- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9686411-miry
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze onbekende topper vandaag bezocht. Het contact verliep wat stroef met onduidelijkheid over de kosten.
Eenmaal ter plekke viel alles mee. Ze spreekt slechts Engels maar ze doet wel de moeite om een gesprek aan te knopen.
Ik merkte dat ze wat onwennig was en dat bleek achteraf ook. Ze vertelde dat ze dit pas sinds kort doet.
Over de daad niks anders dan lof. Geweldig zoenen, pijpen zonder condoom als een stofzuiger. Oraal bij haar in 69 vond ze geweldig. Met intiem deed ze lekker mee en ze liet merken dat ze ervan genoot.
Na verschillende kunstjes heb ik me klaar laten pijpen en uiteindelijk haar borsten voorzien van een laag zalf. Ze adverteert overigens met een cup D, maar in werkelijkheid is dit eerder een E of F.
Zondag vertrekt ze weer naar huis. Dus hopelijk kan ik haar ooit nog eens bezoeken als ze weer in NL is.
Eenmaal ter plekke viel alles mee. Ze spreekt slechts Engels maar ze doet wel de moeite om een gesprek aan te knopen.
Ik merkte dat ze wat onwennig was en dat bleek achteraf ook. Ze vertelde dat ze dit pas sinds kort doet.
Over de daad niks anders dan lof. Geweldig zoenen, pijpen zonder condoom als een stofzuiger. Oraal bij haar in 69 vond ze geweldig. Met intiem deed ze lekker mee en ze liet merken dat ze ervan genoot.
Na verschillende kunstjes heb ik me klaar laten pijpen en uiteindelijk haar borsten voorzien van een laag zalf. Ze adverteert overigens met een cup D, maar in werkelijkheid is dit eerder een E of F.
Zondag vertrekt ze weer naar huis. Dus hopelijk kan ik haar ooit nog eens bezoeken als ze weer in NL is.