Mimi, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaydeeboy

Vaste klant
178
29/09/21
181
22
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Mimi die werkt bij Casa Cherda is wel bekend maar eigenlijk vind uw geen reviews hier (maar wel op andere forums).

Had haar al in de ingang gezien maar nooit van haar dienst geproefd.

Heb haar op een zaterdag bezoekt. Het is de enige dag van de week waar ze werkt bij Casa Cherda. Soms is ze op het agenda, soms niet, maar als ze werkt dan vindt u haar wel op het list van dames die beschikbaar zijn.

Ok, genoeg met administratie en zo, hoe was het?
Helemaal gek!

Ik ben bij CC gegaan en wil naar het woonkamer gaan.
Na paar minuten komt Mimi binnen, zegt Hallo tegen iederen, je ziet wel dat ze is wel bekend door paar klanten. Ze zegt dat ze paar maanden weg was en nu terug.

Ze gaat zitten en na paar minuten ga ik ga haar kant op contact te maken, ze zegt gelijk komt naast me zitten en dat doe ik wel.
En dan gelijk is het een feestje geworden, in paar seconden pakt ze mijn pik, begint ze me te tongzoenen en laat het weten dat ze wil seks nu, meteen, niet wachten.
Ok ok, ik ook.
Ze zegt dat ze extras aanbied maar voor deze moet je wel naar een kamer gaan, maar dat wil ik niet, geen extras, geen kamer, maar gewoon daar seks hebben in het woonkamer.

Ze zoekt naar een condom, en dan wordt deze kwijt in een minuut. Ze heeft wel problemen met condoom want we hebben in totaal 3 in een haalf uurtje gebruikt.

Alles was so snel, so gek, maar ook zo goed.
Diep gepipjt, en dan springs ze boven om een soort van andere soort van cowgirl positie te doen. Moest niet vergeten maar ze was uitstekend nat de heel tijd.
We hebben paar posities gedaan, heb haar hard gepompt, en dan heb ik haar volle gepompt.
En de hele tijd waren de andere dames en klanten bezig met praten. Dat vind ik een beetje kinky dat we niet alleen waren.

Ga ik terug? Absoluut, en in het woonkamer aub, waar het feestje voor is.

Deze dame is gek op seks en wil je gek maken.
Voor de mannen, de echte neukers, iedereen die wil haard gaan, probeer maar. Je gaat het niet vergeten.

Terug
Bovenaan Onderaan