Recensie Miriam, Club Chantal, Klein-Ulsda 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo333

Wandelaar
93
13/10/21
37
6
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Eind vorig jaar naar club Chantal geweest. Op de website ziet het er allemaal al niet zo aantrekkelijk uit en dat is niet anders als daar het terrein oprijdt. Maar goed, is was wel nieuwsgierig. Een wat oudere mevrouw deed open. Dat bleek Miriam te zijn. Ik gaf aan wat ik wilde. Tongzoenen en pzc. Dat kon wel. Ik moest daarvoor 65 euro betalen. Beneden afrekenen. Ik gaf 70. Beetje fooi vooraf. Boven uitkleden en daar krijg ik te horen dat ik voor pzc 20 euro extra moet betalen. Ik ben stomverbaasd. Voelde me zo in de maling genomen. Dat doe ik niet zei ik. Heb me weer aangekleed en ben weggegaan. Miriam werd strontchagerijnig. We kunnen toch gewoon sex hebben zei ze. Maar daar voelde ik niks voor. Geen zin meer. Thuis nog een paar heen en weer gemaild met de eigenaresse, gewoon om te helpen en uit te leggen dat dit soort praktijken de club geen goed doen. Maar ze begon meteen dat ik aan het stalken was en justitie wilde inschakelen. Kafkaïaans. Ze gaf ook niet het idee dat ze het buskruit had uitgevonden. Club Chantal wordt niet weer een bloeiende club met een mooie uitstraling op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan