Recensie Mila, [ex Privé Bella Donna], Ardooie 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diewanderer

Meubelstuk
Forumpionier
2.351
30/06/21
5.399
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
http://www.privemargot.be/meisjes/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila is een prachtige lokale babe. De indrukwekkende borsten zijn nep, maar ze zien er prachtig uit.

Mila is een heel vlotte en vriendelijke dame die van aanpakken weet. Ook het wat hardere werk weet ze te appreciëren, ik nam haar langs achter terwijl ik aan haar haar trok: geen probleem.

Kleine opmerking: ik bezocht haar toen ze nog bij Privé Bella Donna werkte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb die vorig jaar kunnen bezoeken bij Privé Margo, paar keer lekker mee gesekst. Is n hele leuke meid die als je ze goed behandeld veel kan terugkrijgen.
Kan wel wat afbabbelen ;).
Had begrepen dat ze binnenkort zou terug komen bij Margo of er al is. Iemand nog geweest?
 
Dat is wel erg bizar, dat je haar in Ardooie bezocht toen ze zogezegd nog een A-cup had. Zo lang heeft ze daar immers niet gewerkt, en toen ik ze daar bezocht had ze al haar fake boezem. Bijzonder geslaagd trouwens, als je het mij vraagt. Jammer dat haar foto's in haar huidige advertentie niet echt veel prijsgeven.
 
Ik heb haar voor de zomer ook al eens tegen gekomen bij prive Margot in Waregem. Even tegen gepraat omdat ik moest wachten op ander meisje. Haar fake borsten vond ik niet geslaagd. Ik heb het zo niet voor vrouwen met fake borsten. Bij mij is de goesting dan normaal wel over als ik zo iemand voor mij zie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.privemargot.be/meisjes/
Totale kosten (in euro)
170 (of iets daar rond - nu mogelijks anders)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame een redelijke tijd geleden bezocht net vooraf de gekende Corona-toestand, dus een tijdje geleden maar beter laat een review dan nooit ?

De eerste maal heb ik haar ontmoet in Privé Bella Donna (West-Vlaanderen), dit was eveneens mijn eerste bezoek aan een DVP. Algemeen verliep het contact vlot en luisterde ze goed naar wat ik aangaf/vroeg. Over Mila zelf kan ik aangeven dat ze een goed voorkomen heeft en hygiënisch is zonder verdere opmerkingen. Verder doet ze (voor zover ik weet) alles intiem beschermd wat volgens mij een pluspunt is, verdere details staan in haar huidige advertentie. Verder was ze ook vrij actief wat wel aangenaam is voor dit type contact :). Uiteindelijk verliep de afspraak vrij goed zoals gevraagd/gehoopt,

De tweede maal heb ik haar ontmoet waar ze nu normaal gezien actief is: Prive Margot (West-Vlaanderen), ook hier verliep het contact ongeveer zoals hierboven beschreven. Ze had echter (vermoed ik) een mindere dag waarbij ze minder actief was. Het eerste contact vond ik beter maar op zich verliep dit niet slecht.

Ik kan dit DVP bezoek met geen andere dames vergelijken, maar aan bepaalde topics te zien, is Mila best wel een goede keuze (ook voor first timers voor DVP bezoek).
 
Als klanten hygiënisch zijn en een goed voorkomen doe ik mijn werk soms moet je het ook van de andere kant bekijken ik zie hier negativiteit ook staan maar dat zal dan zijn door dat de persoon me totaal niet aan staat of door dat hij vies is want normaal doe ik altijd mijn best en behandel ik iedereen zeer goed ik wou dit even meedelen en commentaar hou je beter voor jezelf 😅😅😅😅😅😀😀🙏🏾
 
Pre-corona Mila ook een bezoekje gebracht in Waregem en toch wel één van de knappere DVP's die ik heb ontmoet. En de service was ook goed. En wat die borsten betreft: die zijn gewoon super lekker :love:
 
Geef niet jongen , wordt voor mij ook eens tijd naar WestVlaanderen te gaan als ik zo de fotos van Mila zie.Weet niet of ze ook Nederlands lust natuurlijk.
Toen ik vorige zomer bij de prive Margot was, was ze juist bezet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan