• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Miry, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikbenperry

Stamgast
Forumpionier
257
02/07/21
201
36
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9686411-miry
Totale kosten (in euro)
100
Deze onbekende topper vandaag bezocht. Het contact verliep wat stroef met onduidelijkheid over de kosten.

Eenmaal ter plekke viel alles mee. Ze spreekt slechts Engels maar ze doet wel de moeite om een gesprek aan te knopen.

Ik merkte dat ze wat onwennig was en dat bleek achteraf ook. Ze vertelde dat ze dit pas sinds kort doet.

Over de daad niks anders dan lof. Geweldig zoenen, pijpen zonder condoom als een stofzuiger. Oraal bij haar in 69 vond ze geweldig. Met intiem deed ze lekker mee en ze liet merken dat ze ervan genoot.

Na verschillende kunstjes heb ik me klaar laten pijpen en uiteindelijk haar borsten voorzien van een laag zalf. Ze adverteert overigens met een cup D, maar in werkelijkheid is dit eerder een E of F.

Zondag vertrekt ze weer naar huis. Dus hopelijk kan ik haar ooit nog eens bezoeken als ze weer in NL is.

Terug
Bovenaan Onderaan