Recensie Milana, Carpe Diem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Silvano

Wandelaar
36
10/10/21
6
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/milana
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben laatst bij Carpe Diem geweest in Oss, ik had Milana haar pagina gezien en bij het zien van haar fotos was ik al opgewonden. Milana is een blonde, Russische dertiger met een slank en vrouwelijk lichaam en heerlijke borsten (Cup E).
Het is jammer dat de fotos of oud zijn of gephotoshopped want Milana is niet slank, ze heeft wel echt grote borsten die je dan ook lekker mag aanvoelen.

Milana gaf een lekkere massage waarbij je haar borsten over je lichaam voelt glijden en ze je plaagt met haar handen. Ze kust je tepels en voelt aan je kont. Pijpen koste extra maar het was met condoom en daar had ik het niet voor over.

Milana sprak wel weinig maar was niet verlegen om kusjes te geven op je borst etc, ook mocht ik haar overal aanraken en mocht ik haar vingeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben laatst bij Milana geweest. Ze kan goed masseren en weet wat ze doet. De foto's daarentegen geven een vertekenend beeld. Misschien dat het haar dochter is, maar deze dame is minstens 20 kilo zwaarder en 15 jaar ouder.
 
Voorop gesteld moet ik toegeven wat bovenstaande heren ook aangeven: De foto's komen echt niet overeen met hoe Milana er nu uit ziet. Ze is inderdaad echt ouder en gezetter dan op de foto's naar voren komt. Aan het begin was ik van dat verschil wel even verbaasd.

Echter wil ik wel zeggen dat de massage die ik heb gekregen echt fantastisch was. Het begon al met teasen onder de douche, waarna ik een heerlijke massage heb verkregen op de massagetafel. Echt geen plekje werd over geslagen en het einde was echt meer dan spetterend. Op het einde was ze met dingen bezig waarvan ik niet eens wist dat ik dat zo lekker zou vinden. En dan ook nog gebruik makend van die grote borsten...

Laten we het er op houden dat ik met een heerlijk soezend gevoel uiteindelijk naar buiten ben gelopen.
 
Carpe Diem zijn gewoon oplichters. Nepfoto's of foto's van 10 jaar geleden plaatsen. Had een keer een afspraak met Alex, er staat in haar beschrijving dat ze een slanke dame is. Nou, als zij slank is dan is Sugar Lee Hooper ook slank. Zij is gewoon moddervet man, stelletje oplichters.
 
Enerzijds begrijp ik je reactie wel. Ik heb over Alex namelijk ook wel hetzelfde gelezen.
Aan de andere kant heb ik echt qua service en beleving nog echt geen enkel probleem gehad bij Carpe Diem.
Ik blijf elke keer een feestje vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan