Recensie Milky, Dokkeaw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
17/04/23
0
Eens bij Dokkeaw in Zwevegem geweest. Mijn keuze viel op Milky. Op zich een jonge, mooie dame, ongeschoren. Zonder wasje ben ik gevraagd om op mijn buik te liggen. Ze begon met de rug, nadien de benen. Op zich stelde dit niet veel voor. Ze bouwde wel wat op door geleidelijk iets meer en meer tussen te benen te wrijven en de balzak iets te stimuleren. Dit voelde wel goed.

Nadien gevraagd me om te draaien. Dan volgde een kort wasje van de piemel. Vervolgens begon ze te rukken, zonder goed met een piemel te kunnen omgaan. Heb haar dan gevraagd om naast me te liggen en dan heb ik mezelf afgetrokken. Zij bleef de balzak verder bespelen wat ze heel goed deed. Na het klaarkomen alles gewassen en nog verder beetje massage van de rug gekregen. Al bij al een lieve dame, maar zeker geen topmassage.
 
Hmm,
Toch maar even bovenstaande recensie bevestigen … Milky weet vermoedelijk niet zo goed wat de bedoeling is…

de foto's zijn vermoedelijk 10 jaar oud of van een vriendin…

Dusja, zonde vd tijd…
 
Hmm,
Toch maar even bovenstaande recensie bevestigen … Milky weet vermoedelijk niet zo goed wat de bedoeling is…

de foto's zijn vermoedelijk 10 jaar oud of van een vriendin…

Dusja, zonde vd tijd…
Typisch Dokkeaw. Veel blabla in hun advertenties en op Redlights, maar daar stopt het. Meestal Thaise oma's die er komen bijklussen zonder veel motivatie. Recent kon enkel Lela mij enigszins bekoren, maar die is ook alweer vertrokken. Ik blijf er weg nu. BTW dit huis bevindt zich in Zwevegem en hoort dus thuis onder West-Vlaanderen.
 
Laatst bewerkt:
Alhoewel ik er slechts enkele 100 meter vandaan woon ben ik er ook reeds een zes tal keer geweest . Je hoopt steeds dat het bij een andere dame beter zal zijn maar nee dus. Iedere keer teleurgesteld buiten gekomen. Ga er dus niet meer naar toe . Afgaande op het aantal wagens die er nog staan denk ik dat dit huis op sterven na dood is!.
 
Gisteren toch nog eens langs geweest en had een afspraak gemaakt met Vena. Een van de meisjes begeleide mij naar boven en zei dat Vena ging komen. Ze kwam terug en zei dat Vena bezet was, waarop ze vroeg is het goed met mij. Terug op een andere kamer vroeg ze of ik extra wilde. Mij toch laten gaan en wat een tegenvaller. De recensies hier boven moet ik beamen, wat gewrijf op de rug, aankomen mag niet. Weggegooid geld, wat dat meisje daar doet weet ik niet.
Iemand ervaring met Vena of Sunny?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan