Recensie Milou, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.344
29/12/21
1.555
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/592463-milou https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/milou-100-geil-nu-1-uur-100_6829095
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Milou, een echte aanrader! was een super leuke en lieve vrouw is dat.
Een gezellige babbel voor je uit de kleren gaan.
Milou doet alles veilig, en dat is ook prime, ze neemt de tijd voor je en doet alles met passie.
Ze geniet van de date ook echt oprecht, is niets nep aan.
Pijpen doet ze echt lekker, ze gaat tussen je benen liggen en begint lekker te sabbelen.
Haar likken is ook echt een aanraden, ze is heel hygiënisch.
Ze is ook zeker voorin om nieuwe standjes met je te proberen, vind ze nog leuk ook.
Ook de daad is gewoon goed bij haar, ze komt ook lekker klaar en neemt echt de tijd ervoor.
Al met al zeker een aanrader en zal haar nog wel vaker gaan bezoeken.
 
Hoi Jumpstreet,

In wat voor woning ontvangt Milou, huis, appartment?
Ontvangt ze alleen of zijn er ook collega's in de woning aanwezig?

Tall
 
Heb Milou iets meer dan een jaar geleden bezocht, vond het erg tegenvallen! Dik, striae op de buik en erg chaotisch. Had voor een uur afgesproken en na de eerste keer te zijn klaargekomen nam ze geen initiatief voor een tweede ronde. Kortom voor mij 0% herhalingsgevaar.
 
Klopt, denk twee jaar geleden ook eens bezocht. Vooraf twijfelde ik om te gaan, gekozen voor een vluggertje. Achteraf de één na beste keuze, had eigenlijk niet naar binnen moeten gaan🙄
 
ik denk dat ze nog gewoon werkt
 
Hm, weet bijna zeker van niet. Als je de advertenties van Amersfoort selecteert staat die van haar helemaal onderaan aan de lijst, die update van 15 maart is van 13 maanden geleden!
 
Ik ben ooit, jaren terug, bij haar geweest.
Idd cup E
Idd vol figuur
Ze kan erg chaotisch zijn maar ook relaxed zo hebben we ooit na mijn afspraak tot diep in de nacht liggen kletsen onder het genot van een sigaretje.
Ze ontvangt vaak in het weekend ze update nooit
 
Ook jaren terug bezocht, lekker lijf (voor mij dan met dito grote borsten).
Qua inzet toch iets minder, voor de date een mondspay of een kauwgommetje zou wel handig zijn, dat is wat ik me nog van kan herinneren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan