Mila, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Duur is het niet echt. Je kunt in het Randstad gebied heel gemakkelijk een dagkamer voor €40-60 euro vinden. Een goede website is dayuse.nl. Ze vragen geen aanbetaling en de reservering kan op die dag zelf kosteloos geannuleerd worden. Je betaalt direct aan het hotel.
Valt wel mee hoor. Prijzen dat ik zie zijn gwn 70-100€, sommige zijn gwn maar 10-20€ goedkoper dan 1 nacht boeking.
 
Hi guys.

Ik lees dat je als dvp hier een topic mag openen over je beschikbaarheid en diensten.

Ik ben nog niet lang werkzaam als dvp. Er is om mijn recensies wat te doen geweest in andere topics. Er wordt getwijfeld aan mijn betrouwbaarheid en die van mijn recensies.
Ik zou daarom graag meer mensen van hier willen daten die bereid zijn nadien een recensie te plaatsen op girlsreview.

Vandaag en morgen ben ik beschikbaar.
Volgende week waarschijnlijk op vrijdagavond en zaterdag.

de link naar mijn advertentie op kinky vind je op mijn profiel.
ik ontvang graag een appje in plaats van een inbox bericht bij interesse.

Liefs!
Mila,

Ik kan alleen nergens een advertentie van jou vinden, ben wel geïnteresseerd in een ontmoeting met jou.

Grtz,
R.
 
Mila,

Ik kan alleen nergens een advertentie van jou vinden, ben wel geïnteresseerd in een ontmoeting met jou.

Grtz,
R.
Hi! Ik heb m toevallig net offline gehaald. Ik ben voorlopig niet beschikbaar, ook niet bij stout. Eind van de maand wellicht weer. Verwacht bij mij in elk geval geen bare 😉
 
Hi! Ik heb m toevallig net offline gehaald. Ik ben voorlopig niet beschikbaar, ook niet bij stout. Eind van de maand wellicht weer. Verwacht bij mij in elk geval geen bare 😉
Mila,

Dat is ook geen must, maar wel goed dat je het aangeeft. Laat je me iets weten als je weer beschikbaar bent? mag ook in een PB.

Tot gouw?
Grtz.
R.
 
Mila,

Dat is ook geen must, maar wel goed dat je het aangeeft. Laat je me iets weten als je weer beschikbaar bent? mag ook in een PB.

Tot gouw?
Grtz.
R.
sorry, dat kan ik niet bijhouden. Je zou zelf in de gaten moeten houden wanneer m'n advertentie weer online komt. Ik zal waarschijnlijk wel in dit topic even een seintje geven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan