Recensie Mirella, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle Man

Wandelaar
30
17/07/25
18
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/brune-sensuelle-6.html
Totale kosten (in euro)
100
Op Quartier-Rouge vond ik een profiel van een leuk uitziende Braziliaanse, Luna.

Haar mooie naturelle borsten trokken mij echt wel aan. Mooi kontje, een mooie Latina. Afspreken ging vlot via Whatsapp. Toen ze open deed zag ze er op het eerste gezicht echt wel wat anders uit. Wat direct opviel: valse borsten. De dame was ook wat voller qua figuur, haar gezicht was ook wel wat anders. Maar ze was wel heel vriendelijk, direct een kus, een knuffel, ze sprak vlot Engels en zag er eigenlijk wel knap uit. Het is een algemeen fenomeen dat dvp's soms echt oude foto's gebruiken en er in het echt soms heel anders uitzien. Dus ik stelde mij geen verdere vragen en wij gingen 2 verdiepingen hoger. Ondertussen kon ik genieten van haar mooie ronde kont, dus who cares. Ze vroeg mijn naam en ik wilde toch haar naam checken: Mirella. OK, sommige dvp's publiceren onder verschillende namen, geen erg. Ze begon wat te knuffelen. Pzc wilde ze niet. Pmc was OK, ze deed wel haar best, wat deepthroaten zelfs, dus eigenlijk wel OK. Ze ging spontaan reverse cowgirl zitten, ze weet duidelijk wat haar grootste troef is, mooi zicht op haar prachtige kont. Dan nog doggy, heerlijk met zo'n figuurtje!

De dag erop toch nog eens gekeken op Quartier-Rouge en bij het zoeken vond ik effectief een profiel van Mirella. Dit was effectief de dame die ik gezien had: zelfde gezicht, zelfde tatouages, zelfde lichaam. Als je ze dan naast Luna zet, is dit duidelijk niet hetzelfde meisje. Toch even telefoon gecheckt en ik heb dus wel degelijk het nummer van Luna gecontacteerd maar kreeg Mirella. Bestaat Luna niet (meer)? Is ze (tijdelijk) er niet en heeft Mirella haar telefoon, en haar klanten, overgenomen? Tja, rare situatie. Anyway, Mirella was eigenlijk wel goed, heel mooi figuur, vriendelijk, enthousiast, spreekt vlot Engels, aangename babbel achteraf. Alleen jammer van de fake boobs, voor mij een afknapper. Maar voor de rest was ze echt wel goed.

Terug
Bovenaan Onderaan