Ballscrew30
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4747667-darinka
Ik had afgelopen week weer eens contact met Milagros:
Een dag later haar in de ochtend nog even geappt en toen vroeg ze of ik zin had in een trio met Darinka erbij:
Ehhh jaaa…natuurlijk had ik daar zin in..
We kwamen er alleen niet helemaal vwb de prijs maar er werd snel een oplossing gevonden..half uur Milagros/half uur Darinka. Oftewel een uur volle bak pijpen, neuken, likken
Het was een onwijs geile bedoelling daar en op het laatst kwam Milagros er toch nog even bij om Darinka te helpen met de laatste druppel zaad uit me te pompen
Darinka is op de fotos veel slanker dat in het echt, maar dat mag de pret niet drukken.
Een dag later haar in de ochtend nog even geappt en toen vroeg ze of ik zin had in een trio met Darinka erbij:
Darinka sexy LATINA
Hello, dear friends, I just arrived in the Netherlands and will be available in this city for a short time. Come and take advantage of this opportunity to be with th...
www.kinky.nl
We kwamen er alleen niet helemaal vwb de prijs maar er werd snel een oplossing gevonden..half uur Milagros/half uur Darinka. Oftewel een uur volle bak pijpen, neuken, likken
Darinka is op de fotos veel slanker dat in het echt, maar dat mag de pret niet drukken.
Laatst bewerkt: