Recensie Miranda/Truus, Tiel (voorheen Buren) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

afentoe1

Vaste klant
121
19/04/22
176
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tiel/6981530-miranda https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sex-dame-53-jaar-jong-_8065409
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
hallo medewandelaars...
vorige week bij Truus in Tiel geweest...
een vrouw van begin 50 , klein en slank , mooie borsten, maar... ontzettend zenuwachtig, achterdochtig bij ontvangst, vroeg of ik van de politie of gemeente was.
typisch gedrag van een junkie, jammer want op zich een leuke vrouw. ontvangt in een vrij nieuw appartementen complex , in een veel te donkere slaapkamer , waar ze je een drankjes vooraf serveert.
sex was gewoon, niet bijzonder of geil.
ik hou het bij deze ene keer .
 
Ik heb een tijdje met haar geappt, maar nooit bezocht, vanwege haar gezicht. Ze is inderdaad niet slank, maar normaal postuur. Ze adverteert met meerdere namen en meerdere plaatsen in de omgeving van Tiel. Prijs voor een uurtje is 150.
 
Morgen een afspraak met haar. Vraagt nu 125 voor een uur. Ook zou intiem zonder cd mogelijk zijn en plasseks....
ben benieuwd. Reactie plaats ik wel hier .
 
Morgen een afspraak met haar. Vraagt nu 125 voor een uur. Ook zou intiem zonder cd mogelijk zijn en plasseks....
ben benieuwd. Reactie plaats ik wel hier .

Kijk aan, ook zij gaat naar beneden in prijs. Ik ben wel benieuwd wat jij ervan vond. Wat mij een beetje tegenhoud is het uiterlijk, maar misschien compenseert ze dat wel op een andere manier.
 
Ik had met haar geappt, tot een afspraak gekomen en geparkeerd waar zij aan had gegeven. Daarna bellen dat ik gearriveerd was en kreeg te horen dat de afspraak niet doorging. Beetje vaag
 
Morgen een afspraak met haar. Vraagt nu 125 voor een uur. Ook zou intiem zonder cd mogelijk zijn en plasseks....
ben benieuwd. Reactie plaats ik wel hier .

Dus ook zij nu intiem zonder. Weer een dame die het in haar pakketje heeft. Kennelijk gaat het niet zo heel goed in het dvp wereldje. Die gaat ook wel terug naar 100 euro voor een uurtje intiem zonder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan