Recensie Milla, Nieuwegein (voorheen Utrecht, Almere) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B-59

Wandelaar
76
23/09/21
105
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben in het begin van het jaar eens bij Milla op bezoek geweest. Afspraak maken ging gemakkelijk via de app. Adres doorgekregen en een paar uur later was ik bij haar in een net schoon appartement. Foto's van Milla zijn echt haar foto's er staan een paar wat oudere bij, maar de foto's kloppen. Na het douchen begon de pret met Milla op bed. Volop tongzoenen, lekker pijpen zonder condoom, beffen, neuken in diverse posities, wat wil je nog meer. Nadat ik haar op zijn hondjes geneukt had lekker afgemaakt in haar mondje. Heb me hierna even opgefrist en we zijn lekker op bed gaan liggen kletsen, Milla is een leuke meid met best wel humor. Ze stelde voor me nog even te masseren en na een goede massage ging ik tevreden weer terug. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om haar nogmaals te bezoeken, maar ga dit zeker nog eens doen. Misschien van het weekend nog wel.
 
Is iemand recent bij Milla geweest? ik heb haar een tijd geleden bezocht, en vraag me af hoe ze fysiek nu is. Ik houd namelijk niet van mollig maar meer van slank / strak, en daar zat ze een tijd geleden tussenin
 
Hoi Grunn, Milla ontvangt zeker nog. Zij update ook regelmatig haar adv. Mogelijk heeft Milla voldoende klandezie en dat zij alleen haar vaste klanten ontvangt. Ik kom er bij sommigen ook niet tussen. Blijkbaar kunnen de dames dat zich dan permitteren.

Ik neem dan het advies van een andere wandelaar over; ik ga verder met mijn leven😀.
 
Milla ook recentelijk bezocht in Nieuwegein. Ik probeerde haar al een aantal maanden te pakken te krijgen, maar ze is druk bezocht. Zij kon niet of het kwam niet uit met mijn agenda. Kort geleden lukte het om een half uurtje met haar af te spreken. Het was een lekkere date. Ze is echt slank en heeft een knap gezicht. Ze krijgt echt veel berichten. Na afloop zat ik nog even met haar te praten en toen gaf ik aan dat ik al meerdere keren geprobeerd had met haar af te spreken. Dat kon ze zich niet herinneren. Ze keek terug op haar telefoon en toen zag ze alle keren dat ik haar een bericht had gestuurd. Het is geen onwil van haar, maar ze krijgt gewoon echt veel berichten. Leest ze op het juiste moment jou bericht, dan spreekt ze zeker met je af.
 
Heb haar een paar dagen geleden in Nieuwegein centrum bezocht. Was even puzzelen om de agenda's op elkaar aan te sluiten maar toch zonder verdere problemen gelukt. Dame is zeer goed in vorm, slank en heeft natuurlijke borsten. Haar gezicht is wel ietsiepietsie minder fraai dan op de foto's maar haar skills zijn meer dan prima. Ik stelde nog een trio voor met Lima maar dat doet ze niet helaas....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar weken probeerde ik een date met Milla te maken, maar het lukte steeds niet. Maar vorige week was het eindelijk zover. Bij binnenkomst was het al duidelijk dat we zeer tot elkaar aangetrokken waren, en ik wist weer niet half hoe snel ik moest douchen. Wat daarna volgde is een heerlijk lange roes met Milla. Volle, diepe en lekkere natte tongzoenen, we konden werkelijk geen genoeg van elkaar krijgen. Mutual desire van begin tot eind.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de tweede keer bij Milla langs geweest. En voor de tweede keer een droomdate. Wat heerlijk om met haar te zoenen, eerst staand, daarna rollend op bed. Toen begon ze me te pijpen wat ik na een tijdje moest onderbreken anders kwam ik al. De rollen omgedraaid en haar lekker lang gebeft waarbij ze echt leek te komen en me met hartstochtelijke tongzoenen bedankte. Toen ging zij mij weer verwennen, likte ze heerlijk aan mijn pik en ballen, ze voelde me perfect aan en uiteindelijk liet ze me klaar komen en zoog ze me helemaal leeg. Tenslotte een massage en met enkele lekkere zoenen weer de deur uit. Ik hoop dat ik het een week zonder haar kan uithouden, ze is verslavend.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk uurtje bij Milla gehad vandaag - herhalingsgevaar 100% - schoon/verzorgd appartement - lief, lekker blond slank poppetje- heerlijk!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs weer bij Milla geweest. Wat een vrouw. Altijd fijn als er mutual attraction is (logisch nietwaar?), waarbij je helemaal in elkaar opgaat. Dit was weer zo'n date: Vuurwerk.
 
Ik behoor om onduidelijke redenen bij de personen die zonder pardon worden geblokkeerd. Heb het afgelopen periode een paar keer geprobeerd met heel correcte appjes en tijdsvoorstellen. Kan best zijn dat ze het druk heeft en veel berichten krijgt, maar als kort berichtje dat je geen tijd hebt of wegens drukte bijv niet met nieuwe mannen afspreekt te veel gevraagd is, vind ik dat toch niet zo netjes. Er zijn ook dames die bij drukte of afwezigheid even een melding in hun profielfoto zetten als tekst. Er zijn betere mogelijkheden dan niet reageren en blokkeren. Minpunt voor deze dame.
 
Geen antwoord krijgen is ook een antwoord. Snap prima dat de dames niet iedereen persoonlijk gaan uitleggen waarom ze geen interesse hebben. Bovendien, kan dat zomaar weer boze of gefrustreerde reacties opleveren. Zitten ze helemaal niet op te wachten.
Schat in dat deze dame met haar vaste schare klanten wel verzekerd is van genoeg bezoekjes. Dus geen behoefte aan onbekenden als klant.
Zolang ze je niet blokkeert gewoon af en toe proberen. Misschien vallen op een bepaald moment vaste klanten af en heeft ze wel behoefte aan vers bloed. :)
 
Ik ben ook geen vaste klant, maar heb het een paar keer geprobeerd. Ben echter niet geblokkeerd, maar heb zelf de app afgesloten. Laatste keer kreeg ik snel antwoord en meteen een afspraak gemaakt en een heerlijke date gehad. Succes!
 
Zelfde ervaring hier: meermaals geappt (o.a. met een verse prepaid) en nooit reactie gekregen (zelfs niet als ze online is als je een berichtje stuurt)... bij andere dames uit die Oostblok-regio geen problemen dus ik denk niet dat het perse aan een lijst ligt ;)

Ik denk dat ze genoeg (vaste) klanten heeft en sinds ze in de kinky-mail heeft gestaan te veel aanbod heeft. Vraag me dan wel af waarom ze vrijwel dagelijks haar advertentie omhoog gooit, maar goed...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/572194-milla
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Milla geweest.
Afspraak had ik gisteren gemaakt, ging vlot.
Binnen 2 minuten kreeg ik een appje terug.
Daarna krijg je de route naar een plaats in Nieuwegein, eenmaal daar aangekomen moest ik een appje sturen dat ik er was.
Dan krijg je het appartementnummer.
Appartement zag er super netjes uit. Mooiste appartement waar ik tot nu toe geweest ben.
Rook heerlijk fris, genoeg opfrismogelijkheden, shampoo, lotion, deo, mondwater. Top top.
Slaapkamer ook erg mooi en schoon, groot 2 persoonsbed.
Zelf denk ik dat dit gewoon een dure vrije sector appartement is, erg mooi.
Milla zelf zag er ook mooi uit, inderdaad anders dan op de fotos, maar mooie vrouw.
Haar buik is niet superstrak meer, dat zag je goed bij missionaris standje, maar stoorde mij er niet aan.
Rest van haar lichaam, borsten, kont erg mooi.
Ze vroeg of ik wilde douchen. Dus ik kleedde mezelf uit, Milla complimenteerde mij met mijn lichaam. Vooral mijn kont was ze helemaal lyrisch over haha, "wow, you have nice body especially your ass, wow, so hard and boll ass". (hahaha, heeft 20 jaar freefight en MMA toch zijn vruchten afgeworpen 😊)
Eenmaal gedoucht kon het feest beginnen.
Bij mij was het niet veel zoenen of tongzoenen, misschien omdat ik een stoppelbaardje heb.
Rest van de standjes doet ze goed mee, en geniet er zelf ook wel van.
Afgemaakt met een blowjob, en daar onderscheid zij zich met andere DVP's.
Haar skills zijn echt goed, likken, deeptroath, ook doet ze allerei dingen met haar tong terwijl je pik in haar mond blijft.
Tijdens klaarkomen blikt of bloost ze niet, gaat gewoon door totdat hij helemaal leeg is.
Dan rustig naar de badkamer om haar mond te spoelen.
Niet zoals andere DVP's die niet weten hoe snel ze het uit moeten spugen. Milla maakt het rustig af, en als je denkt "oke, nu ben ik klaar met het klaarkomen" dan blijft ze nog even doorgaan, en loopt dan rustig naar de badkamer.
Ik had nog 5min over, ze vroeg of ik een massage wilde, nou dat wilde ik wel haha.
Al met al, een superdate gehad.
Ik had wel graag meer tongzoenen gehad, maar ik weet zeker dat je dat gewoon kan aangeven en dan krijg jij je tongzoenen.
Milla is een topper, zoals iedereen dat al heeft aangegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben intussen ook 2x in haar nieuwe appartement geweest, erg mooi en fijn om meer privacy te hebben. De sex met Milla is zoals altijd fantastisch, niet in het minst door het heerlijke tongzoenen tussendoor. Ook even fijn napraten voordat het tijd is om weer naar huis te gaan. Nieuwe afspraak is alweer gepland.
 
Ik ken Milla al enige jaren, denk zo'n rond de 10x bezocht. Zoals bij vele (Oost-Europese) dames is de daadwerkelijke leeftijd hoger dan de leeftijd genoemd in het profiel. Milla is een slanke, plezierig ogende dame waarbij veel mogelijk is als je haar op een nette wijze bejegent.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag weer eens naar Mila geweest. Wat is het toch een pracht van een vrouw, heerlijk zacht mooie borsten, lekker lang. Ze zat in een nieuw appartement in noord met een mooi uitzicht over Amsterdam Centraal. Prima parkeren en alles ziet er netjes en schoon uit. Tja er is al zoveel over haar gezegd, gewoon een heerlijk uurtje waarbij ze het je naar de zin wilt maken, af en toe en pets op haar billen is ook prima en boven al heerlijk zoenen, uiteindelijk heerlijk in haar mond gekomen waarbij ze niet gelijk naar de badcel rent . Toppertje
 
Ik zie alleen maar positieve reacties maar wat ik een stuk minder positief vind is dat ze totaal niet reageert op apjes waar ik er inmiddels al heel wat van heb gestuurd om een afspraak te maken erg jammer want ik zou haar graag een keer willen ontmoeten.
 
Ik snap het probleem niet. Dame werkt al langer en levert prima diensten. Dus zal ze een vaste schare klanten hebben. Maar het kan zijn dat ze op enig moment wel een nieuwe klant kan en wil ontvangen.
Moet ze dan haar advertentie offline halen omdat dit voor jullie prettiger is? Je kunt het ook gewoon af en toe proberen, met in gedachten dat de aanhouder wint. Als nergens een nummer of een advertentie te vinden is, kun je dit niet eens proberen en zeurt iedereen hier hoe ze haar in godsnaam kunnen bereiken! Ergo, dame doet het ook dan niet goed.
Gewoon blijven proberen en in gedachten houden dat het onbegonnen werk is voor haar om de hele dag nee te verkopen als ze al helemaal vol zit de komende dagen.
Je kunt ook gewoon niet meer appen als het niet krijgen van antwoord je teveel wordt ;)
 
Laatst erg prettig contact met haar gehad via Whatsapp. Daarin reageerde ze uitgebreid en vriendelijk. Ik herken eerdere berichten over slechte communicatie niet.
Helaas nog niet gelukt om een afspraak te maken. Vooral ook omdat ik meer geniet van SM sessies en dit klinkt juist als een GFE. Wel een mooie vrouw om te zien, dus wie weet.....
 
Ik herken dit ook niet eerlijk gezegd. Bij Klara en bij Milla kreeg ik direct antwoord, en een afspraak was binnen 5min. gemaakt.
Misschien dat ik precies op het goede moment geappt heb?

//Edit mod: Heb zonet wat berichten verwijderd over wel/niet kunnen afspreken met Milla. Is al genoeg over geschreven inmiddels, graag verder met recensies hier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vrijdag weer eens naar Mila geweest. Wat is het toch een pracht van een vrouw, heerlijk zacht mooie borsten, lekker lang. Ze zat in een nieuw appartement in noord met een mooi uitzicht over Amsterdam Centraal. Prima parkeren en alles ziet er netjes en schoon uit. Tja er is al zoveel over haar gezegd, gewoon een heerlijk uurtje waarbij ze het je naar de zin wilt maken, af en toe en pets op haar billen is ook prima en boven al heerlijk zoenen, uiteindelijk heerlijk in haar mond gekomen waarbij ze niet gelijk naar de badcel rent . Toppertje
Heb je korting bij haar gekregen?
Of heeft zij haar uurprijs pas deze week naar 180 € verhoogd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan