom zeker nog eens langs.
Amai en dat voor zulke democratische prijsjes?
 
Kan je er makkelijk en discreet parkeren?
Is op een drukke baan nl.
Achteraan plaats voor 2 auto's, daar stond ik, geen idee eigenlijk of dat mocht, ze zeiden er niks van. Verder idd op de drukke baan, geen idee of er aan het huis langs de weg parkeermogelijkheden zijn. Ben er maar 1 keer geweest, was trio met Chloé en Sandra, zalige tijd gehad wel!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/mila/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op basis van de recensies eens langsgegaan bij Mila een tweetal weken geleden. Afspraak was blijkbaar verkeerd genoteerd en dus met een kwartier vertraging begonnen. Ze had ook doorgegeven aan de secretaresse dat ze eerder wegmoest die dag en ook dat was de mist ingegaan qua planning. Mila was er dan ook niet helemaal bij en ik vond dat het daardoor allemaal wat snel en geforceerd aanvoelde. Mila heeft een mooi lichaam met enkele tattoos. Haar borsten zijn aan de kleine kant maar met heel zuigbare tepels. Zoenen ok, maar tongzoenen was maar met het tipje van de tong. Vingeren mocht niet, enkel het klitje... Pijpen was ok en ook soms lekker diep, zodat ik al gauw een sloefje moest laten aandoen om niet te snel te komen. Daarna reverse cowgirl (lekker!) en tenslotte haar lekker diep kunnen nemen in doggy. Zakje volgespoten en daarna voelde ik dat ze te veel aan haar privé afspraak dacht en dus niet aangedrongen voor een snelle tweede keer. Na een half uur stond ik buiten.
Mila en haar diensten waren wel 3 en een halve ster waard, maar toch maar drie gegeven omdat de afspraak niet goed gepland werd en daardoor het gevoel voor mij toch wat teleurstellend was.
Het huis is onlangs verhuisd naar een behoorlijk mooi herenhuis. Wel langs heel drukke weg. Je mag achterlangs parkeren.
 
Laatst bewerkt:
Leuke date gehad met Mila onlangs, pijpt zeer goed, geniet enorm van t beffen, doet er alles aan om je te plezieren. Enige minpuntje vind ik het lichaam, niet dat ze dik is, maar slank is ze ook niet, wat bij de andere dames daar ook is, buiten Sandra (Tess) dan, maar chloe en Emma is wat t zelfde qua figuur. Maar al die dames doen er echt alles aan om je te plezieren, pijpen allemaal top, tongzoenen allemaal zeer passioneel, beffen genieten ze allemaal van, dus op het figuur na enkel positief daar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/mila/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangetrokken door de fantastische foto's van Mila op de website, besloten om vandaag ook een afspraak met haar te hebben.
Binnengekomen en efkens gewacht, en daar was ze dan, geen gelijkenis met de foto's , niet zo slank meer, ik vreesde dat dit een tegenvaller zou worden.
Toch maar naar boven gegaan, en ik mocht kiezen voor een douche of aan de lavabo.
Op de kamer begon ze rustig te zoenen en voorzichtig met de tong, dan begon ze haar pijpkunsten te etaleren, wat kan die pijpen....
Op het bed een 69, gedaan, dan beffen wat ze leuk vind, haar benen waren zoals een bankvijs rond mijn hoofd.

Dan ging ze op bed liggen en ik stond naast het bed, ze heeft me zo gepijpt mat haar hoofd tussen mijn benen, ongelooflijk geil.

Neuken was on top en missio voor af te maken, waarbij ze veel geluid produceerde.
Na het neuken keek ze op haar horloge en ze merkte dat de de tijd nog niet om was, en die hebben we dan rond gemaakt met een leuk praatje, ze kon me even goed buiten gewerkt hebben.
Kortom de foto's zien er beter uit, in de realiteit is het wat minder, maar wat een belevenis, die ga ik zeker nog eens bezoeken.

Ze vroeg me om een recensie te schrijven als ik tevreden was, die vraag heb ik nog nooit gekregen.
Aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan