Recensie Mimi, Alhambra wijk, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mysteriousl

Wandelaar
44
04/07/22
36
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik werk dichtbij de alhambrawijk dus ik ga geregeld wel eens kijken.
Mimi is een Aziatische dame die aan Ago interim staat, bij het zebrapad. Lekker publiek 🙄
Ik ging vorige week nog maar eens een kijkje nemen en kreeg telefoon van mijn manager. Ik sta wat verder van de hoofdbaan richting brouckère en wie wandelt opeens voorbij? Mimi. Aangezien we iets meer privé staan in de zijstraat en ik toch wel zin had om mezelf een kerstcadeautje te geven, haar teken gedaan voor even te wachten tot mijn telefoontje klaar was.
70€ voor een half uur, ik dacht, ok, dat is zo wat de prijs van massage met happy ending voor half uur in Brugge, laten we er voor gaan.
Opgelet bij Alhambra, dat ze meestal naar dat verdoken hotel gaan, en hotelkamer apart te betalen is, 25€.
Dit was bij Mimi niet het geval. Ze huurt een kleine studio in die zijstraat in de kelder. Was netjes opgeruimd en lekker warm binnen. We kleden ons uit en ze begon te masseren. Ze gebruikt geen olie en vraagt op voorhand hard of zacht.
Ze teast al heel veel op dat moment, dus bij het omdraaien, stond alles paraat. Vrij snel ging ze over naar blowjob zonder condoom..
Heel vaak is het bij Aziatische vrouwen het topje, maar Mimi kon er wel wat van.. ze leefde zich volledig uit, ging lekker diep, en speelde er echt mee.. toen ze dan even later ook nog es het klokkenspel eronder in haar mond nam, werd het net wat te plezant. Heb ze nog net kunnen stoppen, om over te gaan op seks. Je kan vrij positie kiezen, maar ik merkte dat het toch net wat te plezant was ervoor en dat hij wat in pauze moment ging. Ze zag dit ook, waardoor ze even lachte en riep, geen probleem. Ze nam de condoom eraf, en vroeg me of ik FF kon spelen met mezelf... Ze zette zich klaar onder mij, gebruikte haar tong om te likken en af en toe ging ze opnieuw naar het klokkenspel.. ze keek me heel geil aan, opende haar mond, stak haar tong uit en gebaarde om haar mondje vol te spuiten. Dit hielp zeker om het pauze moment te overwinnen, en uiteindelijk klaargekomen in haar mondje en over haar heel gezicht.

Ik had heel weinig verwachtingen van Alhambra (vorige ervaring was minder) maar dit was toch FF heel uitzonderlijk. Dan nog FF met haar gepraat dat Ago interim toch wel heel publiek is :)
Ze heeft me haar Whatsapp gegeven, en gezegd dat ik maar gewoon een seintje kan geven en we dan direct afspreken aan haar studio in de zijstraat.
Mij ziet ze heel zeker terug :)
PS. Je kan haar herkennen aan de tatoeage op haar rechterborst. Want er lopen wel wat aziatische dames. Maar ik neem aan als je Mimi zegt, dat de anderen wel het respect hebben om haar aan te wijzen.
Veel plezier :)
 
Ik werk dichtbij de alhambrawijk dus ik ga geregeld wel eens kijken.
Mimi is een Aziatische dame die aan Ago interim staat, bij het zebrapad. Lekker publiek 🙄
Ik ging vorige week nog maar eens een kijkje nemen en kreeg telefoon van mijn manager. Ik sta wat verder van de hoofdbaan richting brouckère en wie wandelt opeens voorbij? Mimi. Aangezien we iets meer privé staan in de zijstraat en ik toch wel zin had om mezelf een kerstcadeautje te geven, haar teken gedaan voor even te wachten tot mijn telefoontje klaar was.
70€ voor een half uur, ik dacht, ok, dat is zo wat de prijs van massage met happy ending voor half uur in Brugge, laten we er voor gaan.
Opgelet bij Alhambra, dat ze meestal naar dat verdoken hotel gaan, en hotelkamer apart te betalen is, 25€.
This was not the case with Mimi. She rents a small studio on that side street in the basement. Was neatly tidy and nice and warm inside. We undressed and she started massaging. She does not use oil and asks hard or soft in advance.
She is already teasing a lot at that time, so when she turned around, everything was ready. Pretty soon she switched to bareback blowjob..
Very often with Asian women it is the top, but Mimi was quite capable of it.. she lived it up completely, went nice and deep, and really played with it.. when she also put the chimes underneath in her mouth a little later it just got a little too fun. Just managed to stop them, to switch to sex. You can freely choose position, but I noticed that it was just a bit too fun for it and that he went into a break moment. She also saw this, which made her laugh and shout, no problem. She took the condom off, and asked me if I could play FF with myself... She got ready under me, used her tongue to lick and every now and then she went to the chimes again.. she looked at me really horny , opened her mouth, stuck out her tongue and gestured to squirt her mouth full. This certainly helped to overcome the pause moment,

I had very few expectations of Alhambra (previous experience was less) but this FF was still very exceptional. Then FF talked to her that Ago interim is very public after all:)
She gave me her Whatsapp and said that I can just give a call and we can meet immediately at her studio in the side street.
She will definitely see me again:)
PS. You can recognize her by the tattoo on her right chest. Because there are some Asian ladies walking around. But I assume if you say Mimi, the others will have the respect to point her out.
Have fun:)
is she still there?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan