Recensie Mira (Roe), Antwerpen, Villa Tinto [16, 17 of 18]

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

joske123

Newbie
7
23/05/22
1
Afgelopen vrijdag zag ik in Villa Tinto een ietwat gezette dame, eerder lang donker (bijna zwart) haar, licht gekleurde (of minstens goed gebruinde) huid, met een (vond ik) héél mooi gezicht. Ik denk dat het nummer 16, 17 of 18 geweest moet zijn, in elk geval in die rij van ramen. Ze noemde zich Mira en zij van Roemenië afkomstig te zijn. Ze was vriendelijk maar tegelijk liep het typische voorafgaande praatje stroef. Wat volgde was van hetzelfde laken en broek. Als ik haar wilde aanraken deinsde ze terug, als ik haar borsten wilde kussen zette ze haar handen op mijn schouders om me zachtjes maar duidelijk achteruit te duwen. Bij het pijpen zette zich ook zo dat ik haar amper nog kon aanraken ofzo. Alles echt afstandelijk en mechanisch ... ... Zo'n stugge houding is dus nefast voor mijn goesting en ik heb na goed 5 minuten maar gezegd dat ik te moe was en het allemaal niet ging lukken. € 50 weg gegooid geld.
 
Afgelopen vrijdag zag ik in Villa Tinto een ietwat gezette dame, eerder lang donker (bijna zwart) haar, licht gekleurde (of minstens goed gebruinde) huid, met een (vond ik) héél mooi gezicht. Ik denk dat het nummer 16, 17 of 18 geweest moet zijn, in elk geval in die rij van ramen. Ze noemde zich Mira en zij van Roemenië afkomstig te zijn. Ze was vriendelijk maar tegelijk liep het typische voorafgaande praatje stroef. Wat volgde was van hetzelfde laken en broek. Als ik haar wilde aanraken deinsde ze terug, als ik haar borsten wilde kussen zette ze haar handen op mijn schouders om me zachtjes maar duidelijk achteruit te duwen. Bij het pijpen zette zich ook zo dat ik haar amper nog kon aanraken ofzo. Alles echt afstandelijk en mechanisch ... ... Zo'n stugge houding is dus nefast voor mijn goesting en ik heb na goed 5 minuten maar gezegd dat ik te moe was en het allemaal niet ging lukken. € 50 weg gegooid geld.

Villa Tinto 16 of 17 of 18 en dan ook nog geen vermelding van dagshift of avond/nachtshift...........zo wordt het wel moeilijk voor andere wandelaars om te weten over welke dame het gaat.

Misschien in de toekomst volledige en correcte info meegeven voordat je een dame "afschiet"?
 
Villa Tinto 16 of 17 of 18 en dan ook nog geen vermelding van dagshift of avond/nachtshift...........zo wordt het wel moeilijk voor andere wandelaars om te weten over welke dame het gaat.

Misschien in de toekomst volledige en correcte info meegeven voordat je een dame "afschiet"?

Het was omstreeks 19u 's avonds.
Excuses dat ik er het juiste huisnummer niet bij kan geven.
Ik denk niettemin dat als je ze één dezer zou zien zitten, dat je dankzij mijn beschrijving wel zal weten om wie het gaat.
Misschien dat je hier dan aan terug kan denken en dat je je centjes op een betere plek kan gaan spenderen.
Want dat is de reden waarom ik mijn recensie geschreven heb, om mede-wandelaars zoals U een kans te geven om niet in dezelfde val te trappen.
Ik kan volgende keer ook gewoon geen recensie schrijven ... zou dat dan beter zijn ?
 
Want dat is de reden waarom ik mijn recensie geschreven heb, om mede-wandelaars zoals U een kans te geven om niet in dezelfde val te trappen.
Ik kan volgende keer ook gewoon geen recensie schrijven ... zou dat dan beter zijn ?

Je moet vooral doen wat jou goed lijkt maar je moet weten dat verwarrende en onvolledige recensies een gevaar inhouden voor andere dames die in de buurt van deze dame werken.

Je schiet nu een dame, wellicht volledig terecht, af maar je geeft geen correct adres op. Daardoor gaan wandelaars nu mogelijk VT 16 EN 17 EN 18 mijden waardoor andere dames, die mogelijk wel een goede service geven, mee getroffen worden door jouw onvolledige recensie.

Recensies zijn nuttig dus is het goed dat je ze post maar ze zijn alleen nuttig als ze correcte info bevatten:

-werknaam van de dame
-straat + huisnummer + raamnummer
-shift waarin de dame werkt

Zonder al deze info zorgt een recensie alleen maar voor verwarring.

Ik hoop dat je dit begrijpt 😉
 
19u00 is ook nog eens het tijdstip waarop de dames die alleen de dagshift werken in VT de kamer verlaten moeten hebben. De avondshift kan in principe pas vanaf 20u00 op de kamer en aan hun shift beginnen. Uitzondering hierop zijn de dames die dubbele shift werken op dezelfde kamer. Zij kunnen gewoon doorwerken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan