Recensie Milena, Nieuwegein (voorheen Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Babayaga

Wandelaar
65
25/12/21
17
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6488598-milena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, als jullie van een petite vrouw houden is Milena waard om te bezoeken, ze pijpt lekker heeft haar techniek, hoge sex lust lekker flexibel in bed. Hygiëne is top je kan douchen voor en na zij douchet ook. Ik zou zeggen ga langs fotos komen overeen.. wellicht met make up anders. Lichaam doet wonderen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/6488598-milena
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij deze nieuwe Milena op een bekend adresje in Nieuwegein. Whatsapp contact verliep vlotjes en een afspraak was snel gemaakt.

Eerste indruk bij binnenkomst: kleine skinny milf, +10 jaar, kleine borsten, tattoos, voldoende Engelse kennis en vriendelijk. Op de kamer gelijk haar beetgepakt en staand zoenen. Ik bespeurde een rookadem. Niet echt tongzoenen want ze hield haar tong binnen waardoor mijn tong ergens in haar mond rondroerde. Likken in haar hals was te gevoelig. Afgerekend en kleren uit. Verder gegaan met zoenen, haar op bed gelegd en haar uitgelikt wat ze gewillig onderging. Daarna op haar knietjes voor de spiegel mij laten pijpen; handje kwam iedere keer erbij die ik wegtrok. Ze pijpt op zich goed maar iets te wild en het mag met meer gevoel naar mijn smaak. Mijn pik helemaal diep in haar keel kon ze niet aan dus kokhalzen en naar adem snakken maar ze ging wel netjes door. Ballen likken en zuigen deed ze ook maar ook hier kon het wat mij betreft met meer gevoel erbij. Daarna condoom erom en haar staand naast het bed in doggy genomen waarbij je goed kan doorstoten en wat ze graag onderging. Hoe harder hoe meer ze ervan genoot leek wel. Op een gegeven moment begon ze te zuchten en keek ze chagrijnig dus vroeg ik in mijn geilheid of ze het ook zo lekker vond net als ik en snauwde ze "pizdec yes i like it." terug. 😂 Het klonk in ieder geval niet erg vriendelijk. Eigenlijk gaf me dat stiekem een extra stimulans om harder te beuken maar ik was na 10 a 15 minuten wel uitgeneukt en ben op bed gaan liggen waarna ik haar verder heb laten pijpen en waarbij ze nog steeds niet zo blij keek. Op een gegeven moment heb ik maar gezegd om me naar het einde te brengen want het moet wel voor beiden leuk zijn dus uiteindelijk in haar mond gekomen waarna ze snel naar de badkamer rende. Terug op de kamer lachte ze gelukkig weer en zei ze dat het normaal voor haar was om chagrijnig tijdens het neuken te kijken; dan weten jullie in ieder geval dat het niet aan jullie ligt. ;) Verder weinig gesprekstof dus ik ben maar opgestaan om op te frissen, aangekleed en ben snel vertrokken. Op de gang nog haar huisgenoot Sofia (6335653) in haar kamer gezien die ik ook eenmalig heb geneukt en een naakte collega wandelaar die net de douche uitkwam dus het was weer lekker discreet allemaal. 🤷‍♂️🤦‍♂️

Samengevat: wel een leuke date gehad met deze kleine skinny milf Milena. Ze doet wat ze moet doen maar het was voor mij in ieder geval niet zo geweldig dat ik weer gauw op herhaling ga.
 
Als jij dat in 30 minuten doet heb je dan wel tijd om je jas uit te doen of twee woorden uit te wisselen, of sla je dat over? En dat beffen dat "ze gewillig onderging" doe je dat omdat je het zelf lekker vindt of doe je het voor de dame?
 
Kleding uitdoen en twee woorden uitwisselen doe ik binnen een paar seconden. Zoveel tijd kost dat nou ook weer niet toch? 🙄 Praten doe ik wel als ik klaar ben met haar. Beffen en rimmen doe ik voor beiden zodat ze mij net zo lekker terug kan pijpen en als ze wilt ook mijn kont kan uitlikken want dat voelt ook zo heerlijk geil aan. Krijgt ze gelijk een extra "ster" in de algemene beoordeling erbij. Duidelijk allemaal? 🤓
 
Duidelijk. Wel vraag ik mij af hoeveel dames opgewonden raken als zij zonder enig voorspel of inleidend praatje gelijk vol worden gebeft (zonder langzame opbouw, want in die 30 min. moeten ook nog een paar standjes gedaan worden) door klant nummer vijf (of was het klant nummer zes?).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan