Recensie Miranda, Egmond a/d Hoef (cardate) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hedonista

Vaste klant
181
16/08/21
105
14
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-miranda-32jaar-voor-cardate_8350868
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op Sexjobs adverteerd Miranda, een heerlijke Nederlandse dame van 32 jaar en ik besloot het maar te wagen ofschoon er geen recenties over haar geschreven zijn. Normaliter controleer ik via recenties of een dame okay is, maar advertentie gaf mij toch een goed gevoel. Miranda doet enkel cardates. Wat de dame betreft is ze in het echt knapper dan de foto. Dame heeft een ontzettende lieve lach en mooie ogen. Ik was direct op mijn gemak. Ze heeft een heel zacht karakter, komt erg lief over. Dan is ze ook slank en heeft een hele mooie C-cup borsten.
Miranda komt erg rustig en relaxed over, soms maakt ze grapjes op wat zich voordoet en je kan merken dat ze zelf er ook van geniet en er van houdt . Ze gaat in de auto heerlijk topless, mag haar even daar heerlijk knuffelen wat zeer ten goede komt voor de libido. Het is ook mogelijk naar buiten te gaan, doet ze ook graag, het is toch vaak behelpen in de auto, maar het weer was er niet naar.
De pijpdate noem ik naar wat ik heb beleefd, meer dan uitstekend ! Neemt lekker de tijd, soms lekker diep, gevarieerd en soms masseert en trekt ze tussendoor, maar ook niet te lang hetgeen ik kan waarderen.
Heren, wees lief en wees erg zuinig op deze mooie, lieve dame. Een onontdekte blonde parel.
Ik ga vast weer afspreken, ze ziet mij beslist terug !
 
Laatst bewerkt:
Binnen een half uur had ik via whatsapp meteen beet en kon binnen een uur afspreken. Veel dames letten erg op hoe een reactie is geschreven, de intentie is erg belangrijk, anders komt er geen reactie. Wil niets over u beweren, is enkel een tip, maar had mij eerst netjes voorgesteld en om meer info gevraagd. Alles ging vlot, ook bij het op halen kwam ze nadat ik mij had gemeld vrijwel meteen op dagen. Was vroeg in de middag.
Weet niet waar u anders ziet, Miranda heeft maar 1 advertentie, enkel op Sexjobs. Er is geen enkele andere advertentie die ook maar iets op die van haar lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook contact gehad en kreeg toen ook snel reactie. Maar was meer om informatie te vragen. Daarna geappt maar geen enkele reactie meer. Appjes komen wel aan en ben niet geblokkeerd. Dusja weet het ook niet.

Ik heb ook een andere advertentie gezien van haar, wel op seksjobs. Ontvangstlocatie stond op Akersloot toen.

Uit t appcontact begreep ik wel dat ze wel kon ontvangen in een tijdelijke woonruimte maar dat ze ook cardates doet inderdaad
 
Heb wel eens vernomen dat dames wel een paar honderd berichten per dag krijgen. Ze kunnen niet een uitgebreide correspondentie er op na houden. Je moet mazzel hebben, willen ze je er uit pikken. Vaak is het zo, dat de aanhouder wint bij ook nette berichten.
 
Geprobeerd contact op te nemen via WhatsApp en rechtstreeks te bellen. Helaas geen antwoord. Ik wil gecorrigeerd worden, maar ze lijkt veel op Eva die vroeger bij Pentouse Privé in Haarlem werkte. Als het inderdaad dezelfde persoon is, dan was het een aardige dame en in mijn ogen best knap. De seks was ook geweldig
 
Ik heb de afgelopen jaren een paar keer met haar afgesproken.
Ze heeft in het verleden geadverteerd onder de naam Stacy in de Zaandam/Amsterdam regio. Op een EuroParcs en van de zomer in centrum Amsterdam op een klein kamertje boven een kroeg.
Leuke meid, mooi lichaam en heerlijke borsten. Is wel wat vaag in de omgang, blowt vermoedelijk, hierdoor is ze niet gefocust tijdens de date. Ik raak dan de spanning kwijt en moest dan harder werken om de date met een hoogtepunt af te sluiten. Een pijpbeurt in de auto lijkt me dan wel weer een leuke afwisseling.
 
Geprobeerd contact op te nemen via WhatsApp en rechtstreeks te bellen. Helaas geen antwoord. Ik wil gecorrigeerd worden, maar ze lijkt veel op Eva die vroeger bij Pentouse Privé in Haarlem werkte. Als het inderdaad dezelfde persoon is, dan was het een aardige dame en in mijn ogen best knap. De seks was ook geweldig
Hier kan ik met zekerheid bevestigen dat het dezelfde dame betreft. Miranda heeft als Eva in Haarlem gewerkt. Ze is zeker erg aardig. Smaken kunnen verschillen, maar ook mij is de mening toegedaan dat het een knappe vrouw is. In het echt knapper dan op de foto, de foto is overigens ook niet verkeerd.
In bed kan ze ook veel betekenen, ook al is het bed nu in de auto of ergens in een duinpannetje 😀
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan