Recensie Mirela, Club Venus, Hamminkeln 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter NL

Newbie
Forumpionier
10
30/06/21
21
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind februari 2020 was mijn laatste pre-coronabezoek aan Venus. De eerste sessie was met Mirela, die nog steeds in Venus werkt:
Ik had haar al vaker gezien, maar was nog niet met haar op de kamer geweest. Ze zal begin 30 zijn, ze is slank en haar borsten hangen een klein beetje. Maar ze ziet er lekker uit. Mirela vroeg waar ik het wilde doen: op de bank, in de kino of op de kamer. Ik stelde voor om op de bank te beginnen en het elders af te maken. Ze haalde haar spullen en vleide zich opnieuw tegen mij aan. Heerlijke tongzoenen werd gevolgd door een lekkere, gevarieerde pijpbeurt. Ondertussen kon ik haar kutje mooi betasten. Niet dat ik zo exhibitionistisch ben ingesteld, maar ik vind het altijd wel grappig en opwindend om in het openbaar op de bank gepijpt te worden. In de meeste clubs gebeurt dat helaas niet meer, maar in Venus gelukkig nog wel. Het neukwerk wilde ik niet op de bank doen maar in de kino. Zo gezegd zo gedaan. Na nog wat gepijp en gebef nam ik Mirela in diverse standjes, in gezelschap van een filmkijkende collega-ijsbeer en later van Oana die iemand verwende. Het was een prima sessie, dus Mirela voeg ik toe aan mijn lijstje met dames die een herhaling waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik met Mirella kennis gemaakt. Ze zei dat ze alles doet. Mirella is correct en doet haar best. Wel had ik het idee een keuzedruk te hebben want ze bood steeds opties aan. Mooie dame met mooie rondingen en hoge service gerichtheid.
 
Wat de bovenstaande schrijver beschrijft herken ik wel een beetje.
Mirella is een mooie verschijning niet superslank, maar met rondingen op de goede plek. Haar Duits is goed, maar haar Engels is matig

Vandaag was ik in club venus en was Mirella mijn eerste kamergang. Na een korte kennismaking op de bank heb ik besloten om naar de kamer te gaan met haar. Na wat tongzoenen daalde ik af naar haar bermuda driehoek en begon me daar uit te leven. Toen ze door kreeg dat het serious business was vroeg ze gelijk of een uur ook tot de mogelijkheden (lichte keuzedruk). Nadat donwn under de zaakjes waren afgehandeld en ze eventjes was bijgekomen, was het mijn beurt om onder handen genomen te worden. De BJ was lekker afwisselend van langzaam, naar snel en van topje tot helemaal naar binnen.
Op een gegeven moment vroeg ze of ik (tegenbetaling van 50 euro) in haar mondje wilde klaarkomen (keuzedruk). Uiteindelijk de verleiding weerstaan en heeft ze mij tot een heerlijk hoogtepunt gereden.
 
Wat de bovenstaande schrijver beschrijft herken ik wel een beetje.
Mirella is een mooie verschijning niet superslank, maar met rondingen op de goede plek. Haar Duits is goed, maar haar Engels is matig

Vandaag was ik in club venus en was Mirella mijn eerste kamergang. Na een korte kennismaking op de bank heb ik besloten om naar de kamer te gaan met haar. Na wat tongzoenen daalde ik af naar haar bermuda driehoek en begon me daar uit te leven. Toen ze door kreeg dat het serious business was vroeg ze gelijk of een uur ook tot de mogelijkheden (lichte keuzedruk). Nadat donwn under de zaakjes waren afgehandeld en ze eventjes was bijgekomen, was het mijn beurt om onder handen genomen te worden. De BJ was lekker afwisselend van langzaam, naar snel en van topje tot helemaal naar binnen.
Op een gegeven moment vroeg ze of ik (tegenbetaling van 50 euro) in haar mondje wilde klaarkomen (keuzedruk). Uiteindelijk de verleiding weerstaan en heeft ze mij tot een heerlijk hoogtepunt gereden.
hoe was druk bij venus? ik zag er niet zo veel dames waren.
 
Heej Royal,

Ze begonnen met 3 dames om 11.00 rond een uurtje of 14.30 waren dat er 7.

Toen ik om 17.00 wegging waren het er 10, maar ik denk zeker wel minimaal 20 heren rond 17.00. tot een uurtje of 15.00 waren het er een stuk of 10
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pre-sales: lieve lach, lekkere ass en tieten. Lijkt niet helemaal op de foto's - ze had donker stijl haar ipv krullend blond;

Begon op de kamer met upselling gebedel in 3 talen (omdat ze dacht dat ik haar niet begreep) en ik moest direct beslissen, dit kon niet halverwege.
Volgens haar zouden extra's een garantie zijn voor een goede tijd met haar.
Heb dit aanbod vriendelijk afgeslagen - dacht zeker dat ik Rockefeller was - anaal kon voor eu300

Services: BJ was goed. In andere handelingen (zoenen, beffen, opgeilen, intiem) had ze weinig zin al klagend dat ze moe was en het warm had

Wellicht heb ik haar op de verkeerde dag getroffen of verleent ze alleen goede services als je extra's afneemt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan