Milfs on Tour in the City

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwillem1

Stamgast
Forumpionier
475
07/07/21
696
3
Iemand hier ervaring mee?

Onze 4 Milfs staan weer super geil en wachten dan ook met veel ongeduld op jou en jouw lekkere lichaam op VRIJDAG 3 SEPTEMBER tijdens de meest geile Gangbang van de Benelux.
MIRANDA (Gangbang Queen), SYL (een Nympho Zaadsletje), BRITT ( Horny Housewife ) en LOTTE (een geile Belgische Super slut ) bezorgen jou een super geile avond te Heusden-Zolder.
Deze 4 geile amateursletjes met klasse en stijl (geen professionals) ontvangen jou in hun meest uitdagende outfits. Tongzoenen, squirten, bukkake, cumpdump op borsten en kutjes of in hun mondjes; kortom (bijna) alles kan (pijpen ZC, neuken safe).
Van 20 – 24u, 4u geile seks voor € 110; incl. dranken, hapjes, etc. "Actieve" koppels betalen € 40. Wil je ervaren hoe geil het is met deze Milfs te stoeien.
 
Een keer naar toe geweest in Antwerpen, op een loft die vroeger ook door Bunga Bunga en dergelijke gebruikt werd. Zij zijn de enige organisatie, toen al, geloof ik die nog op die loft zitten/zaten. Ik herinner mij weinig van die middag, er was weinig volk en het was nog voor de coronamiserie. Ik kan mij enkel herinneren dat ik dacht Miranda en eigenlijk echt nog lekker uit zag voor haar leeftijd :).
 
Een keer naar toe geweest in Antwerpen, op een loft die vroeger ook door Bunga Bunga en dergelijke gebruikt werd. Zij zijn de enige organisatie, toen al, geloof ik die nog op die loft zitten/zaten. Ik herinner mij weinig van die middag, er was weinig volk en het was nog voor de coronamiserie. Ik kan mij enkel herinneren dat ik dacht Miranda en eigenlijk echt nog lekker uit zag voor haar leeftijd :).
Hallo Dikke Lu, zo bedoel ik het natuurlijk niet.

Ik reageerde eigenlijk op bovenstaande post.
Mijn vraag is eigenlijk eerder in welke leeftijdscategorie zitten de dames.
De ene valt voor +30, andere voor +40 en er zijn er ook genoeg die gaan voor +60.
Ik maak het allemaal graag mee, maar weet graag wat ik kan verwachten.
En op de foto zien alle 4 de dames er nog lekker uit.
Ik heb per mail de vraag gesteld, maar ze willen de leeftijd van de dames niet melden.
Ik heb me dan maar aangemeld en zal eens gaan kijken.
Kan er hier iemand die er al geweest is een inschatting maken?
 
Net terug van dit feestje. Is niet echt een gang bang, meer 1 op 1 en af en toe zijn er 2 mannen met 1 vrouw bezig.
Ze laten ongeveer 20 mannen toe (25 -30 inschrijvingen waarvan er dan een stuk of 20 komen opdagen).
En dit voor 4 vaste vrouwen en bijkomende koppels. Deze avond waren er nog 2 koppels.
Er zijn wel altijd dames actief, maar ze zijn al wat ouder.
1 koppel waarvan de vrouw +30 was.
1 koppel waarvan de vrouw + 40 was.
Daarnaast de vast dames, maar de opgegeven leeftijd 2x +40 en 2x +50 klopt volgens mij niet echt.
Was volgens mij eerder 1x +40, 1x + 50 en 2x +60.
Ze zien er wel allemaal heel lekker uit. Slank, lekkere borsten en allemaal actief.

Er is herhalingsgevaar, maar als ik ergens anders iets beter weet ga ik daar naartoe.
Het was niet slecht, maar ook niet geweldig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan