WHEM Mindy, Lier

  • Onderwerp starter Voormalig lid 2867
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet zo netjes om een foto van haar gezicht te delen toch?
Hij heeft geen foto van haar gezicht gedeeld/gepost hier. Op haar advertentie staat die foto, en op het moment dat je daar een link naar toe plaatst in een bericht dan wordt er een voorbeeldje van wat er achter de link zit getoond (als die advertentie dus offline gaat of de foto wordt daar weggehaald, dan is hij ook niet meer zichtbaar in de link ernaartoe).

Maar op verzoek van nickbb heb ik dat maar uitgezet voor deze link.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft geen foto van haar gezicht gedeeld/gepost hier. Op haar advertentie staat die foto, en op het moment dat je daar een link naar toe plaatst in een bericht dan wordt er een voorbeeldje van wat er achter de link zit getoond (als die advertentie dus offline gaat of de foto wordt daar weggehaald, dan is hij ook niet meer zichtbaar in de link ernaartoe).

Maar op verzoek van nickbb heb ik dat maar uitgezet voor deze link.
A ja natuurlijk. Dom van mij
 
Ik heb haar onlangs bezocht in Lier en geen spijt van! Ik had eerder al eens een vluggertje gedaan waarbij ik haar gelikt heb en daarna over haar mooie lichaam mocht klaarkomen. Vandaar dat ik besloot om eens voor een half uurtje te gaan.

Ze ontvangt steeds in mooie lingerie. Eerst heb ik haar weer even gelikt en kusjes konden zonder tong. Daarna begon ze me te pijpen en vrij snel spoot ik het condoom vol. Ze doet alles met condoom maar pijpen is oke. Daarna wat knuffelen/strelen tot ze me weer begon te pijpen. Daarna even neuken en tot slot mocht ik over haar tieten spuiten. Absoluut geen klokkijkster maar misschien ook omdat ik ze al een aantal keer kort bezocht had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan