Recensie Mirrela (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 25 k4 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.035
20/08/21
1.484
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was er een paar keer langsgelopen. Achter het raam ziet ze er een beetje nors uit. Echter binnen heel erg sympathiek. Leuke lach leuke babbel, uitstekende service.
Ze is niet model mooi maar buurmeisje mooi. Op de kamer veel lekkerder dan achter het raam. Ziet er van dichtbij ook jonger uit
Enorme kont kleine maar lekkere volle borsten.
Wandelbroeders.....ik ben enthusiast. Deze gaat bij mijn lijst vaste Danes
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mirella vanavond voor de eerste keer bezocht en het was geweldig 😁eerst een korte staande verkenning waarbij ze mijn tepels likte,ze zakte als snel af en nam hem zo ongevraagd ZC in haar mond ..wat was dit super,ook likte ze mijn ballen..Toen op bed nog ff verder gepijpt en heb het daarna heerlijk doggy afgemaakt..hier kom ik snel weer terug👌owja het is heel moeilijk communiceren met haar,haar engels is niet zo best..
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens een pareltje ontdekt,wat een lief mens,met een heerlijke kont,knuffelen tongzoenen
en vooral heerlijk lang pijpen,schoon, en na een heerlijk klaarkomertje, nog een onverwachte massage.
Meestal hoor je alleen maar waar je extra voor moet betalen,maar geen woord daarover.Nou ben ik wel ineens goed te voorschijn gekomen met een bedrag
dat je niet te veel moet zeuren,en dat had ze goed door.Een heerlijke meid een aanrader.Mocht ook nog even beffen ,waar ze zichtbaar van genoot.
 
Ben tweemaal bij haar geweest. In een woord geweldig. Bij de wastafel kon ze al niet van me afblijven en kuste ze me. Staand weer pijpen zonder en lekker geneukt en ze deed lekker mee.
Een wandelmaat raadde mij haar aan en daar ben ik hem dankbaar voor want dit pareltje is top. Verder heel vriendelijk en geil.
 
Februari komt ze terug maar kan dus ook eind februari betekenen dus nog weken wachten. Als ze maar terugkomt want een andere dame "Louise" genaamd zou in januari terugkeren en is nog steeds niet terug.
 
@Doublethopper moest ik op jou wachten gisteren?.....allemaal sexgeluiden in de kamer van buiten the horen.
Maar goed ...na vele keren Langs te zijn gelopen toch mogen genieten van Mirella.
Mooie nieuwe borsten.....ik was blij dat ze niet overdreven groot zijn gemaakt zoals sommige Latinas doen.
Verder zoals altijd uitstekende ervaring....heerlijke meid.
 
@Rickdekoning

Ja ik was gisteravond iets voor 20 uur bij Mirrela en ze was gelijk vrij dus gelijk naar binnen gegaan. 4 maanden weggeweest zei ze. Gelukkig is ze er weer. Bij de wastafel deed ze mijn pik schoonmaken en zat ze tegelijk met haar mond aan mijn tepels. Mijn pik werd al gelijk stijf en al helemaal toen ze mij staand blank pijpte. Daarna heerlijk geneukt. Jammer dat ze wat veel glijmiddel aanbrengt en dat de spiegel zodanig is geplaatst dat je jezelf niet goed bezig kan zien want daar kick ik wel op.

Nb:
Overigens zei ze met de Ramadan niet te werken dus een paar weken is ze er nog
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb Mirella vandaag weer bezocht uiteraard ,ze lijkt wel iets voller geworden..Heerlijke kont heeft ze..mijn ballen werden weer goed verwend door haar tijdens PZ,daarna in 3 standjes geneukt uiteindelijk doggy klaar gekomen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was een tijdje geleden bij haar. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Fantastisch meisje!! Spontaan, lief en mooi.
30 minuutjes waren zomaar voorbij.
Ik ga zeker nog een terug!
 
Toppertje is terug mijn balzak doet pijn alsof de laatste druppel vocht eruit getrokken is en de barre woestijn zon er een uur op heeft staan Branden.. tjonge wat Ben ik leeggehaald door die lekkere slet
Als ze allemaal zo waren kon ik niet meer rechtop lopen🥰

De doublet komt weer tot leven geniet er van
 
Terug
Bovenaan Onderaan