WHEM Milf Wendy, Landgraaf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, leuke NL meid, ontvangt net over de grens. Kleine dame met mooie borsten, goed figuur. Zit al jaren in het vak en levert goede service. Denk maar aan de service die je ook bij Yvonne prive in Kerkrade krijgt. Gewoon goed dus. Mijn ervaringen met haar (meerdere keren dus) heb ik ruim voordat ik hier een account heb aangemaakt, de laatste keer ergens in de zomer.
Ze spuit, komt vaak klaar, tongzoenen en voor de liefhebber ook anaal. ( Geen gebruik van gemaakt, weet ook niet of er een meerprijs aanhangt). PZC, Intiem met.

Aanrader
 
Kan ik beamen, ik ben vroeger ooit bij haar geweest toen ze nog ontving bij Sanne Privé. Het is dus wel echt een doorgewinterde dame. Maar zonder twijfel: gewoon heen gaan.
 
Ze doet idd zeer kort op app. Geen idee waarom. Ben zelf nog nooit geweest. Ze haakte af omdat ik geen vaccin had.
Heeft volgens mij geen echt mooi koppie als ik sommigen foto's bekijk
 
Vandaag geprobeerd met deze dame een afspraak te maken.
Smorgens een appje gestuurd of we smiddags om 14:00uur konden afspreken.
Kreeg gelijk reactie, ja 14:00 is goed.
So far so good!!
Ik vroeg om haar adres..
Ze reageerde dat ik daar om 13:00uur maar naar moest vragen …
Prima, om 13:00uur ; mag ik je adres?
Kreeg ik de plaatsnaam door waar ze ontvangt ( althans dat denk ik) (ontvangstplek is een gedeelte van Landgraaf).
13:45 , ik stuur: ik ben in de plaats gearriveerd.
??? Ze kwam vaker online maar verder niets!!!
13:58; bericht gelezen, geen reactie
14:08 ik stuur; en nu?
14:15: ik stuur; waarom reageer je nu niet?
14:27; stuur ze. : ik heb je te straks alles doorgestuurd en zat te wachten….
14:27 ; ik heb screenshots gemaakt van ons hele gesprek en haar gestuurd.
14:34; oow sorry is iets fout gegaan , DENK IK..

Ik vroeg om nu alsnog te komen?
Nee, dat ging niet meer lukken….
Maar een volgende keer mag ik voor de helft van de prijs …
YEAHH RIGHT!!!!!

Al met al, een uur heen gereden voor deze dame te ontmoeten , een uur zitten wachten en vervolgens een uur naar huis!!!
Ben weer lekker genaaid!!
Het is de zoveelste dame die gewoon niet haar afspraken nakomt !!!! Vind dit zo jammer, had er veel hoop in!
Sowieso, als je adverteert wees dan oplettend wanneer je een app krijgt en reageer gewoon. En niet dat halve bak gedoe allemaal!! Dan verwijder je advertentie en ga in de zon liggen.

 
Herkenbaar met deze dame. Ook geapped voor nummer en ineens geblokkeerd uit niets toen ik in de wijk/buurt was. Is idd niet de eerste keer dat me dit gebeurd en krijg er echt de "kots" van. Offtopic: voor mij nog maar enkel dames in prive huis of clubs.
 
Herkenbaar met deze dame. Ook geapped voor nummer en ineens geblokkeerd uit niets toen ik in de wijk/buurt was. Is idd niet de eerste keer dat me dit gebeurd en krijg er echt de "kots" van. Offtopic: voor mij nog maar enkel dames in prive huis of clubs.
Is je dit recent nog overkomen? Ik begrijp het helemaal dat je daar de 🤢 van krijgt.
Is er de laatste tijd "wel" door iemand met deze dame afgesproken? Of worden we allemaal belazerd door haar?
 
Ik lees de negatieve commentaren, er zijn er bij die ik direct geloof, @HoneyBear99 bijvoorbeeld.

Toch is dit mijn ervaring niet. Wilde sex, absoluut MET CONDOOM.. Dame die al jaren in het vak zit. Dame die d'r lippen een beetje heeft laten oppompen. Dame die squirt bij het leven. Ontvangt thuis. Communicatie was uitstekend. Vreemd. Ik moet er wel bijzeggen dat mijn laatste bezoekje al een maand of 8 geleden was.
 
kom er meestal 1 x per maand met wat vrienden voor een gang bang . Kost wel iets maar krijgt er ook iets voor terug .Ze kan 3 mannen tegelijk plezieren en wordt helemaal door het dolle als we haar vol spuiten .( alles bare voor 100 pp 1uur lang waarbij het meestal wel eens uitloopt )
 
heren heb vandaag met haar contact gehad , gewoon 1 op 1 afspraak met bare sex 180 euro .Geen rare vragen of opmerkingen .Kennen elkaar wel al en weet waar ze woont , zal daardoor wel iets makkelijker te benaderen zijn. Heeft blijkbaar de laatste tijd rare snuiters aan de deur gehad waardoor ze wantrouwiger is geworden tov onbekende. Mochten jullie eens met haar willen spelen kunnen we met een paar mannen een gang bang aanvragen via mij , dat is ze ook gewend .Hoor het wel en geef morgen een berichtje hoe het gegaan is.
 
Vanmiddag een uurtje lekker gespeeld met wendy , moet zeggen dat ze voorvarend begon met mijn jongeheer helemaal af te kluiven . Haar tijdens het kluiven lekker gevingerd en nadat ik in haar mondje klaarkwam haar op de rug gelegd en lekker gebefd .Alles bij elkaar meerdere keren in haar klaargekomen waarbij zij ook squirtend klaarkwam . 180 euro is best een fors bedrag maar daarvoor krijg je wel een heeerlijk geil uurtje .
 
heren heb vandaag met haar contact gehad , gewoon 1 op 1 afspraak met bare sex 180 euro .Geen rare vragen of opmerkingen .Kennen elkaar wel al en weet waar ze woont , zal daardoor wel iets makkelijker te benaderen zijn. Heeft blijkbaar de laatste tijd rare snuiters aan de deur gehad waardoor ze wantrouwiger is geworden tov onbekende. Mochten jullie eens met haar willen spelen kunnen we met een paar mannen een gang bang aanvragen via mij , dat is ze ook gewend .Hoor het wel en geef morgen een berichtje hoe het gegaan is.
Hoi ik wil wel eens mee doen met een GB. Ik heb haar zelf wel eens 1 op 1 ontmoet😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan