Recensie Milena, House of Senses, Maasmechelen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6167

Wandelaar
58
20/12/21
32
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maasmechelen/5019039-milena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijd geleden ben ik uit geiligheid bij deze dame uitgekomen, nadat een andere afspraak afgezegd werd. Het betreft een combi van club en kamerverhuur lijkt het; ik werd in ieder geval door de dame zelf welkom geheten en heb ook rechtstreeks met haar de afspraak gemaakt.

Het is een mooie, intelligente dame uit Rusland. Ze spreekt goed Engels, geen Nederlands. Ze is heel erg vriendelijk en is minimaal net zo mooi als op haar foto's. Ze verblijft telkens enkele weken hier en gaat dan naar Turkije waar ze woont.

Ze weet wat ze wil en komt afspraken na. We hadden een leuke date en haar inzet was erg goed. Ik zou haar absoluut aanraden en zal wellicht nog wel eens terugkeren. Geen pzc en geen tongzoenen vind ik persoonlijk een gemis maar respecteer ik natuurlijk.
 
Één van de twee missen kan nog in sommige gevallen.
Allebei echter................., 🙈

I rest my case haha. Maar op basis van je berichten wist ik al dat we vaak op één lijn zitten. Was ook vrij actief op Hookers maar hier pas net aangeland.

Overigens belangrijk te vermelden: deze dame is hier in haar advertenties wel duidelijk in en belooft dus ook niets wat ze niet waar maakt. Het is dus niet ten nadele van deze dame, het gaat om persoonlijke voorkeuren.
 
het is zeker te waarderen dat ze daar eerlijk over is, vaak genoeg het omgekeerde ervaren.

Soms, indien heel verleidelijk, neem ik contact op om e.e.a. te verifiëren, soms blijkt er dan toch meer mogelijk, mits met respect gevraagd en uiteraard de gewenste hygiëne. (y)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij deze mooie russische dame. Ze ziet er net zo uit als op de foto's…
Vriendelijke dame, die je netjes ontvangt en je op je gemak stelt.
Spreekt goed engels.

Rustig op bed begonnen met wat strelen en plagen…daarna BJ (mc, wat mij niet hindert en wel zo veilig is) en die was top! Moest me al inhouden niet de binnenband vol te spuiten…
Uiteindelijk in missio afgemaakt, maar omdat ze zo strak en lekker meedoet duurde het niet lang voordat het kruid verschoten was…

Daarna nog wat small talk en lekker kunnen opfrissen onder de douche.
Al met al een super date met deze mooie meid! Die gaat me zeker terugzien!
 
Nogmaals bij deze lieve lekker slanke dame geweest…afspraak maken gaat soepel, en snel…
Ze herkende me nog van vorige keer, wat zeker leuk was!
Spreekt vloeiend engels, wat communicatie prettig maakt…

Begonnen met pijpen (mcd) wat voor mij geen probleem is, en daarna lekker zij bovenop…OMG…dat lichaam…echt lekker😬😬 dus het kruid was zo verschoten…
Daarna nog ff knuffelen en zoenen…

Deze meid ziet me zeker terug!
Ze is er nog 2 maanden en moet dan terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is zeker de 'Milena' maar nu blijkbaar Valeria…geen recent contact gehad.

Ontvangst is op een nette locatie in Maasmechelen, House of Senses…soort van kamerverhuur

Ga binnenkort zeker weer contact met haar opnemen aangezien de laatste 3 dates perfect verlopen zijn…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan