Recensie Mina, Magic Thai, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thepaul

Newbie
23
05/01/23
48
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mina werkt er een paar maanden. Slanke dame, de 1,70 m haalt ze denk ik wel. Mooi lichaam en mooi genoeg gezichtje wat ze niet veel liet zien achter haar lang, stijl, zwart haar. Borsten waren een goed volle b-cup. Niet helemaal echt, want van onder af kon ik zien dat ze een beetje opgevuld zijn. Normaal niet mijn ding, maar deze waren perfect en voelden normaal aan.
Hard of zacht vroeg ze, ik gaf aan dat soms beetje harder mocht. Ze begon de massage zeer goed. Ze kent technieken, heel fijn is dat. Ze nam de tijd voor de achterkant, na het iets stevigere, uitgebreid het zachtere werk met vingertoppen. Af en toe wat plagen tussen de dijen.
Na ruim halfuur omdraaien. Ik hoopte dat nu de body to body wel zou beginnen. Maar ze begon onderaan de benen en ik mocht haar aanraken voor 20 extra. Normaal waar ik kom is dit niet extra, maar ik wilde haar graag aanraken. Daar kreeg ik niet meteen de kans voor. Gelukkig werd alles beter, de body to body begon en ze voelde geweldig. Even was het zeer sensueel. De handjob was oké, weinig opbouw vooraf dus niet bijzonder maar toch gelukt. Ik heb mindere massage meegemaakt, zou 3,5 ster willen geven. Wat meer body to body en wat meer opbouw in het sensuele is wat mist voor 5 sterren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan