WHEM Miroslava/Sissel, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Belachelijk hoog tarief en naar mijn mening ook niet een plaatje....maar tóch, wel spannend hoor!
Nu in Hilversum overigens.
 
Kom er net vandaan. Als t een t-girl is, dan is t verdomd goed gedaan 😁.

De tits zijn echt wel heel erg hard en nep, voor de rest is t allemaal lekker hoor.
Prima uurtje vermaak.
 
Ze reist wel veel, want sinds gisteren zit ze in Den Haag op kinky. Ik zag haar advertentie ook, maar vanwege de belachelijke prijzen zal ik haar nooit bezoeken.
 
Mooi prijsje pik 👍🏻

Ik heb toch nog maar even uit nieuwsgierigheid haar video's bekeken aangezien haar uurtarief mij direct had afgeschrokken. Haar linkerborst lijkt wel groter dan haar rechterborst of zie ik dat verkeerd? 👀🙄🤭
Idd die borsten zijn niet zo netjes gedaan nee. Haar lippen hebben ook wel wat filler gehad denk ik. T is wel barbie spul idd. Maar t kontgaatje maakt een hoop goed. Daarom vind ik t meevallen, iedereen zeurt zo over geld maar vaak betaal je 150 en betaal je nog s 50 voor anaal en nog een keer 50 voor Pzc. Dus wat dat betreft vind ik t aan de prijs maar niet bizar. Ik zie soms van die Arabische / Marokkaanse dames op kinky of SJ die denken echt dat hun poenie van goud is. 500 ekkies voor een uurtje.
 
Uiteindelijk valt het mee hoe veel het kost. In tegenstelling tot veel andere dames zit alles al in de prijs en hoef je niet extra te betalen voor de opties die ze doet. Vaak voor de andere opties die ze heeft moet je bij anderen zo 150 extra betalen en zit je ook snel op 300+ voor een uur. Dus zit bijna geen verschil in als je de opties wil.
Daarnaast ook al een aantal keer langs geweest en ze heeft een mooie en schone kamer waarin ze ontvangt en doet ze d'r best om voor een goeie ervaring ervan te maken.
Ze bied altijd wijn aan en een daadwerkelijk goeie massage, dus al met al is het in verhouding helemaal niet duur.

Ze doet daadwerkelijk alles wat ze als optie aangeeft zonder daar extra voor te rekenen. Mijn ervaring is top met haar. Good luck if you want to try her too 😜. Ik raad het iig aan.

Ik ben er ook 100% zeker van dat het een echte vrouw is en niet trans of zoiets.
 
Nou Sissel Rotterdam is nu in Amsterdam - vandaag telefonisch contact gehad, live video anders kan je het vergeten. Ga er morgen heen en liep het afspraak maken aangenaam. Ik hou jullie op de hoogte
 
Vandaag geweest bij Sissel in Amsterdam [vlakbij de RAI] nette omgeving, mooi appartement. Netjes en schoon en ook zijzelf. Afspraak om 11.00 uur in de morgen en kreeg ik helaas kort voor die tijd geen reactie op het verzoek om een huisnummer te krijgen. Na 15 minuten typen en bellen kwam er een reactie en had zij verwacht dat ik vanmorgen vroeg nog een keer gewaarschuwd zou hebben. Onzin natuurlijk en had Sissel zich verslapen, zeker een drukke nacht gehad. Ze vroeg 3 kwartier respijt en gaf ik haar een half uur om wakker te worden en op te knappen, zoveel hoefde ze voor mij niet aan te doen. Ik pak normaal anderhalf uur met een beurt maar vanwege het hoge bedrag [350 per uur] heb ik het bij een uur gelaten en dacht wanneer het iets uitloopt mag zij me die uitloopminuten wel schenken, stond immers nu ook voor Jan met de korte achternaam in haar straat. Maar goed, het half uur heeft zij niet volgemaakt en appte me voor half 12. Bij binnenkomst werd ik verrast door haar adembenemende schoonheid en ondeugende look, mooie ogen en gezicht. Haar lichaam is prachtig en is ze niet groot maar klein, een poppetje. Was inderdaad de Sissel van voorheen Rotterdam en is ze in Amsterdam meer op haar plaats, kan je meer vragen door de zakenlui die daar rond lopen. Vroeg of ik me kon douchen en neem ik aan wanneer ik dat niet gevraagd had zij me zo had genomen, ze is nergens bang van. Douche en bed, alles perfect. Begon gelijk met pijpen zonder rubber en kan ze goed en zachtjes, ballen zuigen en alles wat daar in de buurt bij hoort. Omdat ik dol ben op beffen vroeg ik of ik mocht en ja, natuurlijk. Wil je haar net als ik klaar likken dan heb je wel een kwartier intensief tongdraaien nodig eer er iets van beweging in komt. Niet dat ze niet geniet maar meestal klimmen ze bij mij tegen het behang in 5 minuten. Na ruim een half uur kwam ze voor het eerst klaar om daarna nog 3 keer goed te komen. Onderwijl liet ze mij niet onberoerd en deed wat elke man zou willen. Om het kort te houden. Het is een duur grapje maar is het dubbel en dwars waard en zal zijn nog wel in mijn dromen langskomen. Zo mooi als zij heb ik ze nog niet gehad en smaakt ze echt naar meer. Een topper voor de hoogste klasse. Ik wens jullie veel plezier. En ooh ja, een uur is eigenlijk niet genoeg maar zou ik het daar wel bij laten, ik heb 5 kwartier gehad en rekende zij niet meer maar gaf wel aan dat mijn tijd voorbij was en bleef uiterst lief en beleefd. Veel plezier....groeten van The Saint
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan