Recensie Mina, Spink Thai Massage, Evergem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JohnyWalker

Newbie
19
24/03/22
11
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.spinkthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren Mina bezocht bij Spink Thai. Mooie vrouw, slank met mooie c cup met lekkere dop tepels. Prima erotische massage. Met het zicht op haar kontje en poes op 5 cm voor m'n neus kreeg ik zin in meer, maar niet gedaan. De handmatige finish duurde haar wat te lang blijkbaar. Ik kom idd niet makkelijk, maar dat was jammer. Lekker ingezeept en afgespoeld door haar. Daar speelde ze ook wat met me.
Al met al best een aardige ervaring. Leuk dat ze ook redelijk nederlands sprak. Mogelijk volgende keer met intiem, maar voor 170 kun je ook ergens goed terecht!

Gisteren Mina bezocht bij Spink Thai. Mooie vrouw, slank met mooie c cup met lekkere dop tepels. Prima erotische massage. Met het zicht op haar kontje en poes op 5 cm voor m'n neus kreeg ik zin in meer, maar niet gedaan. De handmatige finish duurde haar wat te lang blijkbaar. Ik kom idd niet makkelijk, maar dat was jammer. Lekker ingezeept en afgespoeld door haar. Daar speelde ze ook wat met me.
Al met al best een aardige ervaring. Leuk dat ze ook redelijk nederlands sprak. Mogelijk volgende keer met intiem, maar voor 170 kun je ook ergens goed terecht!
Nog niet zo lang geleden kon je bij de meeste Thaïkes all-in krijgen voor 130 €, intussen vragen de meeste al 170 €, wat veel te veel is voor wat ze doorgaans maar te bieden hebben. En dan maar klagen dat ze weinig klanten zien...

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.168
Leden
40.323
Nieuwste lid
Befferd
Terug
Bovenaan Onderaan