Recensie Mila, prive Sofie, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mila-nederlandstalige-top-gfe.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag langsgeweest bij Sofie en gekozen voor de enige vrije dame, Mila.
Dame is goedlachs en enthousiast en het leek mij een topdate te worden.
We deden onze kleren af en ze begon enthousiast te knuffelen op bed. TZ was echter met de top van de tong en het leek wel alsof ze met de snelheid van een mixer wou draaien. Viel dus een beetje tegen, maar kan gebeuren. PZC was vrij diep en met veel speeksel, maar ze doet haar mond zo wijd, dat er weinig gevoel bij komt. De rillen dan maar omgedraaid en haar gebeft. Blijkbaar vindt ze dit niet zo leuk, want ze probeerde met alle mogelijkheden om haar pos zo ver mogelijk van mijn tong te krijgen. Heb mij dan maar laten PZC en ben klaargekomen op haar borsten en lichaam. Daarna nog een korte massage gevraagd en ons gaan douchen. Aangename dame om mee te praten en te teasen, maar voor de seks geen echte meevaller. Één van mijn mindere dates bij Sofie.
 
Jammmer dat het je tengenviel. Ik heb Mila tweemaal ontmoet en voelde me er tweemaal heel goed bij. Over beffen kan ik me niet uitspreken, ik heb daartoe geen pogingen ondernomen. Ik kan wel zeggen dat ze met overgave wou tongzoenen. Pijpen deed ze heel intens en zonder vervelend getrek om klaarkomen te bespoedigen. Aan mijn verwachtingen werd dan weer wel helemaal tegemoetgekomen.
 
Onlangs deze dame ook bezocht als eerste dame van dit huis. Voorstelling vriendelijke dames, mooi huis, nette douche. Op hygiënisch vlak niets op aan te merken. Top zelfs! Mila zelf: topdame. Klaarkomen in haar mondje was geen probleem voor 20 extra. Zeer goede ervaring voor een eerste kennismaking met dit huis. Wordt een van mijn vaste stekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan