WHEM Milf avond in Pleasure2Gether te Sittard op vrijdag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring met de MILF avond. Maar ooit op een of andere chat gesproken met een stel en die wisten te vertellen dat je als man alleen niet veel te zoeken hebt in deze club. Voor wat het waard is.
 
zijn meestal een aantal huisdames volgens mij krijgen die een vergoeding en dan komen er wat koppels en soms dame alleen, meestal is het een beetje hangen aan de bar en dan gaan de dames naar boven al dan niet met een heer meeste actie speelt zich af in grootte kamer.
op hun eigen gb is dat ook zo ben er eens geweest maar is ongeveer hetzelfde als een maandag , buiten de vaste dames is er niet veel van te zeggen hangt er beetje af wie er komt. op de maandag, hun gangbang en de gewone vrijdag en zaterdag feestjes is het eigenlijk min of meer hetzelfde hun topscore party ben ik niet geweest. Met de vaste dames zul je zeker sex hebben als je dat wilt en je beetje normaal gedraagt hoelang en hoevaak hangt beetje van de drukte af en en er of nog aktieve koppels zijn. ga er afentoe eens heen paar keer een leuke gehad maar dat was dan als er een koppel was waar ik wederzijdse klik mee had, de vaste dames moeten zeker als het druk is een boel heren vermaken en dan is het wachten tot je aan de beurt bent en is het natuurlijk geen hele lange sessie . Ik heb het dan meestal snel gezien drink me wat klets wat en als ik me begin te vervelen dan ben ik weg ook al paar keer zonder dat ik wat gedaan heb. Ik ben ook geen kijker daar vind ik niks en om te wachten tot ik een keertje mag dat is ook niks voor mij.
Ik heb ook nooit hoge verwachtingen is meestal als ik een gekke bui ben dan ga ik wel eens kijken en als ik het niks vind drink ik 1 of 2 nog bij de bar klets nog een halfuurtje wat en ga er weer vandoor
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan