Recensie Milana, Eindhoven (voorheen Zeist, Breda) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jurgboy

Newbie
13
28/09/22
16
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/7032028-milana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De foto's zagen er veelbelovend uit. Verder nergens een recensie te bekennen en dan ben ik al wat voorzichtig. Helaas toch lekker gemaakt door de foto's en de stoute schoenen aangetrokken.. Afspraak maken verliep gemakkelijk.

Helaas er weer in getrapt. Het is de dame van de foto's maar dat atletisch lichaam was nergens te bekennen. Vond haar aan de wat mollige kant. Toch besloten om door te zetten en niet om te keren.

De dame heeft er niet veel zin in. Zit veel op der telefoon te kijken en zucht continue. Pijpen was niet benoemenswaardig. Dat stelde amper wat voor. Daarna anaal gedaan waar ze probeerde om mij maar 1cm naar binnen te laten gaan. Het bekende handje zat er steeds tussen.

Een van de slechtere ervaringen. Totaal 150 euro weggegooid. Helaas.. volgende keer bezoek ik weer een dame waar recensies bijstaan. Een dame zonder recensies is een risico.
 
Je had toch beter iets meer hier gekeken:


Ik was er ook ingetrapt, maar gelukkig hielp het lot mij en kwam het niet tot een afspraak.
 
In het topic waar TouchMe naar linkt, geeft hij aan dat Milana een lieve meid is en gevoel voor humor heeft. Hij schrijft daar dat hij haar heeft gezien, maar hier dat hij haar niet heeft bezocht. Benieuwd waar zijn mening op is gebaseerd. Videocall misschien?
 
Excuus @Flip84 had je bericht eerder niet gezien. Hier wat meer toelichting: Ik had met haar gevideobeld inderdaad. En toen wilde ik wel met haar afspreken. Toevallig zou ze voor haar verjaardag naar de hoofdstad komen voor haar verjaardag. Kwam mij goed uit - minder reistijd - maar toen onze afspraak was, bleek haar hotelkamer nog niet klaar. Ze kon me dus niet ontvangen. Ik heb haar nog wel even face to face gezien, maar tot een afspraakje is het niet gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan