Recensie Miryam Hasseltweg Genk 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/miryam-8.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Miryam Genk
Miryam is een van de meest constante en opgewekte seksmeiden die ik bezoek.
Had net weer een heerlijke date met haar.
Ze pijpt geweldig, spuwt er af en toe op, zuigt zeer lekker door en vergeet de ballen niet.
+30j en zeer ervaren.
Zoent en tongzoent als een echte GF.
Mooie ogen en zeer vrouwelijk slank en goed verzorgd lichaam.
Haar poesje was lekker glad geschoren en ze is strak aan de lippen en vagina.
Haar borsten zijn bijgewerkt, groot en zacht. Ze gebruikt haar borsten om tussen te laten klaarkomen ook.
Ik had mij al gedoucht dus we begonnen er dadelijk aan, was ook alweer maanden geleden dat ik haar gezien had. Wat een ontvangst en wat een smile alweer. Een en al charme en liefkozing.
Mooie nette ruime locatie met discrete parking achteraan.
Ze kleedde mij uit en had zelf een strak zwart kort kleedje aan waar haar lichaam en borsten perfect in uitkomen. Zeer sexy lady.
Op haar high heels ging ze door de knieën en pijpte me al lekker hard. "How is my friend down here, long time no see, i missed him."
Ik duwde haar om het bed en bleef zelf rechtstaan om wat snellere bewegingen te kunnen maken. Ze deed gewillig mee met af en toe een spuugje werd alles gevoelig en natter. Ik spoot over haar gezicht en schouders. Ze maakte het wat proper en nam hem opnieuw in haar mond om te eindigen met een plopgeluidje. Zalige eerst keer afgerond.
Kort naar de badkamer mij afspoelen en bij terugkomst zat ze al terug klaar op bed, volledig naakt nu.
Ze wou me opnieuw beginnen pijpen, maar ik wou haar nu neuken en vroeg haar om te starten in doggy. "I like" en ze draaide haar direct om en trok haar billen met beide handen wat opzij. Ze doet geen anaal, maar haar poesje was kliedernat en strak.
Na enkele keren van positie te zijn gewisseld begon ze zelf precies ook echt zin te krijgen en deed ze haar benen wijd gespreid en wreef en vingerde zichzelf voor mij, terwijl ik me hard aftrok. Wat een zicht, zalig hoe ze terwijl mijn anus bewerkte.
Ik hielp haar al beffend verder klaarkomen. Dit was oprecht en heel nat, maar ze nam geen tijd voor haarzelf en vroeg me of ik nog wou klaarkomen. In missionaris ging ik verder en ze deed lekker mee tot ik het condoom vol spoot.
We waren dan 90 geile en lekkere eerlijke seks minuten verder.
Wat een topper toch!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben hier vorig jaar ook geweest na de 20tal positieve reacties op het toenmalige hookers.

Doet niet aan "quick service": ze wilt dat je afspraken van tervoren maakt. Ik had een afspraak 1-2 dagen van ervoren gemaakt.

Afspraak moest een uurtje of 2 verschoven worden maar dit was niet erg. Aangekomen en na even zoeken (héél discrete ligging) binnengelaten.

We kwamen binnen op de kamer en ze bood me een drankje aan. Na een korte introductie begon de omhelzing en begonnen we meteen te tongen. Na even te tongen liet ze haar jurkje zakken om haar (neppe) tieten te tonen. Ik mocht even voelen totdat ze heel vriendelijk vroeg te betalen (was dit vergeten na de hartstochtelijke binnenkomst ..).

Afgerekend en op bed beland. Lekker lang gepijpt zonder condoom, zowel mijn twee vrienden vanonder als de mast. Hier laat ze gewillig met haar poes spelen en beffen.

Na een lange poos voorspel (wat ik graag had) vroeg ze (al spelend met haar poes) of ik haar wou nemen. Wat een zicht. Begonnen al tongend met missio, daarna cowgirl waarbij ik aan haar tieten mocht zuigen, en doggy waarbij ze gewillig met haar poes speelde en tegen me leunde. Na het neukfestijn terug op bed beland waarna we knuffelde en elkaars lichaam "ontdekte". (Voelen, strelen, kusjes, …)

Ze heeft me dan al tongend klaargetrokken. Denk dat ik nog nooit zo hard klaargekomen ben. Ik ben een vrij jonge wandelaar (<25 jaar) maar dit maakte haar niet uit. Na wat geklets vroeg ze of ik me wou opfrissen. Was toen al 30 min over tijd dus ben vertrokken.

Sindsdien niet meer geweest maar wel vaak aan haar gedacht. Drukke periode door covid laat het me niet toe om dingen op voorrand te boeken door een zeer flexibele job.

Jammer want dit is wel dé top fuck momenteel.

Mensen die twijfelen, ik zou 110% gaan. Miryam is zoals Paulina uit diepenbeek. Altijd opgewekt en net dat tikketlje extra ervaring. Ze zit net op het randje van een jonge, slutty gfe ervaring en dat van een sexy milf.
 
Sindsdien niet meer geweest maar wel vaak aan haar gedacht. Drukke periode door covid laat het me niet toe om dingen op voorrand te boeken door een zeer flexibele job.
Ik stuurde haar een berichtje zaterdagmiddag, ze kon pas vanaf 14u30… maar dat ging niet voor mij. Ze had om 13u een klant, maar die had blijkbaar een smoes verzonnen om alsnog niet te gaan op het laatste moment. Om 13u10 stuurt ze mij een bericht terug of ik niet alsnog kon komen.
(H)eerlijk date, altijd!

Paulina uit Diepenbeek, ken ik nog niet, ga eens wat zoeken, bedankt voor de tip!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voila! Ik heb net weer een perfect uurtje doorgebracht met deze mooie Spaanse.
Waarschijnlijk is ze intussen al op weg naar de luchthaven maar volgende maand komt ze nog één keer terug, alvorens definitief te stoppen. Ik ga haar missen ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind september Miryam ook bezocht. Heel sympathieke dame met een grote sexdrive. Pijpt lekker en geniet er ook van gebeft te worden. Ze werd er lekker nat van en glijmiddel was niet nodig om haar strak poesje te neuken;-) Eerst in cowgirl, dan in missio en klaargekomen (in het condoom) in doggy.
Daarna nog wat gebabbeld en een na een korte massage tevreden naar huis gegaan.
Herhalingsgevaar ja, maar mijn vaste DVP is intussen ook terug van vakantie, dus dat wordt een moeilijke keuze ;-)
 
Heren,
Gezien miryam er helaas mee gestopt is.
Vroeg ik mij af of er nog dames zijn met een vergelijkbare service zoals Miryam ?
Het moeten geen latina zijn. De service zoals bij haar ben ik nog nergens tegengekomen. Altijd goedgehumeurd, veel initiatief, speels en ongelooflijk sexy.
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Heren,
Gezien miryam er helaas mee gestopt is.
Vroeg ik mij af of er nog dames zijn met een vergelijkbare service zoals Miryam ?
Het moeten geen latina zijn. De service zoals bij haar ben ik nog nergens tegengekomen. Altijd goedgehumeurd, veel initiatief, speels en ongelooflijk sexy.
Alvast bedankt voor de hulp.
Goeie vraag... is men allerbeste ervaring gebleken en niet geneigd iemand te bezoeken zonder 200% zekerheid te hebben dat ze Miryam kan evenaren.
 
Ik had nogmaals afgesproken met Miryam.
Ze blijft een hete milf en doet goed haar best.
Ik vind het best erg om te zeggen, maar ik denk dat het goed is dat ze gaat stoppen (april is haar laatste maand ...), want voor haar beginnen de jaartjes ook te tellen. Ze kon eigenlijk niet tippen aan de eerdere ervaringen, zowel qua prestaties als haar verschijning.
Dit was dus mijn laatste bezoek aan haar.
 
Vorig jaar deze dame bezocht. Afgelopen week nog een keer van haar diensten gebruik gemaakt.
Bij binnenkomst krijg je meteen een tongzoen en binnen de kortste keren heeft ze haar jurk laten zakken en toont haar (neppe) borsten. Ik ben me meteen gaan verfrissen en trof haar al naakt op het bed aan. Ze neemt een uitdagende pose aan.
Ze geeft je nog een innige kus maar begint meteen met je jongeheer te spelen, waarbij ze niet vies is van orale stimulatie.
al liggend wilde ik met haar tepels en vagina spelen, maar dat werd geen succes. Tepels zijn volgens haar te gevoelig en mag je niet aankomen en van vingeren houd ze niet, zegt ze. Ook haar houding over mijn lichaam is zodanig dat je haar borsten en vagina bijna niet kunt betasten. dit is voor mij bewijs dat ze echt professioneel haar kunstje uitvoert zonder zelf enig gevoel van opwinding te hebben. Ze komt in ieder geval plichtsgetrouw over.
Het pijpen wordt afgewisseld met handmassage en na 5 minuten komt ze boven op je zitten. Door haar (gemaakte) geile blik probeert ze je snel klaar te rijden. Dat lukt niet en heb haar vervolgens in missionarishouding geneukt waarbij ik het condoompje na enige stoten gevuld heb.
Even verfrissen en bij terugkomst biedt ze mij een massage aan. Ik moet op mijn buik liggen en zij start met masseren van mijn rug. Ik noem het masseren maar eigenlijk is het gewoon over de rug en billen wrijven. Op die manier maakt ze plichtsgetrouw het uur vol. (enige passie ontbreekt)
Verleden jaar had ik nog het idee dat deze vrouw een uit honderd was, maar dat is nu niet meer het geval. Volgens mij is ze te lang bezig in dit vak en doet ze haar werk nu teveel plichtsgetrouw. De foto's op haar site zijn niet meer actueel en volgens mij van een drie tot vier jaren geleden. Je ziet dat ze ouder is geworden en volgens mij is ze veel ouder dan de aangegeven 34 jaren en gaat het meer richting de 40 jaren.
 
Ik heb haar zaterdag ook een uurtje bezocht. Haar diensten zijn vergelijkbaar met de eerder beschreven beoordelingen maar ik denk dat ze bij mij toch een goede klick vond. Ze deed haar verhaal dat ze momenteel privé last heeft met een klant en nu wat voorzichtiger is. Ze gaat ook definitief stoppen zei ze.
Bij binnenkomst kreeg ik direct een warm ontvangst. Lekkere kus en hug. Wasje was niet nodig dus direct het bed op voor wat voorspel. Lekker kussen en strelen, ze pijpt zacht maar was goed, moet niet te hevig zijn in't begin. Mocht haar overal aanraken en heb haar mooie strakke en gladde poes gebeft tot ze kwam, (reality?)… Ze heeft een kutje als een 16 jarige.
Daarna zij op mij in cowgirl en heeft me lekker afgereden tot ik al vrij snel kwam. Nog wat gebabbeld en wat zachte massage gekregen waarbij ze haar borsten en lijf ook gebruikt met gevolg dat ik vrij vlug klaar was voor ronde 2. Nog wat pijp en befwerk en opnieuw condoom errond en zij op mij reverse cowgirl, lekker achteruit leunend en dan naar doggy gewisseld en haar lekker hard en lang geneukt in haar strakke kutje. Denk dat ze het wel lekker vond.
Het uur was al zo goed als verstreken dus nog een douche en klaar om voldaan terug huiswaarts te keren. Jammer dat ze niet samen een douche wil nemen. Had wel spijt dat ik geen half uur langer had genomen. Probeerde het nog wel los te krijgen bij haar mits bijbetaling maar ze ging er niet op in. Ik denk wel dat ik nog eens met haar zal afspreken voor 90min.
 
Vorig jaar deze dame bezocht. Afgelopen week nog een keer van haar diensten gebruik gemaakt.
Bij binnenkomst krijg je meteen een tongzoen en binnen de kortste keren heeft ze haar jurk laten zakken en toont haar (neppe) borsten. Ik ben me meteen gaan verfrissen en trof haar al naakt op het bed aan. Ze neemt een uitdagende pose aan.
Ze geeft je nog een innige kus maar begint meteen met je jongeheer te spelen, waarbij ze niet vies is van orale stimulatie.
al liggend wilde ik met haar tepels en vagina spelen, maar dat werd geen succes. Tepels zijn volgens haar te gevoelig en mag je niet aankomen en van vingeren houd ze niet, zegt ze. Ook haar houding over mijn lichaam is zodanig dat je haar borsten en vagina bijna niet kunt betasten. dit is voor mij bewijs dat ze echt professioneel haar kunstje uitvoert zonder zelf enig gevoel van opwinding te hebben. Ze komt in ieder geval plichtsgetrouw over.
Het pijpen wordt afgewisseld met handmassage en na 5 minuten komt ze boven op je zitten. Door haar (gemaakte) geile blik probeert ze je snel klaar te rijden. Dat lukt niet en heb haar vervolgens in missionarishouding geneukt waarbij ik het condoompje na enige stoten gevuld heb.
Even verfrissen en bij terugkomst biedt ze mij een massage aan. Ik moet op mijn buik liggen en zij start met masseren van mijn rug. Ik noem het masseren maar eigenlijk is het gewoon over de rug en billen wrijven. Op die manier maakt ze plichtsgetrouw het uur vol. (enige passie ontbreekt)
Verleden jaar had ik nog het idee dat deze vrouw een uit honderd was, maar dat is nu niet meer het geval. Volgens mij is ze te lang bezig in dit vak en doet ze haar werk nu teveel plichtsgetrouw. De foto's op haar site zijn niet meer actueel en volgens mij van een drie tot vier jaren geleden. Je ziet dat ze ouder is geworden en volgens mij is ze veel ouder dan de aangegeven 34 jaren en gaat het meer richting de 40 jaren.
Ik merkte ook al dat ze qua prestaties niet meer zo enthousiast was als een half jaartje geleden, maar het ging dan om die extra 5-10%.
Bij mijn laatste bezoek was ze nog steeds super gewillig, maar je merkte dat er iets in dat hoofdje afspeelt.
Ik heb haar leeftijd nooit gevraagd maar ik denk dat ze inderdaad 40-45 j is.
 
Tegen mij had ze ook gezegd in oktober/november definitief te stoppen, dus als ze nu terug is dan denk ik dat haar oorspronkelijke plannen niet gelukt zijn, en ze daarom nu iets minder enthousiast het werk hervat heeft. Puur speculatie van mijn kant, natuurlijk.

Hoe is de nieuwe locatie? Ik vond de grote badkamer in Genk wel iets hebben.

@karl.gnter Gewone GFE, geen anaal en geen CIM.
 
Ik heb haar zaterdag ook een uurtje bezocht. Haar diensten zijn vergelijkbaar met de eerder beschreven beoordelingen maar ik denk dat ze bij mij toch een goede klick vond. Ze deed haar verhaal dat ze momenteel privé last heeft met een klant en nu wat voorzichtiger is. Ze gaat ook definitief stoppen zei ze.
Bij binnenkomst kreeg ik direct een warm ontvangst. Lekkere kus en hug. Wasje was niet nodig dus direct het bed op voor wat voorspel. Lekker kussen en strelen, ze pijpt zacht maar was goed, moet niet te hevig zijn in't begin. Mocht haar overal aanraken en heb haar mooie strakke en gladde poes gebeft tot ze kwam, (reality?)… Ze heeft een kutje als een 16 jarige.
Daarna zij op mij in cowgirl en heeft me lekker afgereden tot ik al vrij snel kwam. Nog wat gebabbeld en wat zachte massage gekregen waarbij ze haar borsten en lijf ook gebruikt met gevolg dat ik vrij vlug klaar was voor ronde 2. Nog wat pijp en befwerk en opnieuw condoom errond en zij op mij reverse cowgirl, lekker achteruit leunend en dan naar doggy gewisseld en haar lekker hard en lang geneukt in haar strakke kutje. Denk dat ze het wel lekker vond.
Het uur was al zo goed als verstreken dus nog een douche en klaar om voldaan terug huiswaarts te keren. Jammer dat ze niet samen een douche wil nemen. Had wel spijt dat ik geen half uur langer had genomen. Probeerde het nog wel los te krijgen bij haar mits bijbetaling maar ze ging er niet op in. Ik denk wel dat ik nog eens met haar zal afspreken voor 90min.
Ja als de klick er echt was, had ze toch zeker op jouw aanbod om te verlengen op in gegaan. Is ze echt wel geil geworden.... of kan ze het goed spelen......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan