Recensie Mila, Privé Nathalie, Brasschaat 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diewanderer

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
2.345
30/06/21
5.376
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://prive-nathalie.be/overons/dames/mila/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is een pareltje: geil, warm, enthousiast, Belgisch en knap. Meer woorden moet ik er niet aan vuil maken. Alleen jammer dat Brasschaat niet dichter bij de deur ligt...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://prive-nathalie.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wanneer het mocht toch eens gewaagd om deze prive huis te bezoeken. Een dag op voorhand een afspraak gemaakt voor Mila omdat deze via fotos op de site mij het meest aantrekte.
Het huis is gelegen aan een grote weg, wel discreet, er hangt niets van reclame. Mila heeft een mooi kopje, alleen haar kont is wat aan de smallere kant. Het klopte niet voor mij. Na het wasje begonnen met een tongzoen alleen tipje van haar tong. Pijpen zc was oke, niet meer of minder. Deepthroaten doet ze niet omdat er ziektes konden worden over gegeven zei ze. Het intiem was wel top, ze doet aardig mee en na 3 standjes klaar gekomen in de condoom. Wasje erna en afscheid genomen. Geen herhaling voor mij.
 
Mila is een heel mooi vrouwke zoals je ze aantreft achter de kassa bij de supermarkt. Mooie lang haar, superslank, b cupje en leuke opvallende pumps. Ze is heel hygienisch. Kan echt heel lekker pijpen en dat doet ze zonder condoom
tongue.png
Ontzettend mooi kutje dat ik zoals gewoonlijk uitgebreid gebeft heb
tongue.png
en dat waardeerde ze. Heb haar vervolgens in missionaris geneukt en gevraagd of het allemaal vol te houden was daar ik zwaar geschapen ben. Ze vond het heel lekker dus ik kon doorgaan. Kreeg een probleempje met de erectie en we hadden nog 25 min. Toen begon Mila moeilijk te doen over de tijd. We moesten maar gaan afronden. Toch hard gekregen en ze heeft me in reverse cowgirl bereden. Dat was heel lekker bij haar en er kwam veel vocht vrij. Nu maakte ik daar een opmerking over. Het komt weleens voor dat een condoom bij mij gescheurd is of een stuk afglijd. Het was dus niet verkeerd bedoeld. Ze vond mij raar. Ben toen maar gestopt. Heb m'n broek aangetrokken en ben op de rand van het bed gaan zitten. Mila heeft zich nog gewassen.
 
Ik heb ze meerdere malen bezocht nog voor ze bij nathalie werkte en natuurlijk ook hier. En ik moet zeggen heb er altijd een goede tijd mee gehad nooit iets raars of iets van tijdsdruk mee ervaren. Moet ze nog eens dringend gaan bezoeken ?.
 
Het was weer fantastisch. Mila is nog altijd, het vrolijke meisjes. Die haar werk met veel plezier doet. We hebben lang gezoend. Een pijp beurt gekregen zoals alleen Mila die kan geven. Waarbij ze me balen goed meenam. Waarna ik haar prachtige poesje heb gelikt. En daarna hebben we in 2 standjes lekker geneukt. Nog even gebabbeld op het einde. Waarbij we goe gelachen hebben. Mila is iets voller geworden. Maar op de juiste plekken borstjes en kontje, zijn steviger geworden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://prive-nathalie.be/galerij/#jp-carousel-301
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na meer dan 2 jaar moest ik voor mijn job nog eens in de omgeving van Breda zijn en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om Mila te bezoeken. Ze herkende mij onmiddellijk en ik kreeg al een zwoele tongkus bij de voorstelronde.
Afgerekend met de bazin en naar boven getogen in de iets te frisse kamer.
Beiden kleren af en Mila heeft mij netjes gewassen aan de lavabo. Eerst rechtstaand geTZ en haar lichaam verkend en daarna richting bed gegaan. Nog wat TZ en mij uitgebreid laten PZC waarbij ze de ballen niet vergeet vooraleer ik de rollen omkeerde en Mila op haar rug legde. Benen in de lucht en haar uitgebreid beginnen beffen waarbij ze zeer nat wordt en ze, na het samentrekken van het buikje en het trillen van de benen, zeer zoet smaakt. Als ze is gekomen, weet ik niet, maar voortgaande op de zoete sappen, zal er wel iets zijn. Daarna vond ze dat ik wat verwenning verdiende en is me komen PZC. Uiteindelijk heb ik haar geneukt (zij on top) waarbij ik haar uitgebreid mocht TZ en haar B cup goed kon vastnemen. Zeer lang heb ik het niet meer volgehouden, maar het half uur was meer dan volgemaakt. Als ik in de buurt ben, kom ik zeker nog eens langs. Mila is iets bijgekomen, maar dat staat haar absoluut goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan