Recensie Mirrela (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 25 k4 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Afgelopen zondagmiddag Mirrela weer bezocht. Bij binnenkomst vroeg ik haar of zij mijn lul wilde wassen wat ze heel lief en zacht deed en mij goeie stijve bezorgde.

Daarna moest ik op het bed plaatsnemen en pijpte ze me ZC terwijl ik op mijn rug lag. Dat kan ze heel goed en het was zóóó lekker en gaf al snel klaarkomgevaar. Even overwoog ik om me inderdaad te laten klaarpijpen zonder te neuken maar dat doe ik eigenlijk nooit. Deze keer ook niet en vlak voor het hoogtepunt vroeg ik haar om te onderbreken voor de neukbeurt.

Ze vroeg welke positie ik wilde en ik koos voor doggy. Condoom ging erop en ze ging klaarzitten op vier pootjes voor doggy. Mijn lul erin en een beetje afstellen tot haar kut op de juiste hoogte was om goed te stoten. Dit ging lekker en ik had goed zicht op haar kont, die ik niet zo enorm groot vond als sommigen hier beschrijven. Gewoon een lekkere kont die in proportie is met de rest van haar lichaam. Haar rustig geneukt in deze positie tot ik bijna klaarkwam. Daarna haar gewisseld naar missionaris waarbij ze er goed voor ging liggen en ik haar niet gehinderd door kunstgrepen kon stoten.

Ik kreeg een redelijk orgasme waarna ik mijn lul iets dieper in haar kut duwde en stil bleef. Meteen daarna werd ik verrast door een heftig tweede orgasme. Niet normaal zo heftig, ik wist niet dat ik dat kon. Mirrela merkte het aan mijn lawaai en zei dat ze blij was dat ik het zo lekker vond.

Daarna nog even gekletst en afscheid genomen. Supervriendelijke meid en herhalingsgevaar 100 procent.

Terug
Bovenaan Onderaan