Recensie Miriam, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/miriam-new-2/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn bezoekje aan Vikki in Den Bosch (NL) zaten er nog wat centen in mijn beurs. Vanuit mijn huidige verblijfplaats is Antwerpen dan ook maximaal een half uurtje rijden en gezien het aanbod aan de Nederlandse kant nogal magertjes is, dit dan ook maar gedaan.

Na wat zoeken op de RL website een mooie verschijning uitgezocht en contact gelegd met Nina, een jonge dame uit Brazilië. Contact verliep trouwens niet geheel makkelijk want antwoord liet nogal lang opzich wachten maar uiteindelijk na wat heen en weer geloop in de aangegeven straat werd de deur geopend en verscheen daar een dame van Zuid Amerikaanse afkomst. Was dat Nina? Geen idee maar ze zag er niet verkeerd uit. Na de nodige trappen op,een slaapkamertje in gedirigeerd en eerst de financiën gedaan. Wat verwarring want via de app was 110 afgesproken voor een half uurtje incl PZC maar mevrouw had 80 verwacht. Werd dus ook duidelijk dat het contact verloopt via een tussenpersoon zoals ze ook aangaf. Mocht de pret niet drukken want alles was akkoord en ik kon mijn eigen uitkleden. Are you clean? Ja ik vind van wel, moet ik douchen dan? Nee dan was het goed.

En toen volgende misschien wel een van de beste dates die ik tot nu toe heb ervaren. Zij op haar knieën op bed en ik staand zoenend terwijl ze mij rustig begint af te trekken. Voorzichtig met tong geprobeerd maar dat viel een beetje tegen. Jammer dacht ik. Goed hard geworden begint ze mij te pijpen en dat was zeer plezant! Ze weet goed wat ze doet en hoe het moet. Inmiddels heeft ze haar rode BH uitgedaan en mag ik lekker aan haar tepels likken, zuigen, whatever you please met deze stevige borsten. Heerlijk! Ik wordt gebaard te gaan liggen en terwijl ze lekker door pijpt trekt ze haar string uit en wordt er weer gezoend, met tong! Ja met tong en best ook. Fuck? Jaa graag en na het rubbertje komt ze boven op mij zitten en gaat ze goed los. Geswitched naar doggy met een voorzichtige tik op haar billen en ze genoot er aardig van. Omgedraaid en verder in missio legt ze haar benen zowat in haar nek en kan ik goed diep doorstoten. Ondertussen nog tongen als een stel wilde beesten, man wat een geile bedoeling!! Ze begint wat aan mijn tepels te trekken en ja dan heb je mijn sweetspot te pakken en schiet ik het rubbertje goed vol terwijl we zoenend nagenieten.

Wat volgende was nog een soort van praatje maar haar Engels is zwaar belabberd en mijn Portugees/Spaans even zo maar het was wel relaxt en gezellig. Haar dag zat er ook op en na een sigaretje en douche zou ze ook gaan slapen zo gezegd, dus van haast was totaal geen sprake. Nu bleek het dus Miriam te zijn, welke ik dus zojuist op RL ook heb gevonden. Dus de link hierbij geeft de foto's weer van de dame waarmee ik uiteindelijk heb afgesproken.

Herhalingsgevaar is aanwezig. Echter bezoek ik liever een nieuwe meid voor nieuwe ervaringen haha!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan