Recensie Milla, Breda (vh Den Bosch, Amstelveen) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
829
23/09/21
446
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7882700-milla
Gisteren een bezoek gebracht aan de wat rijpere dame Milla.
Milla is iets voller dan op de foto`s wat mij in ieder geval niet stoort, aanvankelijk had ik voor een half uur afgesproken maar terplekke besloot ik toch voor een uur te blijven.
Bij Milla kreeg ik niet het gevoel dat ze een afwerker zou zijn en zo snel mogelijk weer de deur uit zou werken.
Voordat ze konden beginnen even onder de douche geweest om lekker fris en relaxed onze gang konden gaan.
Al staand begon het (tong)zoenen en geknuffel waarbij mijn jongeheer wakker werd en staand verwend werd met een pijpbeurtje, dit ging lekker tot haar keeltje.
Na enig gefriemel staand gingen we op het bed verder waarbij zij bovenop ging en zelf klaarkwam.
Ik heb haar doggy genomen om ook lekker klaar te komen ketsten op haar grote reet.

Na een massage kwam het tweede ronde en ben sinds enige tijd weer binnen het uur klaar gekomen.
Dit keer was het even doggy en daarna missio en penismassage met hoop gezoen alsof het je vriendin is.

Milla zal ik zeker bezoeken alhoewel ze na het weekend verkast naar Breda of Den Bosch en daar ongeveer een maand gaat zitten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7882700-milla
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na kort contact via Whatsapp kon ik snel terecht bij Milla. Ze ontvangt in de buurt van het station, op een plek waar ik eerder ben geweest. Bij deze nogmaals
mijn advies om de lift te pakken naar de betreffende verdieping.

Toen de deur open ging kon ik Milla niet herleiden naar de foto's. Ik ga er vanuit dat de foto's van enkele jaren geleden en dusdanig bewerkt zijn. Ze is flink forser en
ziet er ouder uit. Mijn gevoel zei in eerste instantie om haar te bedanken, maar gezien de positieve reactie besloten te blijven. Gelukkig maar. Milla is een zeer lieve
vrouw die je energie haarfijn aanvoelt en hierop inspeelt. Na een klein wasje was het tijd voor actie. Na wat gevoeld en gekust te hebben bood ze aan om te masseren.
Wat een top massage, zeker wanneer ze naar de lagere regionen gaat waarbij de ballen en het omliggend gebied ook de nodige aandacht krijgt. Ik lag nog altijd op
mijn buik en ze trok mijn lul dan ook naar 'achteren/beneden' waarna ze deze heerlijk begon te masseren en pijpen. Ik moest oppassen dat mijn hoogtepunt niet te snel kwam.

Na 45min uitvoerig gemasseerd te zijn kroop ze bovenop mijn. Milla was kletsnat en reed zichzelf naar een hoogte punt. Vervolgens in missionaris afgemaakt en de laatste
minuten afgesloten met wat thee.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7882700-milla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug, 2 maanden geleden een lekker uurtje met haar gespeeld.
Bij binnenkomst verrast dat ze iets ouder was dan ik dacht maar wat is ze mooi!
Had gevraagd of ze high heels aan wou trekken voor me wat ze netjes gedaan heeft.
Bij binnenkomst de financiële afhandeling gedaan, gedoucht en daarna kon het feest beginnen.

We begonnen staand met zoenen waarna ze gretig mijn staaf uit m'n broek haalde en er lekker aan begon te lurken. Het duurde niet lang of ik zou komen dus liet haar even stoppen.

Daarna heb ik haar even lekkker gelikt wat ze kon waarderen en ze vroeg me haar lekker in missio te nemen. Haar zo even genomen waarna we hebben gewisseld en heeft ze me heerlijk klaargereden.

Even een kleine pauze waarin we wat aan het vrijen waren en daarna ronde 2. Ze zoog m lekker hard waarna ik in doggy heb afgerond.

Na de 2e ronde dacht ik dat het gedaan was maar ze wilde nog even knuffelen en zoenen en ben met een uur en n kwartier vertrokken.
 
Dame is weer terug in Amstelveen. In de recensies hierboven zijn de borsten al in maat toegenomen en in de huidige advertentie, die ook van nieuwe leuke Foto's is voorzien, zijn ze zelfs gegroeid naar E!

ik vraag me daarom af of er dan aan "gesleuteld" is of dat ze wat zwaarder geworden is en hoe ze er dan nu uitziet? Een beetje zwaarder met dan E is misschien zo gek nog niet?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7882700-milla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Milla geweest . Foto's komen redelijk goed overeen . Zij is iets forser. Wel heel lief en leuk gezicht en heel vriendelijk. Zoent lekker , pijpt ook lekker .
Ook heerlijk geneukt waarbij vooral Milla ook heerlijk klaarkwam . Het was erg warm en ik raakte wat vermoeid. Dus even pauze genomen en opgefrist. Vervolgens verder met pijpen en aftrekken. Het duurde even maar uiteindelijk kwam ik klaar. Hoewel een prima bezoek miste ik toch een beetje de chemie . Milla doet er wel alles om het je naar je zin te maken maar voor mij was dit eenmalig
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7882700-milla
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na behoorlijk wat speurwerk en veel lezen op GR besloten om Milla te bezoeken. Het WA contact vooraf verliep wat met horten en stoten, ze reageert niet altijd even snel maar ze reageert wel. Wat je tegenwoordig niet meer van alle DVP's kunt zeggen.

Milla is een vrolijke vrouw waar ik vanaf binnenkomst een klik mee had. Ze ontvangt op een bekend adres in Den Bosch. Na de financiële afwikkeling en een korte douche begonnen we al staand lekker te tongzoenen. Ze heeft mooie zachte (naturel vermoed ik) borsten waar ik de maat maar moeilijk van vind in te schatten maar ik denk een D+. Na al dat lekkers te hebben verkend heb ik haar gebefd wat ze kon waarderen. Zoals in recensies hierboven al beschreven gaat ze op enigerlei moment echt draaien met haar buik en benen en lijkt ze zo goed als klaar te komen (of ze acteert heel goed :) )
Toen ze wat was bijgekomen heeft ze me gepijpt, afgetrokken en ben ik op zijn Russisch klaar gekomen. Weer eens wat anders dan intiem, was een leuke ervaring in ieder geval.

Ze is tot en met zondag in Den Bosch, daarna in het reizende circus naar Amersfoort als ik het goed heb onthouden. Mocht ze weer eens in de buurt van Den Bosch komen dan denk ik wel dat ik nog eens bij haar langs ga.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7882700-milla
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze week Milla bezocht. Ze is lief en lekker geil.
Ik kreeg gelijk een tongzoen en ze is net zo leuk als op de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan