Recensie Mina, Dieren (voorheen Arnhem, Breda, Otterlo, Steenderen) 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hansgun

Newbie
15
16/08/21
27
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/omgeving-arnhem-noord-_6612207
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze topper pijpt als een stofzuiger. Zoent er ook nog geil bij en slikt alles door wat ze uit je pik kan krijgen. En roept dan ook nog hoe lekker dat ze dat vind. Betrouwbaar, aardig, beetje stevig (hou ik van) en borsten die je de hele dag zou willen vasthouden!! Niet duur, je blijft ook niet lang want pzc is het enige dat ze doet. Geen intiem.
 
Ze ontvangt niet altijd, en telefonisch niet altijd even goed bereikbaar, dat herken ik. Toch de moeite om te blijven proberen verzekering ik je! Misschien via Twitter? @mina_arnhem
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pijpdates_6612207
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedenavond Allemaal,

Pimpeloentje had vandaag ook wel zin om de paaseitjes eens flink te laten verwennen.En de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit zonder meer is waargemaakt.Mina maakt het bij binnenkomst al gelijk gezellig en ik had echt het idee dat ik een uit oog verloren vriendin uit lang vervlogen tijden weer zag.Wat een leuke vrouw is dit zeg
(Haha,lijkt die Lexa reclame op de radio wel)Na de transactieverplichtingen hebben we ons van de nodige kledij ontdaan.Natuurlijk kwam ik uiteindelijk ook voor de actie en een heerlijke tongzoenbeurt werd gelijk al mijn deel.Daarna naar het bed gedirigeerd waarna het piece de resistance dan echt kon beginnen.Dit was echt de real deal beste medewandelaars en deze dame verstaat de kunst van de orale bevrediging tot in de fijnste kneepjes en luistert bovendien ook nog naar je wensen,waarbij ze je zalig aankijkt.Dit was mijn debuut bij juffrouw Mina dus PL moest goed opletten hoe hij moest rijden en door die stressfactor kwam de ontlading wel maar niet zo als ik die graag had beleefd.Dit lag zogezegd beslist niet aan de inzet en erotische sfeer die er gelijk bij binnenkomst al werd gecreeerd.Toen ik buiten stond zat ik nog helemaal in de zone en ontdekte dat in verkeerde auto wilde stappen.
Conclusie?Behandel de dame met respect,begrip en gezelligheid en dan worden de verwachtingen vaak toch wel ingelost.
Tot de volgende keer maar weer.

Predikaat topperrr!
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik begin langzaam aan wel nieuwsgierig te worden. Tot op heden is het mij niet gelukt om een afspraak te maken. Ik sta nu wel een beetje te twijfelen want ik wil natuurlijk ook niet een soort stalker worden. Aan de andere kant zal ze het best druk hebben en kan ik me heel goed voorstellen dat je niet overal op reageert. Dus.. time will tell.......en hoop op een vervolg :)
 
Nou, ik begin langzaam aan wel nieuwsgierig te worden. Tot op heden is het mij niet gelukt om een afspraak te maken. Ik sta nu wel een beetje te twijfelen want ik wil natuurlijk ook niet een soort stalker worden. Aan de andere kant zal ze het best druk hebben en kan ik me heel goed voorstellen dat je niet overal op reageert. Dus.. time will tell.......en hoop op een vervolg :)
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik waag er af en toe een berichtje aan in de hoop reactie terug te krijgen ;)
 
Nou, ik begin langzaam aan wel nieuwsgierig te worden. Tot op heden is het mij niet gelukt om een afspraak te maken. Ik sta nu wel een beetje te twijfelen want ik wil natuurlijk ook niet een soort stalker worden. Aan de andere kant zal ze het best druk hebben en kan ik me heel goed voorstellen dat je niet overal op reageert. Dus.. time will tell.......en hoop op een vervolg :)
Ik kan niet heel vaak ivm bovenstaande ziekenhuis ellende e.d. maar stuur gewoon een app. Zodra ik kan krijg je antwoord xxx mina
 
Mina is een oplichtster en racistisch ze wikt zelf niet eens met mij afspreken
Ze mag toch zelf bepalen wie zij bij haar thuis wilt ontvangen. Ik zou ook niet zomaar iedereen thuis willen ontvangen. Om haar gelijk als racist te bestempelen is ook weer zoiets hé. Ik ben Aziatisch en heb wel meerdere malen app contact gehad en een keer telefonisch. Helaas was dat toen om me te laten weten dat ze niet meer kon terwijl ik al wel in haar straat stond te wachten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ff snel bij mina binnengewipt voor een pijpbeurt.ze pijpt heerlijk had me kruid snel verschoten waarna mina het volledig weg slikte ze is er gek op zei ze.mocht lekker met haar tieten spelen waar een hele geile harde tepel op stond.het lijkt me een geile gezellige vrouw om meer mee te doen dan alleen pijpen😜😜
 
Al een flink aantal keer geappt, wordt wel gelezen maar niet beantwoordt. In haar advertentie staat bellen met nr weergave dus misschien alleen bellen voor afspraken tegenwoordig? Ga het eens proberen wanneer ik een mogelijkheid heb.
 
Als je me appt zonder naam en foto dan ook geen reactie helaas. Dit omdat er veel vervelende mensen zijn die keer op keer nieuw nr nemen. Stuur me anders hier eens een bericht. Xx mina
 
Ze mag toch zelf bepalen wie zij bij haar thuis wilt ontvangen. Ik zou ook niet zomaar iedereen thuis willen ontvangen. Om haar gelijk als racist te bestempelen is ook weer zoiets hé. Ik ben Aziatisch en heb wel meerdere malen app contact gehad en een keer telefonisch. Helaas was dat toen om me te laten weten dat ze niet meer kon terwijl ik al wel in haar straat stond te wachten.
Ik ben ook lichtgetint en ben volgens mij 3x bij haar geweest. Nooit problemen gehad, gemerkt. Altijd leuk praatje gehouden met haar voor en na bj.
Misschien de benadering?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk eens te pakken gekregen! Echt super aardige vrouw en ze is inderdaad gek op sperma, fantastisch! Slikt alles geil door. Ze draait wel raar met de tong, is even wennen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan