Recensie Mila Voorburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

larrie

Newbie
12
17/02/22
7
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/mila_8078185
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een paar pogingen via whatsapp uiteindelijk een afspraak kunnen maken met Mila.

Ze kwam normaal gekleed aan de deur, en wachtte nog even met aankomen omdat er nog een buurman net langs kwam.

Mila heeft een lekker lijf en de foto's kloppen zeker wel. Ze spreekt prima Nederlands maar is dat niet van origine. Tijdens de date vraagt ze (uit nieuwsgierigheid) best veel, maar zeker niet storend, en het houdt ook het gesprek gaande. Ze toont zowel initiatief, als dat ze zich zelf over geeft aan jou. Voor zover ik het kon beoordelen aan het vochtig worden van haar, geniet ze er zelf ook heerlijk van.

Ze doet niet aan tongzoenen (staat ook niet in haar advertentie), maar het zoenen op zichzelf was ook prima en zo af en toe kwam er toch wel een tongetje bij.

Ze gaf aan dat ze zelf wel rookte, maar daar heb ik verder niets van gemerkt (zelf geen roker)

Hoewel we het uiteindelijk bij mij niet intiem (dus daar ook geen waarde bij gezet) maar trekkend afgemaakt hebben, heb ik mij prima vermaakt en als de gelegenheid zich voor doet zal ik zeker kijken of ik haar weer een keer kan uitnodigen. Al met al een heerlijke vrijpartij / girlfriend experience.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan