Mila, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mila

Stamgast
DVP
637
06/06/22
1.803
Site
Hi guys.

Ik lees dat je als dvp hier een topic mag openen over je beschikbaarheid en diensten.

Ik ben nog niet lang werkzaam als dvp. Er is om mijn recensies wat te doen geweest in andere topics. Er wordt getwijfeld aan mijn betrouwbaarheid en die van mijn recensies.
Ik zou daarom graag meer mensen van hier willen daten die bereid zijn nadien een recensie te plaatsen op girlsreview.

Vandaag en morgen ben ik beschikbaar.
Volgende week waarschijnlijk op vrijdagavond en zaterdag.

de link naar mijn advertentie op kinky vind je op mijn profiel.
ik ontvang graag een appje in plaats van een inbox bericht bij interesse.

Liefs!
 
Hi guys.

Ik lees dat je als dvp hier een topic mag openen over je beschikbaarheid en diensten.

Ik ben nog niet lang werkzaam als dvp. Er is om mijn recensies wat te doen geweest in andere topics. Er wordt getwijfeld aan mijn betrouwbaarheid en die van mijn recensies.
Ik zou daarom graag meer mensen van hier willen daten die bereid zijn nadien een recensie te plaatsen op girlsreview.

Vandaag en morgen ben ik beschikbaar.
Volgende week waarschijnlijk op vrijdagavond en zaterdag.

de link naar mijn advertentie op kinky vind je op mijn profiel.
ik ontvang graag een appje in plaats van een inbox bericht bij interesse.

Liefs!
Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten bij HaagseB a.s. vrijdag Mila! Heb er veel zin in 😊😎
 
Hi guys.

Ik lees dat je als dvp hier een topic mag openen over je beschikbaarheid en diensten.

Ik ben nog niet lang werkzaam als dvp. Er is om mijn recensies wat te doen geweest in andere topics. Er wordt getwijfeld aan mijn betrouwbaarheid en die van mijn recensies.
Ik zou daarom graag meer mensen van hier willen daten die bereid zijn nadien een recensie te plaatsen op girlsreview.

Vandaag en morgen ben ik beschikbaar.
Volgende week waarschijnlijk op vrijdagavond en zaterdag.

de link naar mijn advertentie op kinky vind je op mijn profiel.
ik ontvang graag een appje in plaats van een inbox bericht bij interesse.

Liefs!
Ik twijfel niet aan jou of je recenties. Alleen zo jammer dat je niet kunt ontvangen🙄🙄


😍💋
 
Dat klopt helemaal. Maar dan wordt het voor mij te kostbaar 😊
Duur is het niet echt. Je kunt in het Randstad gebied heel gemakkelijk een dagkamer voor €40-60 euro vinden. Een goede website is dayuse.nl. Ze vragen geen aanbetaling en de reservering kan op die dag zelf kosteloos geannuleerd worden. Je betaalt direct aan het hotel.
 
Mila als je dit leest ( en dat doe je ), alle twijfel heb je weggenomen bij me. Mijn vooringenomenheid bleek ongegrond en mijn welgemeende excuses zijn dan ook op z'n plaats. Ik had dit middels een PM kunnen doen maar voel me niet te groot om open en bloot mijn excuses aan te bieden. Ga zo door meid! ;-)
Amai ineens 90 graden gedraaid 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan