Recensie Mira, Made (voorheen Hilversum, Almere, Rotterdam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Justlookingaround90

Vaste klant
148
14/11/21
151
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/made/544287-mira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tweetal keer bij deze MILF geweest, eerste keer was in Rotterdam en later nog een keer op herhaling geweest, wil nog wel eens wisselen van locatie. Kan beamen dat ze er bij binnenkomst geen gras over liet groeien, ontbloot bovenlijf achter de deur en hand ging gelijk richting de broek. Uiteindelijke de eerste 5 minuten met de broek op de enkels achter de deur voor ik de financiën kon afhandelen.
Een snelle douche als onderbrekening en daarna kon alles weer in hoog tempo verder, dame is er ook niet vies van sloppy te pijpen en te rimmen als je daar niks op tegen hebt, begreep dat ze ook verder gaat dan dat maar aan me voorbij laten gaan. Vervolgens ook heerlijk tussen die jetsers gestopt waarbij ze me de eerste ronde vakkunding klaar heeft gemaakt.
Daarna snel even douchen, klein praatje wat goed te doen (Engels) om vervolgens wat standaard standjes door te nemen, flinke reet en prima naar mijn zin gehad.

Herhalingsgevaar is groot, echter zit de Dame niet altijd bij mij in de buurt (of ben ik op locatie aan het werk).
 
Ik maak niet zo vaak afspraken, dus meestal op goed geluk. De eerste keer gebeld en daarna de details besproken op de app (daar ook een "normale" profielfoto) geen idee of het wat uitmaakt.
Geen idee of het alleen voor vaste klanten is, ik weet wel dat dames tegenwoordig wat minder snel reageren, andere toppers die hier besproken worden die nergens op reageren, ik denk dat het vaak ook geluk hebben is.
 
Deze dame draait inderdaad al een tijdje mee en heeft al aardig wat vlieguren. Is erg enthousiast en geeft een prettige ervaring. De communicatie gaat in goed Engels en al is dat niet het belangrijkste, het is wel fijn als je elkaar kunt begrijpen. Ik heb de date als goed ervaren maar niet als geweldig. Ik heb haar een keer in Hilversum met een bezoekje vereerd. Dame komt af en toe voor een periode en reist dan zoals zoveel langs een aantal plaatsen.

De dame heeft heel veel foto's op haar profiel van Kinky waarvan sommige echt van een hele tijd geleden. Foto 1 & 2 zijn redelijk recent, de rest is van veel langer terug. Wat mij een beetje tegenstond is dat ze wel heel erg van zichzelf overtuigd is en zich als een fotomodel gedraagt. Voor mij niet echt een reden om terug te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame draait inderdaad al een tijdje mee en heeft al aardig wat vlieguren. Is erg enthousiast en geeft een prettige ervaring. De communicatie gaat in goed Engels en al is dat niet het belangrijkste, het is wel fijn als je elkaar kunt begrijpen. Ik heb de date als goed ervaren maar niet als geweldig. Ik heb haar een keer in Hilversum met een bezoekje vereerd. Dame komt af en toe voor een periode en reist dan zoals zoveel langs een aantal plaatsen.

De dame heeft heel veel foto's op haar profiel van Kinky waarvan sommige echt van een hele tijd geleden. Foto 1 & 2 zijn redelijk recent, de rest is van veel langer terug. Wat mij een beetje tegenstond is dat ze wel heel erg van zichzelf overtuigd is en zich als een fotomodel gedraagt. Voor mij niet echt een reden om terug te gaan.
Gedraagt zich dus als alle andere vrouwen 😜 hahahha maar heeft ze haar service ook waargenaakt
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/544287-mira#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er vorige week geweest. Heb een hele prettige ervaring gehad.
Ze kan goed pijpen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/544287-mira#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame ontvang in Breda op een voor mij nieuwe locatie. die lekker behaaglijk was. Contact via WA ging vlot en kwam snel tot een afspraak. Ze is erg vriendelijk en ik vermoed dat ze afhankelijk van haar mood en waar jij als klant voor openstaat wil experimenteren. Tijdens het wasje had ze niet alleen aandacht om de voorkant schoon te maken maar de achterkant werd zeker zo goed uitgediept met het washandje ;)
Vervolgens zijn we op de matras op de grond gaan liggen en na wat voorspel in de vorm van zoenen, beffen enzovoort ging ze echt aan de slag met een voor mij uiteindelijk enerverende prostaat massage waarbij ze me heerlijk pijpte. Maar voordat het zover was heeft ze me anaal op diverse manieren verwend en verkend zullen we maar zeggen.
Na afloop was ze nog steeds relaxed en na een koffie en een toetje ben ik weer vertrokken. Al met al voor mij een hele leuke nieuwe ervaring en Mira is op mijn lijstje van nog-maals-bezoeken terecht gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan