Recensie Mira, Dennenhof Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mira-378
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot met deze dame afgesproken in het Engels via sms, maar leek al een sms van iemand anders te komen, aangezien eerst haar naam vermeld wordt en dan de info.
Anyway, als ze er echt zo uitzag als op de foto, dan is het het waard.

Bij aankomst deed iemand anders open die Nederlands sprak (met accent) en ik vreesde er al voor, maar ze vroeg met wie ik een afspraak had.
Ik werd de kamer ingeleid die op de foto's staat (waar ze op het bed zit) en moest even wachten.
Dan kwam ze binnen en het was de dame in de foto's.
Ze sprak spijtig genoeg niet veel Engels, maar enkel Russisch. Google Translate en we konden verder na betaling. Ze leek zeer ongeïnteresseerd, maar we hebben mekaar dan toch warm gekregen tijdens het tongkussen. Douche genomen in de jacuzzi op de kamer.
Ze had lekkere natuurlijke borsten als in de foto's met gevoelige tepels.
Haar buik was niet super strak meer, maar het leek erop dat ze die extra kilo's recentelijk heeft weggewerkt en er was geen keizersnede.
Lekker lang gebeft totdat haar alarm afging en dan nam zij het heft in handen om me lekker te pmc. Dan enkele standjes tot ik klaar kwam. Ik ging wel wat over tijd (in totaal iets meer dan een uur binnen), maar leek geen probleem te zijn.
Nog rustig samen douchen al kussend, aankleden en dan buiten.

Voor herhaling vatbaar aangezien het een goede GFE was.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan