Recensie Mirthe en Peter, Hengelo 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
62
25/06/23
68
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1067979-mirthe-&-peter
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is een leuk stel. Ik schat ze halverwege de 50. Zij heeft hele grote echte borsten en heeft er duidelijk zin in. Hij is relaxed en doet mee als je dat vraagt.

Op kinky zeggen ze dat dit hun spel is. Dat het haar fantasie is om soms DVP te zijn. En dat spel spelen ze als een rollenspel. Ze doen het bij hun thuis in de omgeving van Hengelo. Alles is schoon en leuk.

Ze begint graag met een massage, en dat doet ze goed. Ondertussen vraagt ze je wat je lekker vindt en dat gaat ze vervolgens met je doen. Ze pijpt lekker. Kijkt je goed aan. Tussendoor wat geile dirty talk, terwijl Peter er naast zit. Ik had gevraagd om een trio, dus na een tijdje kleedde hij zich ook uit en kwam erbij. en daarna was afwisselend haar neuken en gepijpt worden. uiteindelijk zoog ze ons allebei klaar. Je mag niet in haar mond komen, wel over haar gezicht, wat ik met plezier heb gedaan.
Ze vinden het beiden duidelijk ook leuk en dat maakt het een mooie ervaring.

het is een beetje lastig om met ze af te spreken omdat ze pas op de dag zelf bepalen of ze beschikbaar zijn. En dan moet het maar net uitkomen. Aan de andere kant weet je dan wel dat ze er echt zin in hebben, en dat maakt al het verschil.
 
@Dickydick Dank voor je uitgebreide review!

Heb nog wel een paar vragen n.a.v. bovenstaande. Zijn de foto's recent gemaakt of van 10 jaar geleden?

Op KInky staat dat ze slank is terwijl jij haar als mollig beoordeeld. Op de foto's kun je het ook niet echt zien, zijn dermate geposeerd zodat de plekken die er echt toe doen afgedekt zijn door kleding of de aangenomen pose.

Mollig? Hinderlijk? Of 'goed' geproportioneerd? Ik weet dat het lastig is om hier een objectief oordeel over te kunnen vellen daarnaast heeft (bijna) iedereen andere criteria om onderscheid te maken.
 
de foto's zijn vast een paar jaar oud. Ze is halverwege de vijftig, denk ik. En ze heeft echt grote borsten. Ze is zeker niet petite. En slank kan ik haar echt niet noemen. Maar welke vrouw met zulke tieten is dat wel?
Ze had een setje aan dat de rollen binnen hield en de borsten vrij. Dat maakte het geheel wel lekker.
Beantwoordt dat je vraag? Vast niet helemaal, maar ja, zoals je zegt, smaken en criteria verschillen
 
Bedankt voor je reactie, krijg hiermee wel een indruk en weet eigenlijk ook wel dat je het irl zou moeten aanschouwen om een idee te hebben hoe ze eruitziet / aanvoelt.

Daarnaast lijkt het me lastig om een date in te plannen, beetje een last minute gevoel dat dan toevallig ook nog in mijn agenda zou moeten passen.
 
Klopt. Is aan de ene kant lastig, aan de andere kant, als ze zich op beschikbaar zetten, zijn ze ook daadwerkelijk beschikbaar. Dus kijk gewoon als je zin hebt en wie weet kan je meteen op pad
 
Wow! Wat een prachtmensen. Okay, het duurt fff voordat je weet of je een afspraak hebt, mede omdat ze erg goed screenen of je echt bij hen past. Maar vervolgens is het ook een supergave ervaring. Tenminste, als je bereid bent volledig mee te gaan inboet spel. Mirthe is "by far" de geilste dame die ik de laatste maanden heb ontmoet. Een fantastisch figuur. Heerlijke grote borsten, en haar kutje is werkelijk waar een genotsgrotje van formaat!
Peter is super relaxed. En geniet enorm van het schouwspel dat zich voor hem ontvouwt. En als hij eenmaal is opgewarmd. Man, dan kun je genieten.

oftewel: in 1 woord: fantastischorgastisch !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan