Recensie Mina, Dieren (voorheen Arnhem, Breda, Otterlo, Steenderen) 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slim-o, dat begrijp ik .
Maar zet er dan bij dat je nog niet beschikbaar bent.
Dan hoef je ook geen mensen te blokkeren of reacties te verwachten.
Ik kom heel graag bij haar , maar het is de laatste tijd heel verwarrend of ze nu wel of niet beschikbaar is.
Hopelijk is ze binnenkort weer opgeknapt.
 
Jaah volledig mee eens, ze kan volgens mij ook gewoon offline zetten en online zetten wanneer ze wilt. Heb ook paar keer geprobeerd contact te nemen en maar opgegeven
 
Mijn excuses voor dingen die mis zijn gegaan blijkbaar, ik Blokkeer alleen mensen die niet respectvol met mij omgaan. Daarbij kan ik geen nummers blokkeren in mijn telefoon maar alleen op WhatsApp. Dus dan kan iemand nog steeds bellen. Er zijn inderdaad een hoop medische dingen geweest. Het updaten doe ik niet maar laat wel mijn advertentie online staan ja. Bij mij is het zo dat weten mijn vaste lieverds, geef me een appje, als ik er ben reageer ik. Ik ben geen 7 dagen per week, 24 uur per dag iemand. Ik heb ook nog een andere baan, kinderen enz. Kijk niet naar de datum van advertenties, bericht me gewoon.

Dikke knuffels weer!
 
Beste Mina,
Fijn dat je reageert. Je geeft aan : geef me een appje....
Daarnaast geef je aan dat je andere baan, kinderen etc. dat respecteer ik.

Maar als ik op 21 augustus een appje stuur met de vraag wanneer je kunt en geen enkele reactie krijg is dat voor mij ook niet prettig.
Kijk nogmaals, als je om een of andere reden niet kunt, prima, maar stuur dan op z'n minst ff kort bericht dat je niet kunt.
groet,Maarten
 
Ja kwestie van stukje fatsoen. Helaas bij sommige ver te zoeken.
Dat is jouw perceptie, imo is zij niets verplicht. Zeker niet igv een appje. Als het lukt om dat te respecteren, maakt dit het een stuk eenvoudiger. Dat is dan weer mijn perceptie.

En dat je het niet prettig vind kan natuurlijk, dan past deze dame miss niet bij jou. En nog wel een aantal meer niet.

Ik bedoel te zeggen;
Maak er niet z'n ding van, spelregels staan nergens beschreven.

Fijne dag verder...
 
Mijn excuses voor dingen die mis zijn gegaan blijkbaar, ik Blokkeer alleen mensen die niet respectvol met mij omgaan. Daarbij kan ik geen nummers blokkeren in mijn telefoon maar alleen op WhatsApp. Dus dan kan iemand nog steeds bellen. Er zijn inderdaad een hoop medische dingen geweest. Het updaten doe ik niet maar laat wel mijn advertentie online staan ja. Bij mij is het zo dat weten mijn vaste lieverds, geef me een appje, als ik er ben reageer ik. Ik ben geen 7 dagen per week, 24 uur per dag iemand. Ik heb ook nog een andere baan, kinderen enz. Kijk niet naar de datum van advertenties, bericht me gewoon.

Dikke knuffels weer!

Ik ben respectvol gebleven en voordat ik in de straat aangekomen was, had je mij al geblokkeerd?

Verder snap ik je verhaal volkomen
 
Vorige week op een geil moment in de ochtend geil een app gestuurd en binnen 5 min een reactie; ik kan direct langskomen. Met een paal in mijn broek aangekomen bij haar appartement, contact loopt meteen soepel.
Kleren uit na betaling en op haar bank gaan liggen met een filmpje op de achtergrond. Mina kleedt zich ook uit tot haar slipje en komt tussen mijn benen zitten. Binnen no time heeft ze mijn pik in haar mond, en ik kan beamen wat hier eerder al is gezegd, wat kan zij fantastisch pijpen zeg.
Ik ben in mijn leven nog nooit klaargekomen van alleen pijpen ( en dit is zelfs met condoom) maar nu heb ik na 5 minuten een keihard orgasme in haar mond. Terwijl het zaad naar buiten schiet weet ze met precies de juiste zachte mondbeweging dit te begeleiden.

Herhalingsgevaar groot!
 
Effe wat achterstallig onderhoud wegwerken. Ik ben ondertussen 3 keer bij Mina geweest. Was wel in de periode dat ze in Arnhem zat (flatje). Bij binnenkomst altijd een kletspraatje, afrekenen en ondertussen uitkleden. Naakt liggen of half zitten en Mina houdt haar slip aan. En dan begint het feest. Je hoeft zelf niets te doen, behalve te genieten. Ik vind dat ze lekker pijpt en ben dan ook zo klaar😂.
Aankleden en weer op weg. Prima service voor die 50 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan