Mirabela, Sint-Truiden, Luikersteenweg (Cats)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.447
09/12/21
2.499
53
Huisnummer weet ik zo gauw niet, maar binnen gewipt bij een blonde dame die achter de vitrine stond bij de Cats. De bar die bekend werd dankzij de televisieserie Chaussée d'Amour.

Qua looks zag deze dame er heerlijk uit. Met mondkapje nog wat beter dan zonder, omdat ze het vooral van haar ogen moet hebben. Qua body: ze is relatief lang, blond, tattoo op haar been en voor haar lengte de borsten aan de kleine kant. Ze spreekt zeer beperkt Engels. Prijzen geeft ze met haar hand aan. Ze kent een paar vaktermen, maar veel spreken of ervan begrijpen doet ze niet. Vertelde wel dat ze Mirabela heet en op korte termijn terug gaat naar Roemenië.

Enfin, prijs is: € 100 voor pzc, € 200 pzc + nmc of € 100 pmc + nmc.

Veel was het niet. Pijpen was ze snel beu. Neuken klaagde ze over een te grote piet. Na 15 minuten was ik weer buiten. Geen herhalingsgevaar, zoals we dat met gevoel voor understatement soms zeggen.
 
Even een vraagje. Weet niet of het gepast is hier. Maar ik rijd best vaak over de chaussee. Maar hoe communiceer je met die dames ? Kan moeilijk overal naar binnengaan toch. En heb al eens met handen voeten geprobeerd maar dan zitten ze raar te kijken 😅
 
Even een vraagje. Weet niet of het gepast is hier. Maar ik rijd best vaak over de chaussee. Maar hoe communiceer je met die dames ? Kan moeilijk overal naar binnengaan toch. En heb al eens met handen voeten geprobeerd maar dan zitten ze raar te kijken 😅

Wat ik zelf doe. Ik rijd rond en kijk of er een dame zit die me aanspreekt. Dan parkeer ik de auto ergens en maak ik voor de raam contact en kijk ik ook even of ze van dichtbij ook bevalt.

Vervolgens bespreek ik de mogelijkheden aan de deur. Ik vraag dan vooral of PZC mogelijk is. Binnen krijg je dan de hele menukaart aan mogelijkheid qua tijd die je wilt blijven.
 
Even een vraagje. Weet niet of het gepast is hier. Maar ik rijd best vaak over de chaussee. Maar hoe communiceer je met die dames ? Kan moeilijk overal naar binnengaan toch. En heb al eens met handen voeten geprobeerd maar dan zitten ze raar te kijken 😅
Ik weet niet wat je allemaal wilt communiceren, maar voor alle dames gelden dezelfde basisprijzen (voor zover ik weet).
10 min €50
Extra's + €50
Uiteraard biedt niet iedere dvp dezelfde extra's. Als je wilt weten of pzc, anaal of dergelijken tot de mogelijkheden behoren, zal je toch echt tot aan de deur moeten komen. Dat zie ik je nog niet direct met handen en voeten uitleggen.
 
Ik heb destijds veel in deze straat gewandeld ,beter gezegd rondgereden , ik keek ook altijd eerst wat er in aanbod stond en wanneer ik dan mijn zin gevonden had reed ik de parking op en ging binnen .
Mijn ondervinding daar is hoe korter je bij het rondpunt waar het vliegtuig opstaat komt hoe meer je betaald voor minder service.
Het is inderdaad soms moeilijk om te onderhandelen met de dames en de prijzen zijn zoals vemeld hierboven meestal 50 euro voor 10 minuten .
Maar in sommige plaatsen ook al tegengekomen dat 50 euro alleen pijpen was zonder sex en de prijs naar 100 euro steeg wanneer je ook sex erbij wou.
Er is veel verschil in , ook al meisjes gehad die voor 50 euro sex , pzc deden .
Anaal +100 enz...
De eerste keer dat ik in die straat ging bezocht ik een petite dame waarbij ik verrassend genoeg voor 100 euro 20 minuten haar mocht fisten , neuken , tongzoenen was verdorie een geil ding , nooit meer tegengekomen daar.
Het is altijd beetje gokken in die straat .
 
Wat ik zelf doe. Ik rijd rond en kijk of er een dame zit die me aanspreekt. Dan parkeer ik de auto ergens en maak ik voor de raam contact en kijk ik ook even of ze van dichtbij ook bevalt.

Vervolgens bespreek ik de mogelijkheden aan de deur. Ik vraag dan vooral of PZC mogelijk is. Binnen krijg je dan de hele menukaart aan mogelijkheid qua tijd die je wilt blijven.
En wat is nu waar want op sommige plaatsen hoor ik dat het heel goedkoop is daar en op sommige plekken hoor ik dat ze veel te duur zijn
 
En wat is nu waar want op sommige plaatsen hoor ik dat het heel goedkoop is daar en op sommige plekken hoor ik dat ze veel te duur zijn
Heel goedkoop is het daar niet. Het goedkoopste tarief is € 50. Weleens verhalen gelezen dat er dames voor (veel) minder van bil gaan, maar ik heb dat nog nooit aan de hand gehad daar.

En als het veel te duur zou zijn, dan zou de boel daar onderhand wel gesloten zijn. Ik vind het niet heel erg geschikt voor heel lang op de kamer blijven. Als je uren op de kamer wilt blijven, ga je beter naar een saunaclub (en maak je daar een prijsafspraak).
 
Ik heb destijds veel in deze straat gewandeld ,beter gezegd rondgereden , ik keek ook altijd eerst wat er in aanbod stond en wanneer ik dan mijn zin gevonden had reed ik de parking op en ging binnen .
Mijn ondervinding daar is hoe korter je bij het rondpunt waar het vliegtuig opstaat komt hoe meer je betaald voor minder service.
Het is inderdaad soms moeilijk om te onderhandelen met de dames en de prijzen zijn zoals vemeld hierboven meestal 50 euro voor 10 minuten .
Maar in sommige plaatsen ook al tegengekomen dat 50 euro alleen pijpen was zonder sex en de prijs naar 100 euro steeg wanneer je ook sex erbij wou.
Er is veel verschil in , ook al meisjes gehad die voor 50 euro sex , pzc deden .
Anaal +100 enz...
De eerste keer dat ik in die straat ging bezocht ik een petite dame waarbij ik verrassend genoeg voor 100 euro 20 minuten haar mocht fisten , neuken , tongzoenen was verdorie een geil ding , nooit meer tegengekomen daar.
Het is altijd beetje gokken in die straat .

Daar zeg je wel wat inderdaad. Gevoelsmatig heb ik ook het idee dat het heel dicht bij dat rondpunt niet heel geweldig is.
 
Daar zeg je wel wat inderdaad. Gevoelsmatig heb ik ook het idee dat het heel dicht bij dat rondpunt niet heel geweldig is.
Ik heb inderdaad ook geen spectaculaire ervaringen gehad aan die kant van de verkeerslichten. Ik rij meestal tot voorbij de volgende rode lichten, alhoewel ik er ook wel eens voor blijf (Sfinx e.d.)
Beste ervaringen in Champagne et Fraises en schuin daartegenover.
 
Even een vraagje. Weet niet of het gepast is hier. Maar ik rijd best vaak over de chaussee. Maar hoe communiceer je met die dames ? Kan moeilijk overal naar binnengaan toch. En heb al eens met handen voeten geprobeerd maar dan zitten ze raar te kijken 😅
Gewoon naar binnen gaan, niemand die daar een probleem rond maakt. Parkeer je auto wel altijd reglementair : er gebeuren veel aanrijdingen en de politie is onverbiddelijk.
 
Ik heb inderdaad ook geen spectaculaire ervaringen gehad aan die kant van de verkeerslichten. Ik rij meestal tot voorbij de volgende rode lichten, alhoewel ik er ook wel eens voor blijf (Sfinx e.d.)
Beste ervaringen in Champagne et Fraises en schuin daartegenover.
Champagne et Fraises heb ik ook de beste ervaringen. Die clubs daar bij dat vrijheidsbeeld en Cats de slechtste ervaringen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan