Recensie Miryam, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
207
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5820004-miryam#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik hou van slanke dame met perfecte lichaam en dat heeft ze. Hou je van actieve dame die je veel aandacht geeft dan word je teleurgesteld. Maar af en toe wil ik gewoon een dame die niet veel praat en vooral doe wat ze moet doen.
Ik had Miryam nu 2x bezocht. 1e keer wat rustig aan, 2e keer gewoon los.
Dat 2e gesprek was ook redelijk last minute maar ze kon wel. Ik had die avond wat hulpmiddelen genomen voor een afspraak elders maar die reageer niet. Dus snel op zoek naar andere en kan maar niemand vinden die lekker is. Toen zag ik haar ad en ik dacht nou ja vorige keer was niet echt mis dus why not.
Afspraak snel geregeld, en eenmaal binnen even snel gedouched en spel kan beginnen.
Effect van hulpmiddel is wel duidelijk, en had ook veel redbull gedronken dus ik was echt aan het stomen haha.
Begonnen met pijpwerk, ze kan het lekker en je kan ook diep duwen. Daarna 69, ook aan te raden. Schoon poesje, smaak/geurloos, precies hoe ik het wil. Zeker 15 min 69 gedaan wat heerlijk is.
Intiem, oeh ze is bijna aan de skinny kant dus echt strak. Je moet echt met glijmiddel doen anders breekt de condom zo strak is het. Maar goed, je kan lang doorstoten, ze gaat je klein beetje aaien meer niet. Geen gezeur over tijd, geen arrogante oostblok die tegen je zegt dat dit niet mag dat niet lekker blabla. Gewoon haar ogen dicht en lijkt ook te genieten (of ogen dicht omdat ik te lelijk ben dat kan ook haha) en je kan gewoon zo lang en hard mogelijk stoten.
Ik was die avond zo aan het stomen echt bijzonder hoe deze kleine dame het tegen kan.
Kom je voor gfe, niet doen. Maar lekkere seks was het wel!
 
Het is absoluut de dame van de foto's en een aangename verschijning om te zien.
Helaas zelf toch wel een wat mindere ervaring gehad.

Vooraf tongen afgesproken. Heb haar mond nieteens in de buurt van de mijne zien komen. Ze pijpt heerlijk maar wil snel door naar neuken en dat je klaar komt. Tweede ronde een poging gedaan maar toch weer snel naar het proberen snel af te trekken rideltje gegaan. Dan maar geprobeerd de rollen om te draaien en haar te beffen. Zit constant op haar telefoon tijdens het beffen (en eerder tussendoor ook al). Na een paar minuten zegt ze het is genoeg dus toen had ik er zelf ook maar genoeg van. Ben uiteindelijk na 45 min weggegaan ipv 60.

Klein detail. In haar advertentie staat bare included maar toen ik erna vroeg zei ze dat ze dat nooit doet. Geeft zelf ook aan het werk niet leuk te vinden dus het is allemaal een beetje plichtmatig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan