Recensie Emely/Milena, Groningen (voorheen Den Haag) 4,07 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 58

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6037852-emely
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Milena is een typisch Oost-Europese mooie milf. Vriendelijk en geil. Als je op zoek bent naar een geweldige neukbeurt, is zij de dame die je moet bezoeken. Ze heeft een zeer sappige kut, met geweldige zuigbare lippen. Haar appartement is erg netjes en schoon en je wordt ontvangen met een grote glimlach, geen haast en je vertrekt zeer tevreden. Zal haar zeker vaak bezoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen zij net begon ontving ze ook in Amersfoort of Amsterdam. Maar het lijkt erop dat Milena Den Haag haar vaste stek heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ziet er in werkelijkheid beter uit dan op de foto's, mooi koppie ook.

Contact via WA verliep vlot en de onvermijdelijke puzzeltocht ook. Eenmaal aangekomen werd ik al snel geconfronteerd met de energie van deze dame. Ze heeft me twee rondes bezorgd, wat bij mij nogal uitzonderlijk is. En ze pakte stevig door. Daarom heb ik de tijd niet helemaal volgemaakt, anderhalf uur was gewoon teveel voor deze kater :ROFLMAO:. Laatste kwartier / half uur nog even gedoucht en gekletst en toen weer tevreden huiswaarts gegaan. Een aanrader!

Minpuntje is dat pijpen er wel heel erg bij in schoot, maar totaal plaatje dikke prima.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijd geleden bij deze dame geweest.
Vond het allemaal wat tegenvallen. Contact via WA verliep soepel en ze is zeker een mooie dame. Ook fijn dat ze leuke kleding heeft om aan te doen.
Misschien had ze haar dag niet, maar de passie ontbrak volledig. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
 
Tijd geleden bij deze dame geweest.
Vond het allemaal wat tegenvallen. Contact via WA verliep soepel en ze is zeker een mooie dame. Ook fijn dat ze leuke kleding heeft om aan te doen.
Misschien had ze haar dag niet, maar de passie ontbrak volledig. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
Voor mij hetzelfde. Pzc en neukpartij was zonder goed, lekker doorgeramt. Maar het had een hoog haast gehalte. Had het idee dat er een nieuwe wandelaar buiten stond te wachten zo snel moest ik vertrekken.
 
Ja iedereen heeft zo zijn eigen ervaring met deze dame die al een tijdje haar diensten aanbiedt vanuit Den Haag. Hier mijn ervaring. Ik kan alleen de positieve berichten beamen.

Was gister maar weer eens bij mijn top drie Milena langs geweest. Had een week overgeslagen dus nu maar een dubbele sessie geboekt. Milena had er zin in zoals ze mij via de app al had laten weten. Nou daar was niets aan gelogen bleek achteraf. ik geil altijd op die latex jurkjes.. dit keer de rode gevraagd met de zwarte latex laarsen. Jeetje dat ziet er rete geil uit. Bij binnenkomst werd ik uutgebreid begroet met een heerlijke tongzoen en haar handen waren gelijk allover mijn gevoelige plekken en op zoek naar een reactie van mijn kleine soldaat. Na het douchen stond zij voor de grote spiegel nog in latex mij op te wachten en begon en geile opwarm sessie. Ik vind dat aktijd super geil met die latex kleding Uiteibdelijk allebei naakt op bed beland en daar een hele reeks kamasutra standjes doorgenomen. Man wat kan Milena te eer gaan. Slobberend en spugend pijpen het lijkt of ze je helemaal op wilt eten. Neuken in alle standjes met een zeiknat kutje ppffff de zevende hemel... echt wel!!!
 
Gister maar weer een bezoek gebracht aan Milena. Dit keer gekozen voor het zwart-witte latex jurkje met de zwarte laarzen.
Man...als zij zo uitgedost de deur voor je opent slaan de hormonen op hol... Ppfff een heel geil voorspel waarbij het jurkje uitging maar de laarzen aanbleven.
Milena had er zin in... heerlijk kutje dat drijfnat werd van een lekkere befbeurt. Daarna nam zij het initiatief en gaf mij een super geile zeiknatte blowjob. Toen ik aangaf bijna te komen liet ze mij even op adem komen om daarna mij in cowgirl te berijden... ppfff wat een heerlijkheid... ik ga snel weer terug. 100%
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug bij Milena geweest. Ze is een hele mooie verschijning met een erg lekker lichaam. Het is leuk dat je een outfit kan uitzoeken die ze in haar foto's aan heeft en dat ze je hier in ontvangt, als een beeldschone vrouw in zo'n sexy pakje open doet dan doet dat toch echt wat met je. Het was erg jammer dat ze het jurkje die ik had uitgekozen eigenlijk al meteen zonder nadenken uit trok toen we eenmaal in de kamer terecht kwamen. Een mooi uitzicht, dat zeker, maar jammer dat ik niet wat langer van dat jurkje kon genieten en hem zelf uit kon trekken.

Het zoenen met Milena was oké maar niks speciaals. Pijpen was prima en ze toont zeker goede inzet maar al met al is het niks om voor terug te komen. Ik had aangegeven dat ik wilde tongzoenen maar dat viel erg tegen. Als je er naar vroeg stak ze een of twee keer haar tong uit en stopte vervolgens meteen weer. De seks zelf was... Tja, ook niks speciaals of geweldigs.

Vervolgens mocht ik na 35 á 40 minuten al vertrekken ook al had ik voor een uur betaald.

Al met al een matige ervaring.
 
Is er iemand toevallig onlangs nog bij milena langs geweest?
Ik zag dat ze een zwarte catsuit in haar collectie kleding heeft die je uit kan kiezen, volgens mij met een geheel doorlopende rits.
Twijfel aangezien ik meestal van wat vollere vrouwen houdt en zij ziet er behoorlijk slank uit?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst Milena bezocht, twijfelde wel een beetje door de wisselende recensies…
afspreken (woensdagmiddag al gedaan) ging snel en makkelijk via whatsapp. Ze reageerde snel en leuk. Donderdagochtend kreeg ik nog een appje met de vraag of de afspraak doorging, ja dus!
net appartement in Voorburg/Den Haag. Makkelijk te vinden en heel makkelijk naar binnengekomen en appartement gevonden. Werd ontvangen door Milena in een leuke rode outfit met meteen een paar zoenen. Ze ziet er beter uit dan op de foto's, 1.65 meter en goed, vrij slank figuur. Leeftijd klopt wel. Ikwerd snel daar de douche gestuurd en toen ik klaar was lag ze al naakt ik bed. "Ik ben klaar zei ze", "ik nog niet was mijn antwoord".

begonnen met wat zoenen en stralen, ze zoent lekker, niet diepe tongzoen, maar lekker en voldoende. Mooie zachte B-cup met mooie tepels. Lekker om zachtjes (hard wil houdt ze niet van) mee te spelen. ze speelde ook met mijn tepels en iets harder dan bij mij….

pijpen (zc) was uitstekend, vrij diep en met veel spuug, ze ging daar lang mee door. Na tijdje haar gaan beffen, waar ze erg nat van werd, en klaar kwam. Vervolgens weer goed gepijpt, tepels gespeeld, diep gevingerd etc. Vervolgens in cowgirl verder gegaan en na verloop van tijd heeft ze met haar mond (nu mc) het afgemaakt.

ze gaat in maart naar haar thuisland en stopt dan definitief (zegt ze…..)

bezoek waard; ja
herhalingsgevaar: zolang de straten dicht zijn Ja
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Toch maar de stoute wandelschoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij milena.
Reageert inderdaad vlot op WhatsApp.
Afspraak was snel gemaakt en werd ontvangen on appartement met gratis parkeerplaats.
Bij binnenkomst haf ze mijn uitgekozen outfit al aan.
Wilde gelijk een tongzoen geven maar daar werd afstandelijk op gereageerd.
Ze leidde me naar de slaapkamer waar een grote spiegel staat, dus daar verwachtte ik wel wat van.
Ik moest me uitkleden en nadat ze me even aan mijn tepel had gelikt begon ze me af te trekken in combinatie met pzc.
Ze gebruikt inderdaad een hoop spuug maar is echt totaal niet deepthroat en ook de ballen worden niet meegenomen. Ik zei dat ik wilde zoenen 2x stak ze het puntje van haar tong in mijn mond maar dat was het dan. Heel afstandelijk.
Ook nam ze een dusdanige positie in dat ik niet bij haar borsten kon komen ik kon haar alleen een beetje vingeren.
Uiteindelijk even geneukt maar geen oogcontact of gekreun van haar kant, echt gewoon afwerken van haar programma leek het.
Nog even laten pijpen en daarna heeft ze me afgetrokken en dat was het dan.
Binnen 20 minuten weer buiten.
Ik had geen klik met haar dus daar kan het aan gelegen hebben maar kreeg echt het idee dat het zeer plichtmatig was. Ze was ook niet echt vriendelijk toen ze afscheid nam.
150 euro voor 20 minuten en een illusie armer weer naar huis gereden. Geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval...
 
Ik ben er twee maanden geleden geweest. Contact via Whatsapp vriendelijk en duidelijk met adres.
Ze is vriendelijk en toegankelijk. Mocht overal aanzitten. Tijdens pijpen gleed ze met haar kutje over mijn bovenbeen en kreunde ( gespeeld) volop. Bij beffen werd ze echt kletsnat en kwam ook echt klaar.
Zoenen was enigszins afstandelijk.
Ze reed me on top klaar en daarna was het klaar.
Badjas aan en ze nodigde me uit voor een drankje en een sigaretje op de bank in de woonkamer voor wat small talk. Niet echt de intentie voor een tweede ronde.
Hoewel het een hele aardige meid is die zich gewillig laat likken (pré) vond ik de sex plichtmatig.
Ze vertelde me dat ze genoeg
" gespaard" had en in maart terug gaat naar de Oekraïne.
Gezien de situatie daar denk ik dat ze hier nog wel even blijft.

Nod Mod. Roken kan naar JA
 
Toch maar de stoute wandelschoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij milena.
Reageert inderdaad vlot op WhatsApp.
Afspraak was snel gemaakt en werd ontvangen on appartement met gratis parkeerplaats.
Bij binnenkomst gaf ze mijn uitgekozen outfit al aan.
Wilde gelijk een tongzoen geven maar daar werd afstandelijk op gereageerd.
Ze leidde me naar de slaapkamer waar een grote spiegel staat, dus daar verwachtte ik wel wat van.
Ik moest me uitkleden en nadat ze me even aan mijn tepel had gelikt begon ze me af te trekken in combinatie met pzc.
Ze gebruikt inderdaad een hoop spuug maar is echt totaal niet deepthroat en ook de ballen worden niet meegenomen. Ik zei dat ik wilde zoenen 2x stak ze het puntje van haar tong in mijn mond maar dat was het dan. Heel afstandelijk.
Ook nam ze een dusdanige positie in dat ik niet bij haar borsten kon komen ik kon haar alleen een beetje vingeren.
Uiteindelijk even geneukt maar geen oogcontact of gekreun van haar kant, echt gewoon afwerken van haar programma leek het.
Nog even laten pijpen en daarna heeft ze me afgetrokken en dat was het dan.
Binnen 20 minuten weer buiten.
Ik had geen klik met haar dus daar kan het aan gelegen hebben maar kreeg echt het idee dat het zeer plichtmatig was. Ze was ook niet echt vriendelijk toen ze afscheid nam.
150 euro voor 20 minuten en een illusie armer weer naar huis gereden. Geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval...
Afgelopen woensdag ook bij Milena langs geweest en heb daar de zelfde ervaring gehad helaas afspraak ging wel vlot maar stond ook na 30 minuten weer buiten. Voor mij geen herhalingsgevaar..
 
Soortgelijke ervaring gehad, maar al zeker een half jaar geleden... dat je na de date op je telefoon naar de tijd kijkt en denkt... "fuck... ben net aan een half uur binnen geweest...", terwijl je een uur afgesproken had.
Ontzettend lekkere dame en de sex was op zich prima... maar niet helemaal wat ik me voorgesteld had... en ging veel te snel. Uitgekleed en er werd meteen begonnen met een pijpbeurt (zc) en na een tijdje kwam ze op me zitten en reed ze me rechtstreeks naar het Walhalla. Daarna een korte massage waarna ze probeerde de kleine jongen weer op oorlogssterkte te krijgen voor ronde 2. Dat wilde niet lukken want over de 50 alweer en slik medicijnen die m'n libido niet echt positief beïnvloeden, dus dan maar in de douche. Geen zoenen, knuffelen of gelik aan poesjes... gaf ze ook niet echt de gelegenheid voor en dat is wat me achteraf tegenviel. Wel een poes geaaid, maar dat was een harige en kan ook een kater geweest zijn.
Kan allemaal ook aan mezelf gelegen hebben en misschien had ik meer aan moeten sturen op bepaalde dingen... who knows. Voor mij in ieder geval niet zo snel meer een herhaling.
 
Ik heb dezelfde ervaring. Qua sex was het voor mij ook een soort van afwerken. Alsof de automatische piloot aangaat tijdens de sex en in een hoog door haar bepaald tempo. Ik had er geen bijzonder gevoel bij en het gaat allemaal snel en gemaakt. Wel jammer, want had er me vooraf meer van voorgesteld. Het is een leuke en charmante dame. Tevens betrouwbaar. En denk dat als er een klik is en bij vaste klanten dat deze dame wel los gaat en meer persoonlijk contact heeft. Het is een eigenzinnig poesje.
 
Toen milena nog in den Bosch zat bezocht ik haar bijna wekelijks altijd geile sex als je wat dominanter bent en haar respectvol hard aanpakt word ze zo geil als boter
Kan me wel voorstellen dat ze niet zo geschikt is voor de knuffelaars ( zachtaardige mannen)
 
Weer een illusie armer. Ze stopt met werken Dat is maar goed ook. Totaal ongeïnteresseerd en plichtmatig ben ik afgewerkt. Maar ja leergeld is weer betaald
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug bij deze dame geweest.
Had wel de juiste kleding aangetrokken, maar voor de rest was er,
Laat ik maar zeggen niet echt een klik.
Het was koud op de kamer en warm werd het ook niet.
Progamma werd in snel tempo afgewerkt.
Voor mij geen herhalings gevaar
 
Wat een wisselende berichten en ervaringen bij deze Milena. Ik was vanmorgen bij haar en kan alleen maar zeggen dat ik een heerlijk uurtje heb doorgebracht.
Ik was wat aan de vroege kant dus in het nabijgelegen winkelcentrum maar een boshe tulpen en een ddosje bonbons gescoord. Zij was blij verrast en dat was gelijk een goed begin. Volgens afspraak had Milena het door mij aangegeven setje aan met heerlijk geile rode netkousen. Keurig net appartement trouwens en een schone douche waar ik eerst naar toe werd gedirigeerd. Milena stond mij uitdagend op te wachten en vanaf dat moment was het althans voor mij een wervelwind van heerlijke sex. Ik kom niet makkelijk klaar dus zij moest flink haar best doen en dat deed ze ook. Zij begon met mijn tepels te spelen eerst zachtjes maar gaandeweg wat harder daar reageerde ik prima op zij zakte geraffineerd af nr beneden en voor ik het wist had ze mijn lul in haar mond en ging ze behoorlijk te keer met veel spuug en voor mij in ieder geval flink diepe halen. Op een gegeven moment de rollen omgedraaid en haar een befbeurt gegeven nou dat kon ze wel waarderen want madame werd zeik en zeik nat. Ook wel lekker geil dst je dubbel kan genieten omdat je alles in de grote spiegel kunt zien.
Milena was behoorlijk opgewonden vn de befbeurt en kroop bovenop mij en voerde het tempo snel op. Jezus wat een cowgirl. Even wat gas teruggenomen en haar in missio doorgeneukt. Bijzondere vind ik hier dat zij je keihard terugneukt. Had wel iets geils.
Uiteindelijk een heerlijk orgasme… Milena stelde voor even een bakje koffie te nemen met ern peuk in de woonkamer.
Daarna heeft zij nog geprobeerd mij weer hard te krijgen met wat ruk en pijpwerk masr helaas het kruit was verschoten.
Voor mij een hele geile maar ook gezellige date.. ruime voldoende zeg 8 out of 10
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij recensie
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk gelukt met dank aan Flash Gordon
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben nu twee keer bij Milena geweest, dus ik zal ook mijn ervaringen delen. Na een zeer kort en bonding whatsapp gesprek kreeg ik de straat waar ik heen moest en aldaar aangekomen instructies om in haar appartement te komen. Ze ontvangt je in een redelijk netjes appartement en ziet er uit zoals op de foto's in de door jou uitgekozen outfit. Wat een beetje tegenviel is dat ik me meteen mocht uitkleden en dat ze meteen begint. Je wordt tenzij je zelf aan de rem trekt dus wel een beetje afgewerkt. Ze zoent met tong, maar wel plichtmatig. Daarna begint ze je flink stevig te pijpen zonder condoom, dit was best lekker, maar niet de beste ooit. Ze reageerde heel positief op haar beffen, waar ze ook zichtbaar van genoot. Neuken doet ze echt lekker, en ze stoot ook echt terug (dit is denk ik de reden geweest dat ik terug kwam). Ze gaf me daarna nog een massage, maar dat was niks bijzonders. Ik had naderhand niet het idee dat ze me weg probeerde te krijgen, want we konden best leuk met elkaar kletsen, maar uiteindelijk stond ik beide keren na +-40 min van de 60 weer buiten. Ik zou denk ik 3.5 sterren geven, maar dat kan niet, dus ik rond het omhoog af naar 4.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6037852-emely
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was gister in Groningen en kon het niet nalaten de Groningse kinky dames te bewonderen,
Mijn oog viel op Emely en een afspraak was snel gemaakt.
Inderdaad een zeer mooi en schoon appartement en de dame van de foto's. Wellicht iets slanker dan de foto's maar ik hou van slank dus des te beter. In de 30 minuten heb ik een heerlijk sessie met Emely beleefd. Pijpen doet ze vol overgave en met een heleboel gespuug wat zo'n pijpsesdie altijd extra geil maakt.
Bij het neuken is Emely ook lekker actief en neukt je heerlijk terug. In doggy kon ik gewoon stil op de knietjes blijven zitten en ging zij lekker geil te keer met lekkere harde stoten.
Heb haar nog een lekkere befbeurt gegeven en daar reageerde ze goed op met een heerlijk nat kutje.
Al met al een prima sessie en als ik weer in het mooie Groningen moet zijn ga ik zeker weer bij Emely langs.
Duidelijke prijsafspraken geen gedoe met extra's daar hou ik van.
Toppertje
 
ook bij deze dame geweest goede communicatie met whatsapp en spreekt zeer goed engels, een Cameron Diaz lookalike leuke knappe dame om te zien,
appartement met douche op de slaapkamer dat is super, van te voren ff samen douchen en dan de actie, Had wel het idee dat het een vast repertoir is wat de dame afwerkt ,maar je kan lekker hard door stoten in alle posities ik heb ze geteld ik kwam op 730 stoten waarbij ze goed mee doet, het pijpen is ZC met veel spuug.
Lekker tongen als met je vriendin

Ze blijft tot de oorlog in Oekraïene voorbij is dus dat duurt nog wel een tijd. Zou ik weer gaan ik denk van niet daar mist ze wel de temperament van een latina voor die vind ik meer next level. Maar om voor de verandering weer eens een blank poesje te nemen ik zeg niet verkeerd , half uur vond ik meer dan genoeg, 100 eurootjes goed besteed voor wat je krijgt met het uiterlijk een dikke 8
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6037852-emely
Totale kosten (in euro)
150+
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bezocht ik deze mooie dame uit Oekraïne. Ze is een typische blonde Oost-Europese schoonheid. Haar appartement is schoon en netjes en gemakkelijk te vinden met gratis parkeergelegenheid in Groningen Zuid, dicht bij een afrit van de A28. Ik heb een uur bij haar geboekt, maar de volgende keer boek ik langer, ze is erg geil en erg vriendelijk. Als je een regelmatige bezoeker bent en haar goed betaalt, krijg je de volledige GFE zonder dat je het hoeft te vragen. Leuk dat ze voor langere tijd in Groningen wil blijven, ze gaat me zeker vaker zien.
 
Is er de laatste tijd iemand bij Emely geweest? Ze is erg sexy, haar kut is erg sappig en strak. Het smaakt en ruikt ook heerlijk. Haar pzc is een kunstwerk, als je niet oppast kom je klaar in haar mond en blijft er niets over voor haar zijdezachte poesje. Je kunt haar in alle posities neuken, maar ik geniet van haar bovenop met haar tieten in het volle zicht. Ze zal je hard neuken tot de laatste druppel in haar liefdeskamer zit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6037852-emely
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij haar langs geweest, voordat ik me helemaal had uitgekleed pakte ze mijn piemel en maakte hem heel hard. Toen zei ze dat ik op bed moest gaan liggen. Ze was super geil, ze gaf me een van de beste pzc die ik ooit heb gehad, elke keer als ik haar bezoek overtreft ze mijn verwachtingen. Ik zal zeker terugkomen, ze is een prachtige dame. Ik hoop dat ze net zo lang blijft als de vorige keer in ons land.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is er de laatste tijd iemand bij deze mooie blonde dame geweest? Ik ben zaterdag bij haar geweest, ze is nog mooier dan ze op haar foto's lijkt. Ik zal zeker proberen haar in de toekomst vaker te bezoeken. Na een heerlijke GFE hebben we gezellig gekletst, ze spreekt weinig Nederlands, het gaat beter in het Engels.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5157638-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na veel twijfelen toch maar Emely even geappt. Ze antwoordde snel en kon over een uurtje langskomen. Ze ziet er slank uit en qua leeftijd begin 40. Ze ontvangst in een nette appartement en er waren schone handdoeken. Na het douchen ging ze zc pijpen en ze deed dat met veel spuug. Na 2 standjes was ik al weer klaargekomen. Even een massage en ze wou graag dat ik voor de 2e ronde ging. Na het pijpen vroeg ze of ik met of zonder wou neuken. ik heb maar voor de veilige keuze gekozen. Door het haasten werd mijn vriend steeds slap en dat irriteerde haar een beetje. Ik vroeg of ze me wou pijpen want ik had nog 20 minuten. Ze zei dat het niet haar favoriete ding was, maar deed het toch met wat tegenzin.. Uiteindelijk met veel inspanning toch nog klaargekomen over haar tieten heen. Het zoenen kwam niet uit haar kant maar ze zoende me wel terug. Herhaling, ik denk het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan