Recensie Milena, Roosendaal 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
23/01/22
8
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-plezier-voor-iedere-meneer_5830499
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste reactie en review hier maar heb al aardig wat ero/b2b massages gehad.

Milena behoord tot de top en kwam haar hier nog niet tegen dus een review waard!

Afspreken ging soepel en eenmaal in de straat mij gemeld op de app voor de laatste aanwijzingen.

Ontvangt in een keurig appartement, schoon & een nette kamer met matras op de grond, omringt met diverse spiegels, kaarsen en wierrook.

Heerlijk ontspannende muziek & een top massage met verrassingen ( kanten doeken, warme olie, veren, nagels en heerlijke zuchtjes in je oor)

Het hoogtepunt was super, niet met de hand maar met haar heerlijke zachte borsten!

Echt erotisch en ontspannend! Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt zeer positief. Ik had de advertentie wel eens voorbij zien komen maar wist niet goed wat ik er van moest vinden. Ik ga zeker eens bij deze dame langs.
 
Ook bij Milena langsgeweest vorige maand. Goede massage, mag van mij wat eerder erotisch worden met meer body to body, van de veertjes ben ik niet zo... Dame komt van nature wat nors, zakelijk over en is ook niet erg spraakzaam.
 
Ook bij Milena langsgeweest vorige maand. Goede massage, mag van mij wat eerder erotisch worden met meer body to body, van de veertjes ben ik niet zo... Dame komt van nature wat nors, zakelijk over en is ook niet erg spraakzaam.

Mijn ervaringen waren meer in lijn met de eerste recensie - _tijdens_ de massage deed ze (gelukkig) niet aan conversatie, maar ontvangst/na afloop vond ik haar niet nors of zakelijk, en ook wat gepraat.
 
Aantal jaar terug bij haar geweest toen ze nog in de buurt van Eindhoven woonde.
Keurig appartement en ze gebruikt inderdaad verschillende attributen om te stimuleren.

Nadeel vond ik de matras op de grond, maar lag ook aan mij aangezien ik een paar maanden daarvoor aan men rug was geopereerd.

Leuke dame, borsten misschien wat aan de kleine kant.
Hoe ze me een HP bezorgde was echter een onverwachte verrassing voor mij 😏😏😏

Is echter bij 1x gebleven omdat ze vlak daarna verhuisde naar Roosendaal.
Misschien dat ik binnenkort nog eens een afspraak maak.
 
Is gewoon weg een top massage als je van te voren iets vraagt dan doe ze dat ook intiem niet maar mag wel aan haar kutje likken als je de kans krijgt ik vindt haar een toppertje
 
Misschien voor de zoekfunctie te verbeteren de echte naam vermelden namelijk Milena.
Ik ben er paar keer geweest maar ik geef ze een 7 op 10 niks mis mee maar ook geen topper
 
Goede massage al een aantal keren geweest. ze komt soms wat afstandelijk en zakelijk over. Maar neemt niet weg dat ze gewoon lekker masseert. En soms is het inderdaad mogelijk om haar lekker te beffen als ze boven op je zit en gebukt is en haar kutje bijna in je gezicht zit. Haar zelfs al een paar keer klaar gebeft. Maar ze laat het niet altijd toe.
 
Heren,

Vond het tegenvallen.
- Nord gezicht, helpt niet om in de hogere sferen te komen.
- Zakelijk en afstandelijk. De bakker om de hoek komt warmer over. En hier kom je voor een massage!
- Nogal fors, en zoveel gewicht op je rug, al liggen op de grond, voel niet heel erg fijn.
- Was 10 minuten te laat
 
Jammer dat Milana niet meer in de buurt van Eindhoven ontvangt. Haar SJ advertentie doet me denken aan die van van Marina in Breda. Nors gezicht is okee als ze maar een goede erotische massage geeft, en veertjes en andere attributen zijn ook okee. Is ze de moeite waard?
 
Eergisteren bij Milana geweest. Bovenstaande reacties kloppen goed. Is een Russische, wat nors overkomende vrouw in het eerste contact. De massage en body to body is prima. De doekjes en veertjes sessie is niet zo mijn ding maar goed. Een 7 op 10 zou ik haar geven.
 
Diverse keren bij haar geweest, was zeker erg fijn en ze liet het toe dat je mocht beffen, de laatste keer dat we afspraken ineens niet en was ze beetje gepikeerd, ik denk een echte dag gehad. ze praat ook niet goed nl dat help zeker niet.
Daarna niet meer geweest.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170 (180 - 10 korting)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk eens een bezoek aan Milena gebracht.
Dit is geloof ik mijn eerste recensie van een bezoek van mijzelf aan een DVP op Girlsreview. Eerdere berichten van me op Girlsreview waren reacties op andere recensies. Op die welbekende andere site die niet meer bestaat plaatste ik wel eens een recensie, maar vooral de afgelopen twee en een halve jaar heb ik het rustig aan gedaan.
Milena's advertentie stond open dus ik stuurde haar afgelopen vrijdag een app. We spraken af op zaterdag tegen het einde van de middag voor een massage van anderhalve uur. Een reis naar de andere kant van Brabant met het openbaar vervoer, dus ik ging ruim op tijd weg. Bijna in Roosendaal appte ze me of het een half uur later kon... okee. Kom ik aan, belt ze dat ze er bijna is. Dus na een tijdje zie ik haar eindelijk aanlopen met een tas met spullen, nou ja ze ziet er goed uit... We lopen haar ontvangstruimte in, ik kan me uitkleden en op mijn buik op de matras gaan liggen. Pas na een paar minuten komt ze binnen en misschien drie kwartier nadat we eerst hadden afgesproken (30 minuten + nog eens 10 minuten) begint de massage.
inderdaad veel veertjes en doekjes maar ik vind de heel zachte aanpak wel lekker al duurde het misschien iets te lang. Dan komt de body to body massage, die is prima. Af en toe met haar nagels langs de zijkant van mijn lichaam en door mijn bilspleet heen, ik ben daar heel gevoelig :). Zachtjes uitademen in mijn oor, oohhh. Ik werd al goed stijf.
Ik kon op mijn rug gaan liggen. Op mijn buik draaide Milena nog alle kanten op me heen, maar helaas op mijn rug lag ze alleen met haar hoofd richting mijn hoofd. Ik heb haar billen geen 10 cm van me ogen af gezien, geen aanbod tot beffen. Ik mocht wel haar voorkant overal aanraken. Ook lekker met haar benen strak tegen elkaar over mijn stijve gereden. Ze maakte het af door op mijn buik te zitten en ze trok me af bijna tegen haar vagina aan. Even tot rust komen, ze haalde het sperma en zo veel mogelijk olie weg. Ze legde warme doeken op me en ging douchen. Bijna in slaap gevallen... Toen kon ik douchen en aankleden. Omdat ik een dag van te voren de afspraak maakte was het 10 euro minder. Tegen haar in het midden gelaten of ik terug zou komen, en toen weer met het OV naar de andere kant van Brabant gegaan. Buiten kijk ik op mijn phone: okee prima, er zijn idd minstens 90 minuten verstreken.
Als ik Milena vergelijk met Nalini/Marina in Breda dan vind ik Nalini beter. Milena's nagels waren heerlijk, maar Nalini gebruikt meer technieken. Misschien dat ik een volgende keer vraag of ik haar tussen haar benen mag zien dat vraag ik de eerste keer niet. Maar komt er wel een tweede keer?
Nog iets anders: Ze vertelde dat ze op meerdere plaatsen ontvangt, is dat ook meer richting Limburg?
Eventueel ook een PB over dames die masseren wat dichter bij Eindhoven?
 
Ook een keertje binnen gestapt.
Ze is goed in wat ze doet. Ik vond het best leuk met de veertjes enzo. De 90 min waren zo over.
Komt inderdaad nors over, maar lijkt mij haar manier om professioneel over te komen. Tijdens de massage gewoon ogen dicht, moet je niets zien.
Het enige wat een beetje moeilijk was, is dat het inderdaad een forse dame is. Niet dik, maar groot, stevig en sterk. En dat voel je. Ik ben zelf geen lichtgewicht (ex-strongman), maar 20 min non-stop haar gewicht op mij en met de kracht dat ze op me duwde. Als ik 60 kg was, brak ze me zo in 2...
 
Wat is fors?
Zo kan ik me haar niet herinneren in elk geval.
Ze is zeker niet klein, maar ze was slank toen ik jaren geleden met haar heb afgesproken.
Moet wel zeggen dat de foto's die ze gebruikt al jaren oud zijn.
 
Ik gok ergens tussen de 80 en 100 kilo. Slank is ze niet, ze doet open met een soort van gewaad/kleed aan. Hierin lijkt ze zeker niet dik. Eens uitgekleed merk je wel dat ze goed voorzien aan de winterslaap kan beginnen. Merk je ook wel als ze op je zit. Je voelt geen nuances in haar lichaam
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-plezier-voor-iedere-meneer_5830499
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar jaar geleden een keer bij Milena geweest voor een erotische massage. Ze is heel goed in wat ze doet, 1 van de betere erotische massages die ik heb ontvangen. Zakelijke en professionele dame. Ze gebruikt tijdens de massage accessoires (bijv. rollertje, veertjes), wat ik erg lekker vond. Volgens mij mag je haar aanraken, wat ik niet gedaan heb.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar gezien de reisafstand. Voor dat geld ga ik liever naar Nalini in Breda.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan