Recensie Mintra, thai massage, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-oostende-met-mintra.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was aan zee dus dacht waarom geen massage nemen . Ik vond Mintra op Redlights . Mintra ontvangt in Oostende kortbij de zee om een mooi appartementje op de eerste verdieping. Ik vind Mintra een aantrekkelijke vrouw . de foto kloppen ook . Kleine borstjes lekker kutje en zeer lief .
De massage op zich was zeer top met veel momenten van teasing . Je mag haar respectvol aanraken en werd lekker nat . Omdraaien gaat ze lekker schijnneuken . Ze draait zich ook om zo dat je haar lekkere kont kan bewonderen . Lekker spuitend klaargekomen op haar borstjes . douche samen . Topnamiddag
 
Ze is allesbehlave 30-35 jaar. Ze is een ruime 50+'er.
Dat was een teleurstelling. Ik heb het dan maar enkel op een massage gehouden van 30min om weer snel weg te zijn.
massage zelf stelde ook niet veel voor, geen b2b, gewoon wat gewrijf en dan aftrekken
 
Misschien had ze een mindere dag . Ik krijg elke keer een zeer goede service maar behandel haar ook met het nodige respect . Waarmee ik niemand een steen wil werpen maar ik hoor verhalen bij sommige dames . Het moet van 2 kanten komen he
 
Wat is ervan aan van het leeftijdsverschil?
"Tussen 30 en 35" komt zelfs niet in de buurt van "ruim 50"als je rekening houdt met de gebruikelijke 5 tot 10 jaar! Zelf houdt ze het op 30.

En ook de massage zelf ... van "zeer top met veel momenten van teasing" tot "massage zelf stelde ook niet veel voor, geen b2b, gewoon wat gewrijf en dan aftrekken". Zo'n groot interpretatieverschil kan je toch moeilijk wijten aan "een mindere dag".

Ze viel mij erg op en ze ontvangt nu in Waarloos, wat voor mij nog een redelijke afstand zou zijn. Kan iemand hier toch wat extra duiding geven? Bedankt!

 
Wat is ervan aan van het leeftijdsverschil?
"Tussen 30 en 35" komt zelfs niet in de buurt van "ruim 50"als je rekening houdt met de gebruikelijke 5 tot 10 jaar! Zelf houdt ze het op 30.

En ook de massage zelf ... van "zeer top met veel momenten van teasing" tot "massage zelf stelde ook niet veel voor, geen b2b, gewoon wat gewrijf en dan aftrekken". Zo'n groot interpretatieverschil kan je toch moeilijk wijten aan "een mindere dag".

Ze viel mij erg op en ze ontvangt nu in Waarloos, wat voor mij nog een redelijke afstand zou zijn. Kan iemand hier toch wat extra duiding geven? Bedankt!

Ze is minimaal 50 jaar oud. Het zou me zelfs niet verbazen als ze 60 is, als je weet dat thaise dames er meestal wel jonger uit zien dan ze zijn.
Maar 50 jaar is ze zeker en vast.

Over de massage, het kan wel zijn dat ze zelfs ook wat meer teruggetrokken was omdat ik qua lichaamstaal wel duidelijk was dat ik daar liever zo snel mogelijk weg was, dus ja
 
Is Mintra 30 ? dat denk ik niet is ze 50 ? dat ook niet Ik vermoed ergens tussenin . Dat is geen oude vrouw he ne 40 tiger
Iemand die een slechte ervaring heeft gehad zal eerder negatief zijn een positieve ervaring ja dan ben je positiever . Alles hangt af van de klik en hoeveel respect je hebt voor de dame in kwestie . Als je binnengaat met het idee die ga ik platneuken ja dan moet je niet naar een massage gaan dan moet ergens anders zijn en meer betalen . het gaat allemaal om respect . Bouw alles rustig op en je krijgt enorm veel terug .
Ik heb 20 jaar ervaring in binnen en buitenland Mintra is geen topper maar slecht is ze ook niet ze is bovengemiddeld aan jou de keuze of je langsgaat Ronny
succes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan