Recensie Misha/Adda, Leiden (voorheen Oosterhout, Enschede, Delft, Alkmaar, Venlo, Assen, Zaandam, Hengelo, Amersfoort, Gorinchem, Arnhem, Ede) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
32
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/541455-misha
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was toevallig in Leiden en had deze Misha al vaker zien adverteren. Haar een bericht gestuurd waarna ze vlot reageerde. Wilde langs gaan voor een vluggertje en haar het liefst bare nemen. Binnen 15 minuten was ik bij het juiste adres.

Bij binnenkomst deed een kleine Roemeense dame open, ze heeft prachtige blauwe ogen. Ik denk niet dat het de dame van de fotos is, maar ze lijkt er wel op. Haar kont komt in ieder geval aardig overeen. Bij binnenkomst gevraagd of ze aan tongzoenen en beffen doet, hier zegt ze niet van te houden en wilde ze extra voor. Voor bare ook extra. Ik had er al niet zo een zin meer in en heb uiteindelijk voor 30 min voor 70 zonder extras gekozen.

We gingen op bed, ik wilde haar aanraken maar alles was blijkbaar te gevoelig. Ze maakt mijn pik schoon met een aantal doekjes en pijpt me snel hard. Ze wilde gelijk condoom erom en dat ik haar doggie ging neuken. Wilde haar na een tijdje omdraaien, maar ze wilde per se dat ik haar in doggie neukte. Na een paar minuten draaide ze toch om en zei ze dat ik snel moest komen. Ze bood haar excuses aan, omdat ik zo spontaan langs kwam was er een andere klant die er aan kwam.

Uiteindelijk maar mijn verlies genomen en het condoom snel in missionaris volgespoten. Gauw aangekleed en weer naar buiten. Ben totaal 20 minuten binnen geweest.

Herhalingsgevaar niet aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan